Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • WuWo

      System partnerski Detailing Club   27.08.2017

      Niezbędne informacje o systemie partnerskim Detailing Club zebrane w jednym miejscu. P: Co to jest system partnerski Detailing Club? O: System został stworzony w celu uporządkowania usług komercyjnych na naszym forum, podzieliliśmy go na dwie grupy: dystrybutorzy oraz sklepy detailingowe studia i myjnie detailingowe P: Jakie są korzyści z dołączenia do systemu partnerskiego? O: Istnieje wiele korzyści wynikających z dołączenia do systemu partnerskiego, zostały przedstawione poniżej z podziałem na poszczególne grupy. Dystrybutorzy i sklepy detailingowe: własny dział na forum – który można prowadzić według własnego uznania, możliwość swobodnego reklamowania swoich usług na forum, kontakt z użytkownikami w swoim dziale oraz poprzez wiadomości PW, możliwość umieszczenia reklamy swoich usług w podpisie na forum, dostęp do ukrytych działów, tylko dla dystrybutorów i sklepów detailingowych oraz studiów i myjni detailingowych, zwiększona skrzynka PW - 500 wiadomości współpraca w mediach społecznościowych i wiele innych korzyści… Studia i myjnie detailingowe: dostęp do działu Show and Shine dla firm usługowych w którym można przedstawić swoje prace detailingowe, możliwość swobodnego reklamowania swoich usług na forum, kontakt z użytkownikami w swoim dziale oraz poprzez wiadomości PW, możliwość umieszczenia reklamy swoich usług w podpisie na forum, dostęp do ukrytych działów, tylko dla dystrybutorów i sklepów detailingowych oraz studiów i myjni detailingowych, zwiększona skrzynka PW - 500 wiadomości współpraca w mediach społecznościowych i wiele innych korzyści… P: Mam firmę, czy muszę zostać partnerem Detailing Club? O: Nie. Należy jednak pamiętać do przestrzeganiu ogólnie przyjętych zasad na forum, nie reklamowania swoich usług w żaden sposób m.in. przez posty, PW, podpis czy logo na zamieszczanych zdjęciach. P: Jaki są koszta zostania partnerem Detailing Club? O: W obecnej chwili zostanie partnerem forum Detailing Club, jest zupełnie darmowe. W przyszłości nie wykluczamy wprowadzenia opłat abonamentowych aby pokryć koszty prowadzenia serwisu. P: Czy każdy użytkownik, może tworzyć tematy w działach partnerskich? O: Nie, możliwość tworzenia tematów posiadają jedynie partnerzy forum. Zwykli użytkownicy forum mogą jedynie odpowiadać w obecnych temat. P: Z kim się skontaktować, aby zostać partnerem forum? O: W celu zostania partnerem forum, prosimy o kontakt na wspolpraca@mrcleaner.pl

WuWo

Administrator
  • Zawartość

    202
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    26

Ostatnia wygrana WuWo w Rankingu w dniu 29 Czerwiec

WuWo posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

12

O WuWo

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    DS
  • Auto
    Honda CR-V

Ostatnie wizyty

1107 wyświetleń profilu
  1. Witam

    Cześć, zapraszam do współpracy - http://detailingclub.pl/announcement/3-system-partnerski-detailing-club/
  2. Witam!

    Pokaźny arsenał jak na początek, pochwal się efektami prac nad Megane :).
  3. Opel Insignia FL

    Świetna praca, a i studio w środku wygląda wspaniale :).
  4. Witajcie

    @kedar, witam :). Znajomy nick, czyżbyś był użytkownikiem innego forum detaiingowego?
  5. Zestaw HADWAO/ TUNINGKINGZ

    Torba według mnie jest zbędna do pierwszego zestawu, o wiele lepiej mieć np. wiadra. Fajny zestaw posiada: - @Good Stuff - https://mrcleaner.pl/zestawy-i-prezenty/good-stuff-duzy-zestaw-na-dobry-poczatek-xxl?from=listing - Shiny Garage - https://mrcleaner.pl/szampony-samochodowe/shiny-garage-starter-kit-zestaw-10-produktow-do-pielegnacji-auta?from=listing - Możesz też kupić coś z polecanych przez nas kosmetyków na początek przygody detailingowej - http://detailingclub.pl/topic/3393-polecane-zestawy-dla-początkujących-detailerów/
  6. Witam

    Cześć i zapraszam do udzielania się
  7. Za nami mycie detailingowe, przyszedł czas na usunięcie najbardziej uporczywych zanieczyszczeń jak smoła, soki z drzew, nalot drogowy i przemysłowy. Na początek rozpoczniemy od usuwania zanieczyszczeń za pomocą środków chemicznych, a na koniec przejdziemy do oczyszczenia lakieru w sposób mechaniczny za pomocą tradycyjnej glinki lub padów, rękawic i ręcznik pokrytych warstwą polimeru, który ma za zadanie zbierać z powierzchni lakieru wszelkie mocno przywarte zabrudzenia. Niezbędne środki oraz akcesoria: - Tar&Glue Remover, - Środek do usuwania zanieczyszczeń metalicznych (deironizer), - Glinka lub pad/rękawica/ręcznik do glinkowania, - Woda z szamponem lub lubrykant pod glinkę, - Pojemnik z ciepłą wodą. Usuwanie smoły oraz kleju Preparaty typu Tar&Glue Remover przeznaczony jest do aplikacji na suchy lakier, nanosimy go na cały samochód i dajemy mu kilka minut na działanie. Pamiętajmy, że warto sprawdzić działanie preparatu w niewidocznym miejscu. Zdarzają się przypadki, gdy produkt negatywnie reaguje z elementami plastikowymi lub gumowymi. Po użyciu środków Tar&Glue Remover, należy dokładnie umyć samochód. Najlepiej z użyciem piany aktywnej i później szamponu, aby usunąć z lakieru pozostałości produktu, który mógłby rozpuścić glinkę lub warstwę polimeru na padzie, rękawicy lub ręczniku. Usuwanie zanieczyszczeń metalicznych W przypadku środków do deironizacji, możemy je nanosić na mokry i suchy lakier, wiele zależy od osobistych upodobań oraz stopnia zanieczyszczenia powierzchni. Naniesiony środek pozostawiamy na ok. 2-5 minut, po czym obficie spłukujemy wodą pod ciśnieniem. Pamiętajmy, że środki Tar&Glue Remover i deironizery, stosujemy na chłodny lakier w zacienionym miejscu. Nie dajemy tym środkom również zaschnąć za powierzchni lakieru. Mechaniczne oczyszczanie lakieru Mamy już chemicznie oczyszczony lakier, czas przejść do mechanicznego oczyszczania lakieru. Przygotowujemy lubrykant, może to być woda z kilkoma kroplami szamponu lub specjalny produkt przystosowany do stosowania z tradycyjną glinką lub padami, rękawicami i ręcznika do oczyszczania lakieru. W przypadku stosowania glinki, wyciągamy ją z opakowania i odrywamy ¼ glinki, którą ugniatamy w dłoniach, aż stanie się miękka. Im miększa glinka, tym lepiej zbiera zanieczyszczenia z powierzchni lakieru. Możemy się również wspomóc pojemnikiem z ciepłą wodą w którym zanurzamy glinkę w celu jej zmiękczenia. Glinkowanie rozpoczynamy od obfitego spryskania powierzchni lakieru za pomocą lubrykantu, dopiero po takiej powierzchni przesuwamy glinkę ruchami wzdłużnymi. Najważniejsze, abyśmy nie korzystali ze zbyt dużej siły nacisku. Przez cały czas kontrolujemy stan glinki oraz odpowiednią ilość lubrykantu, jeśli jest ona już zabrudzona, ugniatamy ją do środka w celu uzyskania czystej powierzchni. Glinkowanie możemy uznać za zakończone, jeśli glinka przesuwana po powierzchni lakieru nie stawia już żadnego oporu. Na sam koniec, warto umyć ponownie samochód za pomocą rękawicy i roztworu wody z szamponem, osuszyć samochód za pomocą ręcznika i przystąpić do kolejnych prac. Za pomoc w redagowaniu treści i wsparcie, dziękujemy Piotrowi z Detailingservice.pl
  8. Cześć i czołem wszystkim :)

    @WR01, cześć i zapraszam do udzielania się
  9. Witam kolegów !!!

    @Jewass, witam i zapraszam do udzielania się
  10. Cześć!

    @Detail Store, witamy
  11. Witajcie

    Cześć @Leon, czyli możemy liczyć na Twoje testy w najbliższym czasie? ;).
  12. Witam Serdecznie

    @pawelkleczaj, cześć i zapraszamy do korzystania z naszych poradników oraz udzielania się na forum
  13. Colourlock Polska w kolejnym odcinku, pokazuje jak rozpoznać rodzaje skór stosowanych w samochodach oraz jakie są ich cechy charakterystyczne. My osobiście zapraszamy do subskrypcji kanału na YouTube.
  14. Zmiany i usprawnienia forum

    Wczoraj oficjalnie wystartowaliśmy z poradnikami, które od jakiegoś czasu dla Was tworzyliśmy. Wielkie podziękowania za pomoc dla @minetoo http://detailingclub.pl/porady/
×