Skocz do zawartości

_Makki_

Użytkownik
  • Zawartość

    167
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O _Makki_

  • Urodziny 13.03.1981

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Stord-Norwegia
  • Zainteresowania
    Audi, detailing, tennis, snooker, snowboarding

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Alo Wlasciciel tej Tesli pozazdrosil swojemu koledze, ktoremu jakis czas temu przygotowalem tez czarna zaraz po przyjezdzie z salonu. Z polecenia mojego dobrego klienta zdecydowalem sie pomoc temu pacjentowi :) Ta jednak juz tak "nowa" nie byla, przebieg 33000km od grudnia 2014 roku. Nie widzialem jej przed odbiorem ale wlasciciel poinformowal mnie, ze nigdy nie byla myta na szczotkach. Za to 1 byla polerowana przez jak to sie tutaj mowi "kebab spa". Kolor ten juz sam z salonu wyjezdza w tragicznym stanie wiec mniej wiecej wiedzialem czego sie moglem spodziewac. Do tego doszly jeszcze rozne przetarcia i szkody parkingowe. Po myciu doszla jeszcze 1 niespodzianka.. Cale auto bylo pokryte bialymi kropkami farby. Wlasciciel nie mial o tym pojecia, nie wiedzial skad i kiedy.. Z ustalonej 1 etapowej polerki zrobil 3-4 step z papierkowaniem.... Sprzet uzyty do pracy: Kwazar Orion Pro+ 6 l Kwazar Venus Super HD Solvent 1,5l Kwazar Venus Super HD Acid 1,5l Kwazar Mercury Pro+ 1l Kwazar Venus Pro+ 2l Flex PE 14-2-150 Kestrel Deltalyo DAS-6 Pro Rupes BigFoot LHR 12E Duetto Rupes Bigfoot LHR 75E Mini Prickbort Surfex HD 1:5 Tenzi Truck 1:3 BH Korrosol P21S Tenzi Prix AG Professional car shampoo North Detailing gabka North Detailing Microfiber Drying Towel Plyn do usuwania owadow Sonax BH AutoClay Soft BH AutoClay Regular Optimum No Rinse Clay Lube Papiery Rupes X-Cut P2000 og P3000 Papiery Mirka P2500 GTechniq G4 Glass Nano Polish GTechniq G1 GTechniq G5 Clear Vision Glass Coat GTechniq C4 Permanent Trim Restorer GTechniq C5 Wheel Armour Koch Chemie Silikon & Wachsentferner IPA 1:4 Koch Chemie Heavy Cut H8.02 Koch Chemie Feinschleifpaste F5.01 Koch Chemie Antihologram M2.01 Koch Chemie biale, zolte i pomaranczowe gabki Scholl S30+ EC Scholl pomaraczowe gabki orange pute Koch Chemie Plast Star LSP - Koch Chemie 1K-NANO Mialo byc "troche" wiecej zdjec ale z czasem zdalem sobie sprawe, ze zejdzie sie wiecej niz przewidzialem ;) Duuuzo dluzej :) Warto tutaj dodac, ze czarne uni Tesli to chyba najbardziej delikatny lakier z jakim sie spotkalem. Ta jest 26 Tesla, ktora robilem i szczerze, czarne nie sa u mnie mile widziane ;) Do tego pomiary lakieru na dolnych partiach drzwi to jakie 40 w porywach do 70 na gornych partiach. Dopiero modele od 2016 roku maja "normalna" wartosci, tak od 100 w gore. W niedziele oddalem nowa czarna 2016, ktora zostala zabezpieczona Pomponazzi 880-XX. Postaram sie takze cos wrzucic na dniach. Kaloszki musza byc To jedno z miejsc Tesli gdzie czesto dostaja sie kamyki, nastepnie plastik peka i odstaje. Slaby to patent.. Tutaj proba oczyszczenia i naprostowania uchwytow. Jednak juz 2 z 3 byly wylamane, troche udalo sie to podprostowac na cieplo. P21S + Tenzi Prix. Koktail z Tenzi Truck i BH Autofoam z pianownicy. Po oplukaniu odbylo sie pedzelkowanie ;) Opony byly wczesniej wysmarowane jakims shitem wiec potraktowalem je Tenzi Truck 1:3. Kilka zdjec kropek, ktore okazaly sie byc na calym samochodzie. Nie wiem od kiedy i co to dokladnie bylo ale znajac juz takie przypadki z norweskich samochod to pewnie ktos gdzie malowal sobie dom i poooooolecialo z wiatrem.. Glinka BH soft zbierala za malo wiec potraktowalem to Regularem, ktory znowu nabalaganil masakrycznie na tym lakierze. Troche zdjec ogolnego stanu. Tutaj "kebab spa" i polerowanie, ktore robia w salonach Tesli daly przpiekne efekty :P Dolne partie drzwi w czarnych juz rocznych Tesla wyglada zawsze tak samo, wypiaskowane od kamyczkow.. Takie tam inne ryski ;) Troche przetarc. Mozna powiedziec, ze bylo co robic :) Przednie drzwi po obu stronach miale na dole takie wlasnie babole.. W samochodach, ktore mialy kiedykolwiek zamontowany bagaznik na dachu (wykonczenie piano) powstaja uszkodzenia nie do usuniecia. Klamki w Teslach to nie lada wyzwanie do wypolerowania. Jest to chyba lakierowane aluminium i baaardzo slabo sie to poleruje.. Jest to jedno z miejsc ktore zostawiam sobie na "pozniej". Dlatego tez, ze drzwi musza byc calkowicie otwarte zeby klami wyjechaly na zewnatrz. Inaczej zaraz sie chowaja.. Jeden z grubasow, ktorych nie dalo sie usunac ale w miare ladnie wyszly na koncu. Wlasciciel mial problemy ze znalezieniem wielu uszkodzen, ktore wczesniej byly bardzo dobrze widoczne ;) Videre til de verste områdene. Ostatnio testuje ten oto "dressing" do opon od Kocha i musze przyznac, ze jak na bardzo tani srodek to robi dobra robote. Mini Makki na szkoleniu ;) Troche slabo ze zdjeciami gotowego samochodu bo w przed samym odbiorem padl mi silnik od bramy garazowej. Klient przyszedl po samochod a ja nie moglem wyjechac. Strasznie sie umordowalem zeby recznie brame podniesc. Pozniej juz mi sie nie za bardzo chcialo robic zdjecia wiec kilka na szybko. Wlasciciel byl przeszczesliwy :) Wszystko trwalo ponad 65 godzin i kosztowalo wlasciciela 2 razy tyle niz ustalilismy na poczatku ;) Pzdr
  2. _Makki_

    Radosna twórczość minetoo ;)

    Nie da sie wyslac PW do Ciebie wiec napisze tutaj: Mocno zajety jestes w przyszlym tygodniu? :) Co bys powiedzial na odwiedziny vikingow u siebie w dziupli?;) Bede od poniedzialku w okolicy przez kilka dni.. Pozdr
  3. _Makki_

    Zabawki Makki'ego :)

    Super! Nie do zajechania na DA. Trzeba naprawde chciec je zabic np na Flex DA zeby padly. Nie rozklejaja sie w praniu recznym czy w pralce. Wiem, ze rynek gabek w PL jest DUZO wiekszy niz w NO ale jak na warunki i ceny tutejsze to sa naprawde super. BTW - Nie mam z firma Uber nic wspolnego ;)
  4. _Makki_

    Zabawki Makki'ego :)

    Nudy tu jakies ostatnio wiec pozwole sobie na mala aktualizacje :-B Takie tam zakupy weekendowe itp: #:-s No to tak mniej wiecej jestemy na czasie ;)
  5. _Makki_

    2014 Tesla Model S biala perla

    Sorki ale zapomnialem o tym watku :) Ostatnio malo czasu bo synek mi sie urodzil :)) Dzieki :) Dziupla to temat rozwojowy wiec jak juz bedzie co pokazywac to sie ujawnie :P Dzieki ale Tesla to tylko fiu fiu wyglad i moc. Jakosc taka se.. Zobaczymy co mozna zrobic, mam za malo zdjec ostatnich projektow zeby robic jakies ciekawe relacje.. :P To milo :) Tesli juz bylo troche. Juz mi sie dawno znudzily.. Zrobily sie tak popularne jak "PRO" studia detailingowe w Norwegii! ~x( Sorry ale fotosik tak juz ma.. Nie wiem ile bym uzupelnial i jaki mial abonament to zawsze sie zablokuje. Mam juz nowy prywatny hosting nad ktorym pracuje caly czas.. Nie mam pojecia ale Tesla Model S juz tak ma. Modele od marca 2014 roku juz wygladaja zdecydowanie lepiej lakierniczo.. Jednak to co delerzy robia z tymi autami po przyjezdzie do kraju to nadal =))
  6. _Makki_

    Zabawki Makki'ego :)

    Hmm, widze ze jakos dlugo nie bylo uaktualnienia stufu tutaj @-) Wiec na szybko od tego czasu tak mniej wiecej :P Po operacjach i powrocie do "zycia" trzeba bylo wykorzystac promocje :P Po przeprowadzce do nowej dziupli porzadek w LSP: Takie tam rozne ostatnie zakupy: Krauss 200C w miedzyczasie, docelowo 300CX ma byc: Dokupilem 2 metalohalogeny, teraz lacznie 4 sztuki. Od razu mowie ze statyw idzie do wymiany na solidniejszy.. I ostatnie przygotowania do sezonu :P Wpadlo tez troche przedluzek na handel :P Pozdro :ymhug:
  7. _Makki_

    Wszyscy znamy hologramy

    Poleruja wszystkie nowe Tesle u dealerow przed odbiorem... Kolejna Tesla u mnie, tym razem po kolizji. Pod koniec 2013 robilem ja jak miala 3 tygodnie. Teraz cala prawa strona lakierowana 2 tygodnie temu, w jedynym, jak narazie oddziale Tesli w Norwegii, ktory moze wykonywac prace blacharsko-lakiernicze. Tutaj jest dokladnie wszystko czego nie powinno byc po takich robotach :ymapplause:
  8. _Makki_

    Wszyscy znamy hologramy

    5 miesieczna Tesla Model S z przebiegiem 5000km, holosy w cenie od pro polerowiczow w salonie Tesli.
  9. Witam wszystkich. Mialem u siebie kolejna Tesle Model S, tym razem wiecej czasu wiec no i zdjec jest kilka :) Ten akurat przyjechal do mnie 3 dni po odebraniu z salonu, przebieg ok 500km. Tym razem magicy od polerowania w salonie za duzo szkod nie narobili, bylo troche resztek pasty, holosy, piano na dachu jak zwykle w tym przypadku cale porysowane.. Podczas plukania Prickborta okazalo sie ze auto mialo dosc ciekawy sheeting co nie zdarzylo mi sie wczesniej w tym modelu. Wiadomo, trzeba bylo to zabic :) Znalazlem ok 10 czarnych kropek pod bezbarwnym, ciemna plame na tylnym zderzaku pod bezbarwnym i zle dopasowane uszczelki w tylnej czesci pod listwami chromowymi. Wlasciciel chcial aby wszystko to udokumentowac. Mycie dosyc pozne gdyz mialem problem z demontazem podstawy przedniej ramki tablicy rejstracyjnej. Amerykance wymyslili cos nowego na model 2014.. gryy Srodkowe zaczepy sa w nowych modelach zamocowane od spodu pod grillem i jak narazie nie wymyslilem patentu demontazu bez zciagania calego grilla.. Oswietlenie na zewnatrz to 3 metalohalogeny, 2 x 150W i 250W nad brama. Mozna spokojnie myc w nocy ;) Moje Kwazary Oriony zostaly jeszcze w starej dziupli wiec jako opryskiwacz tym razem stary ale jary Venus bez opcji 360. Na poczatek Prickbort na ok 5min. Nastepnie Surfex HD 1:5. Nocna imprezka z pianka by Autobrite MagiFoam - Blue Edition + Valet Pro - Citrus Pre Wash. Mieszanka Surfex HD 1:5 do opon i innych zakamarkow. Po oplukaniu piany i odczekaniu poszedl BH Korrosol. Felgi dostaly P21s Power Gel. BH Korrosol sobie dziala. CG Maxi Suds II do mycia recznego + nowa rekawica CarPro. Zestaw do felg. No i trzeba bylo jakos sie dostac do auta :) Wczesniej juz ustawilem zawieszenie w pozycji allroad. US blinks.. Szybka inspekcja co tam ciekawego sie dzieje. Resztki pasty po zawodowcach z salonu i resztki jakiegos nalotu na piano na dachu, ktore juz ktos wczesniej probowal usunac.. MF + Surfex 1:5 i resztek nie ma. Kilka pomiarow. Tesla Model S ma naprawde bardzo ciekawe odczyty. Tutaj akurat od 313 do 49 na na dolnych partiach lewych tylnych drzwi. Jak narazie rekord w Tesli Model S to 42! Just in case uzylem delikatnej glinki BH, ktora co nieco znalazla. No i pierwsza znaleziona kropka pod bezbarwnym. Wiecej pozniej.. No to zaczynamy naprawy po zawodowcach. Najpierw piano na dachu. Hmm, co tu dzisiaj wybrac. Nie no standard, Scholl orange i S30+ EC. Dab dab dab dab Podczas pracy wyszly inne plamki ktorych jakos wczesniej nie widzialem. Te tez juz ktos probowal wczesniej usunac. Efekty widac deluxe. Wiec glinka po raz 2. Dalsza zabawa z piano. Itp itd. Mala przerwa w obrobce piano i inspekcja terenu w poblizu pokazuje ze tym razem az tak zle nie jest :) Wracamy do piano. Co tam mnie jeszcze czeka.. Nastepny bonus na piano, ktory takze juz ktos wczesniej mazal. 3 glebokie ryski pozniej udalo sie dosyc ladnie zniwelowac. Koniec piano wiec lecimy dalej. Scholl S30+ EC z pomaranczowa gabka Scholla i Monster Shine na reszte auta. Ryski tu i tam. Nastepne kropki.. Tutaj juz tak bardzo nie sa widoczne. Maska itp. It's all in the details :) Ryski wokol klamek. Cos tam zaczyna byc widac :) Lecimy dalej. Zderzak i klapa. Znalazlem tez 2 male dolki widoczne tylko pod duzym pod katem. Ryski na zderzaku. Piece of cake :) I plama pod bezbarwym. Wlasciciel nie mogl sie jej dopatrzec przy odbiorze i jakos sie nie przejal :) Tak mniej wiecej tutaj po srodku.. Så var det noen mørke flekker på venstre bakskjermen igjen :( Ryski ciag dalszy. I wiecej bonusow, uff :( Prawdopodobnie odprysk od kamienia :( LSP wybrane przez wlasciciela. SV Shield na piano.Pozniej wygrzane pod lampami w temp 60 stopni. Tym razem Krauss Speed Dry 200 pomogl mi podgrzac panele do ok 60 stopni przed SV Endurance. Pirometer w reke i jedziemy. Podgrzewamy i jedziemy, chyba troche na bogato.. Hmm, przynajmniej tak na zdjeciach wyglada :P Chyba jednak na bogato :P Nowy Micro Fluffy juz czeka :) Podgrzewanie, smalcowanie i tak do okola. Po nalozeniu wosku, odkurzylem srodek i wyciagnalem dywaniki do oczyszczenia i impregnacji GTechniq I1 Smart Fabric. Wokol drzwi, plastki itp wymyte Surfex 1:10 i pokryte CG Silk Shine Dressing. Przedki bagaznik delikatnie przemyty Surfex HD 1:10, plastiki ValetPRO Dionysus Trim Glitz. Mata z bagaznika tylnego. Przy okazji pracy przy felgach znalazlem uszkodzenie prawdopodobnie pochodzace z montazu opon :( Opony dostaly SV Pneu. Jakos coraz bardziej robilo mi sie cieplo. A dlaczego, no, zapomnialem przykrecic klimy.. Jako ze jeszcze nie dorobilem sie ladnego podjazdu a roboty drogowe z asfaltem trwaja to czulem ze mam super wielka ochote wyprowadzic to auto przed hale... No ale do Wielkanocy ma byc juz nowy asfalt. Mam nadzieje ze nie bedzie to cos ala autostrady na Euro w PL. Tablice i felgi dostaly oczywiscie SV Cleaner Fluid i Autobahn. Szyby GTechniq G1. Zle nie jest :) Plastiki na zewnatrz potraktowane GTechniq C4 Za kazdym razem jak koparki przejezdzja obok to mam nadzieje ze ich juz tu NIE bedzie jak pojawi sie wlasciciel... Troche tasmy uzytej. Kapselki do srob dostaly Surfex 1:10 i GTechniq C4. No i kilka zdjec dla wlasciciela z dopasowania uszczelek. Mowie wam serio, tutaj az takiego dramatu nie ma. Co w innych Teslach widzialem z dopasowaniem listew chromowanych i uszczelek to masakra. Jakby slepy nogami to robil. Na koniec wosk zostal jeszcze wygrzany do 60 stopni. Ostatni finish w razie czego zrobiony SV MicroPolish. Od smalcowania do wydania, na wszelki wypadek auto zostalo w srodku na ok 20godz. Koncowe zdjecia. No i niestety bez chmury kurzu sie nie obylo w czasie kilku zdjec na szybko przed odjechaniem wlasciciela. 10 min na zewnatrz i auto przykryte kurzem :( 1. Podpisy zawodowcow z salonu: 2. Czesc maski zrobionej: 3. Proba 50/50 :) Dziekuje za uwage, pozdrawiam Maciej
  10. _Makki_

    Wszyscy znamy hologramy

    Caravella po profesjonalnej firmie niedaleko mnie. Grubo :)
  11. _Makki_

    Zabawki Makki'ego :)

    :u Ostatnio chlopaki odemnie z firmy czesto lataja wiec i paczki do biura bezposrednio z PL dochodza :-] Chyba ze 3 miesiace czekalem ale sie doczekalem.. Mf Scholl Rosa :ymhug: Inne: ;)
  12. _Makki_

    Dla jednego pacjenta - DawPi

    Prickbort juz nie jest dobry? :ymapplause:
  13. _Makki_

    Dla jednego pacjenta - DawPi

    OMG, ja nie wiedziec ze Ty taki pro :P Heh, dokup jeszcze troche rzeczy w takim razie ze SV do skory i bedzie "prawie" pelny pakiet :-bd
  14. _Makki_

    Co pod kierownicę?

    Tak, polecam SV i Raceglaze. To znam i dobrze. Reszte jakies tam Lederzentrum tez testowalem, ale za malo je znam i na tym pracowalem zeby cos szczerze osobiscie wyrazic. Dziala no ale nic wiecej nie powiem. Zawsze pisze do innych zeby kupowali to na co ich stac i testowali. Kazda marka ma fajne prodykty dlatego ja nie uzywam TYLKO SV czy tylko Scholla. Znam ich dobre i zle strony. Masz tez srodki z CG do skor, takie tam kombo w zestawie 2 srodki. Nie pamietam teraz nazwy. Wiem ze dzialaja ale efekt juz nie ten sam np Cleanera. Ogolnie jakos ostatnio cos negatywnie nastawiony jestem do CG przez te ich durne reklamy na YT i facebook. Mycie bez wody itp uff Poczytaj, zobacz ceny i napewno znajdziesz cos co Ci sie spodoba. Jezeli chcesz SV to najpierw Cleaner normalny, zobacz jak zadziala na tej kierownicy. Jak za slaby bedzie to Forte. Jak juz zejdziesz do np paliwa do zapalniczki to nie bedzie odwrotu.. Ale ja w sumie nie wiem jak wyglada ta kierwnica dokladnie i ile na niej jest syfu od rak. Takie rzeczy wychodza w praniu bo teoria teoria a reszte pewnie sam wiesz..
  15. _Makki_

    Co pod kierownicę?

    No ja wszystko zwiazane z kosmetyka traktuje powaznie. Ogolnie jestem powazny czlowiek tylko dla mnie detailing to zabawa i hobby ktore przynosi przy tym korzysci finansowe. Jak chce to robie jak nie to mam gdzies. A jak robie to porzadnie i to jest prawdziwy detailing. Nie boje sie wyrazac wlasnego i negatywnego zdania o jakiej kolwiek marce na swiecie bo jestem niezalezny i to co mowia i pisza sprzedawcy, dystrybutorzy i importerzy trzeba dzielic na pol. Taki swiat, business is business. Kierownice nalezy i to podstawa, zreszta jak wszedzie czy to skora czy lakier porzadnie odtluscic. Myjesz az biala mf bedzie biala. Tylko ze ostrzegam, odtluszczona i uzywana kierownica, czasami wyglada 100 razy gorzej niz nieczyszczona i "tlusta". Mialem tak wiele razy jak juz wzialem sie za czyszczenie kierownicy uzywanej i po przejsciach to skonczylo sie na farbowaniu. Bo czysta byla w takim stanie ze wlasciciel by sie przestraszyl jakby zobaczyl ze czysta wyglada gorzej niz brudna. A wybor nalezy do Ciebie :mrgreen: BTW: Mialem teraz wracac z glownej siedziby SV ale wycieczka padla gdyz okazalo sie ze wczesniej niz ja zapisaly sie na nia osoby z grona norweskiego co to tylko glupich ludzi wykorzystuja w kwestii detailingu i zarabiaja taka kase na tym ze glowa mala. A kazdy inny co to troche sie zna i jest szczery jest dla nich wrogiem. Wiec ja zrezygnowalem z tej wycieczki tracac na tym okolo 600zl ale przezyje. Nie chcialem sobie psuc 3 dniowej wycieczki i humoru patrzac na takich madrali. Bedzie nastepne szkolenie to pojade.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.