Jump to content

peppa

Użytkownik
  • Content Count

    238
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

peppa last won the day on March 20 2014

peppa had the most liked content!

Community Reputation

1

3 Followers

About peppa

  1. odgrzebuje - cos sie zmienilo od tych kilku lat? jezeli nie to wyglada na vikana, prawda? jezeli tak to ktory lepszy? 520052 ze skrobaczka czy zwykła 521552 ? a moze cos innego?
  2. chłopaki, ile dni / tygodni po malowaniu można maziać jakimś AIO i woskiem? było na pewno ale nie mogę znaleźć...
  3. proszę bardzo, właśnie miałam o coś takiego pytać :D kupowaliście za bezcen, teraz kosztuje ok 40 zł. więc generalnie - sprawdza się to? chodzi o dokładne odkurzenie, kratki, nawiewy, między fotelami itp? jeszcze coś takiego znalazłam, dirt devil: http://gremlin.com.pl/akcesoria-do-odkurzania-samochodu-dirt-devil-uniwersalne-p45117e45117.html (w innych sklepach po 120 zł, powariowali!) może to lepsze?
  4. od razu mówię, że sama nie używałam, ale shiningcar ma odpowiednik carpro za małe pieniądze. 2,90 ponad Twoim budżetem: ShiningCar POLAR Mammoth Wash Mitt może ktoś przetestował?
  5. o, złośliwcze 8-} zapamiętam na pewno! ale ładnie zrobiłeś kubik, i jak szybko
  6. podjdź do kogoś kto się na sprawie lepiej zna i jak się da to niech Ci zrobi auto. wyjdzie lepiej i pewnie taniej od lakiernika. nie ma co się uczyć na wlasnym świeżo kupionym aucie
  7. z tanich i łatwo dostępnychg to pamiętam, że parę osób polecało K2. JJ może?
  8. uni jest najlepszy bo masz robotę do końca świata. never ending stoooooryyyyy ;-)
  9. no to tradycyjnie "ni mo", się chemią będzie tylko robiło. myślałam o mocnej pianie właśnie, a potem cherry glaze w charakterze cleanera, bo to mam i się fajnie nakłada.
  10. ale mam tjuż chwilę temu położony ten "profi" odpowiednik SRP pod spodem, który niestety nie jest do końca dotarty i w słońcu coś tam wychodzi, stąd chętnie bym to ściągnęła i wrzuciła od nowa.
  11. Koledzy, czym zmyć Sonaxa Xtreme brilianta ditejlera? Popsikałam ostatnio ale bym przesmarowała na nowo bo weekend ładny. Najlepiej żeby środek był łatwodostępny, może być marketowy. Dałaby radę jakaś najtańsza piana aktywna czy strach używać?
  12. czyli co, myślisz, że klasycznie klient idzie w zaparte i za cholerę się nie przyzna co z tym autem się działo?
  13. o kurcze, faktycznie żarty sobie z ludzi robią. to będą klasyczne syzyfowe prace, korekta co roku #:-s
×
×
  • Create New...