Skocz do zawartości

golden0282

Użytkownik
  • Zawartość

    181
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Ostatnia wygrana golden0282 w dniu 9 Kwiecień 2016

Użytkownicy przyznają golden0282 punkty reputacji!

Reputacja

9

O golden0282

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. golden0282

    Arsenalik Goldena

    Znowu udało mi się zaprowadzić jako taki porządek w garażu , jednak od ostatniego roku mój arsenał ewidentnie ucierpiał na ilości kosmetyków x_x
  2. golden0282

    Seat Cordoba 2009

    Witam , przyjechało do mnie kolejne autko na odświeżenie . Obecny właściciel kupił je jakieś 4-5 miesięcy temu , stwierdził , że brakowało mu blasku wiec oddał je w ręce lokalnych valeterów . Jak sam napomniał strasznie zdziwił go stan lakieru po dwóch czy trzech myciach :-] , w związku z tym postanowił pomimo sporej odległości oddać je w moje ręce . Mycie / dekontaminacja Szampon -Posidon Unique / ADBL Pro Piana -Zeus Unique Deironizer - Vampir ADBL 1:1 Tar Remover - Vasco prewash / Concept tar remover Środek do opon - Truck Uniqe 1:10 Glinka- BH Medium APC - ADBL Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier Rotacja 1 Koch HC / Futro flexipads , 2. Koch HC / Bialy NAT 3. Czerwony NAT/ Antihologram Silicone remover Koch IPA 1:1/ Tac intensive oil cleaner Williams Dresingi : Plastiki - Aphrodite Opony - Reflect auto care Felgi Sonax wheel sealant Szyby CGP/Ipa Gtechniq G5 Wnętrze APC Dionysus Pranie Nielsen Extra NAP / Nielsen low Foam Dressingi :PB Natural look Szyby : Polytop Stan Przed Prawdziwy stan przed :D Zdjęć z mycia i dekontaminacji nie mam , czas zobaczyć co na stan lakieru mówi słońce :) Wnętrze nie było bardzo zapuszczone , chociaż czystym też trudno było by je nazwać , niestety zdjęć z wnętrza mam jak na lekarstwo Przyszedł czas na najważniejsze Spotkałem się z opinią , że bez użycia kombinacji polish nie da się zrobić lakieru :o , Poniżej zdjęcia po 1 przejeździe futrem + Koch HC > 1 przejździe Białym Natem + HC > lakier trzykrotnie wymyty zmywaczem Kocha i Tac oil zero . Antihologram poradził sobie z tymi hologramami bez problemu . Auto prawie gotowe , czas sprawdzić jak to wyszło , smalec na oponach jeszcze nie dotarty ;) Dziękuję za uwagę
  3. golden0282

    VW POLO GT 1991

    Silnik to 1.3 ale więcej szczegółów nie znam . Osoby , które nim jeździły stwierdziły jednoznacznie , mały ale wariat :)
  4. golden0282

    VW POLO GT 1991

    WojtAs , w moim poprzednim aucie miałem zmasakrowane boczne szyby właśnie od piachu czy czegoś, przez 3 godziny polerowałem 1 szybe tlenkiem ceru na filcu na rotacji , jedynie te najmniejsze ryski delikatnie się zmniejszyły albo tylko tak mi się wydawało . Jeżeli rysy są wyczuwalne pod paznokciem , a chcesz się ich pozbyć to rozważałbym wymianę szyby :) .
  5. golden0282

    VW GOLF MK4 R32 2002

    Witam Nie tak dawno temu miałem okazję przygotować fajnego golfika mk4 na jeden z największych zlotów fanów motoryzacji w Irlandii . Moim zadaniem było zająć się lakierem , środka nie ruszałem Mycie / dekontaminacja Szampon -Presta Suds / ADBL Pro Piana -Zeus Unique Deironizer - Vampir ADBL 1:1 Tar Remover - Vasco prewash ADBL tar remover Środek do opon - Truck Uniqe 1:10 Glinka- BH Medium APC - ADBL Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier 1. Makita / Koch HC / biały NAT, 2. DAS 6 PRO +Żółty NAT S17 3.DAS 6 PRO +Czerwony NAT Antihologram Silicone remover Koch IPA 1:1/ Tac intensive oil cleaner Gyeon Prime /Cure Dresingi : Plastiki - Aphrodite Opony - Reflect auto care Felgi Sonax wheel sealant Szyby CGP/Ipa Gtechniq G5 Wydech : Gtechinq M1 Z racji tego , że czasu nie miałem zbyt wiele , bo jedynie dwa dni ,to do pracy zabrałem się koło 6 rano . O tej porze było jeszcze dość ciemno, więc przed pracą nie zrobiłem praktycznie żadnych zdjęć Ja widać jest co robić Po około 18 godz polerowania czas na resztę : mycie , na szybko ogarnąłem silnik , powłoka itd Czas zobaczyć co z tego wyszło A tak autko prezentowało się podczas DUBSHED 2016
  6. golden0282

    VW POLO GT 1991

    Dzięki :), Tlenek ceru użyty ręcznie do dogłębnego doczyszczenia sprawdza się znakomicie, moim zdaniem dużo lepiej niż CGP AG , oczywiście użycie go ręcznie w celu innym niż doczyszczenie mija się z celem .
  7. golden0282

    VW POLO GT 1991

    Witam, kilka tygodni miałem przyjemność popracować na tym niewątpliwie rzadkim na tutejszych drogach autem . Samochód jest w rękach właściciela od kilku lat . Pomimo że sam lakieruje i poleruje przyprowadził je do mnie skarżąc się na brak czasu . Auto było całe lakierowane jakiś czas temu przez właściciela , gdyż zaraz po zakupie też nie miał czasu samemu popracować i oddał je na polerowanie komuś , dla kogo zabrakło farby na rantach :D . Oddając auto w czyjeś ręce kolejny raz wykazywał niewątpliwy brak zaufania ;) Mycie / dekontaminacja Szampon -Presta Suds / ADBL Pro Piana -Zeus Unique Deironizer - Vampir ADBL 1:1 Tar Remover - ADBL tar remover Środek do opon - Truck Uniqe 1:10 Glinka- BH Medium APC - ADBL Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier Rotacja 1. Koch HC / biały NAT / zielony 3m, 2. Żółty NAT /S17 3.Czerwony NAT Menzerna 4000 Silicone remover Koch IPA 1:1/ Tac intensive oil cleaner Gyeon Prime /Cure Dresingi : Plastiki - Gtechinq t1 Opony - Gtechniq t2 Felgi Sonax wheel sealant Szyby Tlenek ceru / Ipa Gtechniq G5 Wydech : Gtechinq M1 Wnętrze APC - Dionysus Unique 1:20 Dressingi - Hestia Szyby - Polytop Pranie - Nielsen Extra Nap / Nielsen Low foam Auto po przyjeździe Czas na mycie i takie tam :) Po dokładniejszych oględzinach umytego już auta, byłem już praktycznie pewny jego historii , właściciel prze polerował je po lakierowaniu G3 , w rozmowie telefonicznej potwierdził i stwierdził , że on tak wszystkie auta robi i jest dobrze :D W takich przypadkach jak ten żałuję, że przestałem używać IPY do inspekcji :D , Na niektórych panelach po 4-5 agresywnych przejazdów cutingiem i tak nie wszystko zeszło , wiele nie zostało ,ale niestety czasowo nie mogłem pozwolić sobie na więcej. Fotki 50/50 na czerwonym lakierze niestety moim aparatem wychodzą beznadziejnie :thumbdown: Na polerowanie zeszło mi około 22-25 godz, można zabrać się za kolejne etapy , szyby wyczyszczone tlenkiem ceru na tricolorze , silnik jedynie ogarnięty na szybko parowniczką Czas przejść do następnych etapów , mycie ,plastiki i wnętrze . Plastiki niewątpliwie wymagały indywidualnego podejścia , sam dressing nie byłby wystarczający . dlatego w ruch poszła opalarka a jako dressing aphrodite , od tego momentu auto stało u mnie jeszcze 3 dni więc każdego dnia plastiki dostawały porcję aphrodite Wnętrze : Czas na efekt finalny , auto umyte , co prawda wnętrze było jeszcze nie skończone , ale korzystając z okazji, że akurat pojawiło się slońce można było zrobić kolejna inspekcje Williams na siedzenia ,Gyeon prime na lakier i takie inne pierdoły Praca zajęła mi ogólnie około 40-45 godzin . Dziękuję za uwagę .
  8. golden0282

    Toyota Corolla E8 - Odświeżenie Babci

    Super praca , widać że auto trafiło w odpowiednie ręce :u
  9. golden0282

    Pleśń na materiałowym dachu

    Kupiłem RV2 500ml i RV3 500ml ( Czarny) - za 150 zł , z tym że w UK. RV 1 nie kupowałem , gdyż akurat mam już coś takiego ale z innej firmy . Jeżeli uda Ci się usunąć pleśń ,to myślę że gra warta świeczki z farbowaniem i impregnacją . Brzozek może mieć rację z "black dye" ,od siebie mógłbym polecić środek do farbowania autosmart midnight ,po zaschnięciu woda go nie rusza .Jeżeli chodzi o impregnat to poszedłbym w typowo dedykowany do cabrio , w MX nowicki mają impregnat Koch'a , który zbiera dobre opinie lub właśnie renovo , . Ogólnie w tej materii jestem zielony , ale ze względu na to , że lubię eksperymentować , to tak bym zrobił . Co do pleśni to gdzieś wyczytałem to co napisał citrofan , że odplamiaczem chlorowym można usunąć , ale czy to bezpieczne dla dachu cabrio to nie wiem, jednak po takim zabiegu nastawiał bym się na konieczne farbowanie , zresztą dach ze zdjęcia raczej tego wymaga . Lub poszukaj dedykowanego środka do usuwania pleśni , prochem lub tego typu firmy powinny mieć coś takiego w ofercie .
  10. golden0282

    Pleśń na materiałowym dachu

    Jednak nie pomogę :( auto , które przyjechało ma dach vinylowy , bezsensownie kupiłem renovo ..
  11. golden0282

    Pleśń na materiałowym dachu

    Za kilka dni będę bawił się zestawem Renovo , dam Ci znać co mi z tego wyszło , w UK taki zestawik jest do kupienia za dużo mniejsze pieniądze niż w Polsce . Co do pleśni to czytałem, że najpierw warto potraktować octem , dopiero później czyścić ale 100% nie mam , może ktoś potwierdzi lub zaprzeczy .
  12. golden0282

    Honda Integra Type R 2001

    Witam, przez dłuższy czas nic nie wrzucałem ,a coś tam na dysku się uzbierało ;) Przedstawiam króciutką relacje z valetingu Hondy Integry DC5 2001 . Praca zajęła mi jakieś 12 - 14 godzin . W zasadzie robota jak i relacja d..y nie urywa , ale postanowiłem pokazać bardziej ze względu na samo auto. Co do wersji to pewności nie mam , czy jest to oryginalny type R ;) Użyte środki : Mycie / dekontaminacja Szampon -Presta Suds car wash Piana -Zeus Unique Deironizer - Mainz / Tuga Tar Remover -Vasco prewash / Hades Unique Środek do opon - Truck Unique 1:10 Glinka- Soft 99 Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier Antihologram / Czerwony NAT / Makita Silicone remover Koch / Ipa 1:1 LSP - PNS Sonax / Speed Wipe Szyby - CGP/ IPA/ G5 Dresingi : Plastiki -Aphrodite Unique Opony - Reflect Auto Care Felgi Sonax Wheel Sealant Szyby Gtechniq G5 Wydech : Gtechinq M1 Wnętrze APC - Dionysus Unique 1:20 Pranie - Nielsen Nap Extra / Nielesn Low Foam / Numatic CTD 2 570 Dressingi - Hestia Unique Szyby - Helios Unique Ogólnie auto nie wyglądało najgorzej , w zasadzie ciężko mi było stwierdzić czego mogę się spodziewać na końcu . Na pierwszy rzut szybkie przepłukanie samą wodą , następnie piana pędzelkowanie detali , mycie , suszenie Po wysuszeniu na lakier poleciał Vasco prewash , po kilkunastu minutach poprawiłem hadesem, (w między czasie wymontowałem siedzenia ) po kolejnych kilku minutach płukanie myjką , piana, płukanie , szybkie obsuszenie , Mainz Apocalypse na lakier i kola , pędzelkowanie kół , ( w tym samym czasie glinka już moczyła się w ciepłej wodzie ) , następnie glinkowanie do lepszej lubrykacji użylem tugi na już od dawna pracującego Mainza . Po szybkim spłukaniu , umyciu obsuszeniu , auto wtoczyłem do garażu. Dokładne suszenie za pomocą kompresora i świeżego flufiego . Pomijając utlenienie i hologramy stan ogólny bdb ,wręcz mógłbym powiedzieć idealny . W tym przypadku kombinacja antihologram/ czerwony NAT i rotacja okazały się dobrym wyborem , holosy i oksydacja zeszły bez problemu , coś tam oczywiście zostało , co prawda nie dużo większym wysiłkiem lakier można było wyprowadzić na ideał ale nie takie były założenia i w dostępnych ramach czasowych w zasadzie niewykonalne ;) , Przy użytej kombinacji nie występowało żadne pylenie ,więc obyło się bez mycia . Lakier przetarłem 3 razy kochem , a na koniec IPA . Następnie zająłem się wnętrzem , niestety fotek jak na lekarstwo , zresztą i tak szałowych pięćdziesiątek by nie było . Największą trudność sprawiło pranie foteli ze względu na kształt . Na koniec zabezpieczyłem lakier Sonaxem , dresingi ,szyby itd . po kilku godzinach przetarłem speed wipem. Niestety zdjęcia po tylko w garażu, gdyż cały dzień lało jak z cebra :zly: Dziękuję za uwagę .
  13. golden0282

    VW GOLF 2013 UNCR

    Witam, Tym autem zajmowałem się pod koniec wakacji zeszłego roku , praca zajęła mi około 22-24 godz , właściciel auta mieszka kilkadziesiąt kilometrów ode mnie ,więc wszystko ustalaliśmy telefonicznie. Miałem zająć się lakierem i nałożyć powłokę , właściciel stwierdził ,że wnętrze nie wymaga zbyt dużego nakładu pracy , więc jeżeli mi się uda je ogarnąć w tym czasie to OK , jeżeli nie to trudno. W sumie sam nie wiedziałem czego się spodziewać , pomimo , że auto było dość świeże , jednak po przypadkach , które z reguły do mnie przyjeżdżają zdawałem sobie sprawę , że mogę spodziewać się wszystkiego :) . Użyte środki : Mycie / dekontaminacja Szampon -Poseidon Unique Piana -Zeus Unique Deironizer - Tuga Tar Remover -Vasco prewash Środek do opon - ADBL tire cleaner Glinka- Geyon APC - ADBL Felgi Wheel Warrior / Tuga Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier Scholl s17 / czarny nat / rotacja Silicone remover Koch IPA 1:1 UNCr , Silk Max Protect Dresingi : Plastiki -Gtechniq T1 Opony - Gtechniq T2 Felgi Sonax BSD Szyby Gtechniq G5 Wydech : Gtechinq M1 Wnętrze APC - Dionysus Unique 1:20 Dressingi - Hestia Unique Szyby - Helios Unique Ze względu , że miał to być mój pierwszy raz z powłoką , na przyjazd auta czekałem ze sporym stresem :) . Oczom nie mogłem uwierzyć , że w tym kraju są auta w takim stanie i że właściciel chce żeby było lepiej :D . Za robotę zabrałem się praktycznie od razu Najpierw koła, auto na lewarek koło po kole aby w miarę sensownie oczyścić nadkola chociażby z brudu ( zdejmowanie kół nie wchodziło w grę , gdyż właściciel zdecydował że aż tyle do szczęścia mu nie potrzeba ) , Piana , płukanie , mycie , suszenie . Następnie niezastąpiony Vasco prewash (atomizer z tugi sprawdza się do tego środka idealnie ) , płukanie , szybkie mycie , obsuszenie , Tuga na lakier i koła, glinkowanie geyonem - poślizg Tuga , podczas użycia tej glinki zastanawiałem się , w czym tkwi jej fenomen , że tak każdy chwali , uplastycznienie tej glinki nawet w ciepłej wodzie w porównaniu do np BH w przypadku Geyona to dramat , już nie mówiąc o ugniataniu bez ciepłej wody :thumbdown: . Tak czy inaczej glinka zbyt wiele nie miała do zbierania . Uszczelki oczyszczone ADBL Tire Cleaner , na koniec płukanie , mycie , płukanie , suszenie flufim i kompresorem Inspekcja brinkmannem była bez sensu , gdyż nic nie pokazywał ,po halogenem 500 i 30 wat led w też nic , dopiero czołowa latarka led z biedronki za 20 zł :D pokazała , że jednak coś jest ;) Lakier był w takim stanie , że uchwycić jakąkolwiek 50/50 było nie lada wyzwaniem , i mam tylko 1 :( , polerowanie zajęło mi około 8 godzin , antihologram kocha w tym przypadku okazał się za słaby, a scholl idealny na obrotach nie przekraczających 1200. Dopiero na słupkach mogłem poszaleć :D Po polerowaniu , każdego elementu na bieżąco wymywałem pastę, po całej pracy , auto umyłem w mieszance APC ADBL / Płyn do mycia naczyń/Zeus Unique , standardowo najpierw z pianownicy , po kilku minutach spłukałem, potem mieszankę nanioslem pianownicą na auto jeszcze raz i umyłem rękawicą . Po dokładnym wysuszeniu auta , przetarłem całość 2 lub 3 razy kochem po czym zrobiłem ponowną inspekcje, aby nie okazało się , że jest gorzej niż przed :D Okazało sie , że jest nienajgorzej, więc zabrałem się za dressingi , szyby itd . Po czym dla 100% pewności jeszcze raz przetarłem całość Kochem i IPĄ. Po kilkudziesięciu minutach zabrałem się za wisienke na torcie . I tak zaczynając od najmniejszych paneli lecimy z koksem , po kilkukrotnym przestudiowaniu całego watku o UNCR spodziewałem się , że będzie dość trudno, jednak w tym przypadku jakiegoś większego problemu nie było do czasu ;) , temperatura oscylowała w granicach 15 stopni, wilgotność powietrza jak to w Irlandii dość spora, więc wbrew zaleceniom w temacie o Uncr nie docierałem powłoki od razu , przy małych i średnich panelach nakładałem na pierwszy , następnie na drugi , po około minucie docierałem pierwszy następnie nakładałem na trzeci ,potem docierałem drugi itd ... Na dach i maskę nałożyłem i docierałem od razu. Maskę zostawiłem na koniec i niestety coś poszło nie tak i nie dotarłem jej w odpowiednim czasie , w jednym miejscu wygladało tak jakby nie było powłoki ( nie zrobiłem zdjęć gdyż zjadła mnie panika ) , łudziłem się , że naprawię to nakładając kolejną warstwę , ale szybko przekonałem sie , że UNCr się nie warstwuje :D , nie pozostało nic innego jak zedrzeć powłokę ( shollem s17) i nałożyć jeszcze raz . Wnętrze faktycznie nie wymagało żadnego wysiłku , odkurzyłem , prztarłem plastiki APC ,umyłem szyby i nałożyłem dressing . Efekt końcowy ;) ;) ;) Nie minął miesiąc jak przyjechał do mnie kolejny golf , tym razem z roku 2009, tu nie będę robił zbyt wiele opisu , gdyż zakres działania był praktycznie identyczny jak przy poprzednim golfie z małymi nieistotnymi różnicami. Lakier również był w nienagannym stanie , wnętrze do odkurzenia . Użyte środki : Mycie / dekontaminacja Szampon -Poseidon Unique Piana -Zeus Unique Deironizer - Tuga Tar Remover -Vasco prewash Środek do opon - SG tire cleaner Glinka- Soft 99 APC - ADBL Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier Scholl s17 / czarny nat / rotacja Silicone remover Koch IPA 1:1 UNCr , Silk Max Protect Dresingi : Plastiki - Aphrodite Unique / na przedni grill Owatrol Opony - Reflect Auto Care Felgi Sonax BSD Wydech : Gtechinq M1 Wnętrze APC - Dionysus Unique 1:20 Dressingi - Hestia Unique Szyby - Helios Unique Zdjęć przed nie robiłem , tym razem ukurzone auto spryskałem Vasco prewash , pół godziny wystarczyło aby smoła się rozpuściła , następnie piana i kolejne etapy . Auto gotowe do dalszych prac Tutaj też 50/50 z lakieru brak , jedynie na lampach coś tam różnicy widać No i tylko zdjęcia po mi zostały
  14. golden0282

    Seat Exeo 2011

    Witam , jakiś czas temu odwiedził mnie seat exeo z 2011 roku , znajomy namówił właściciela seata z naciskiem na namówił aby pomimo 30 km podróży w jedną stronę jednak to do mnie go przyprowadził. W sumie właściciel do samego końca wierzył , że jego świeży nabytek jest w stanie co najmniej bardzo dobrym , dopiero jak nasz wspólny znajomy zaczął wymachiwać brinkmannem po lakierze coś do nie go dotarło ,że może faktycznie auto nie jest jak nowe :D . Finalnie po wytłumaczeniu zakresu pracy ciągle z lekką niepewnością właściciel zgodził się na 3 dni pracy . Użyte środki : Mycie / dekontaminacja Szampon -Presta Suds / ADBL Pro Piana -Zeus Unique Deironizer - Tuga Tar Remover -Vasco prewash / ADBL tar remover Środek do opon - Truck Uniqe 1:10 Glinka- Soft 99 APC - ADBL Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier Menzerna 400 / biały NAT , Antihologram / Czerwony NAT Silicone remover Koch IPA 1:1/ Tac intensive oil cleaner UNCr , Silk Max Protect Dresingi : Plastiki - Gtechinq t1 Opony - Gtechniq t2 Felgi Sonax wheel sealant Szyby Gtechniq G5 Wydech : Gtechinq M1 Wnętrze APC - Dionysus Unique 1:20 Dressingi - Natural look Szyby - ADBL Glass cleaner Skóry - zestaw colourlock strong Pranie - Nielsen Extra Nap / Nielsen Low foam Auto po przyjeździe Mycie/ dekontaminacja . Auto przed myciem spryskałem najpierw tar removerem ADBL , po kilkunastu minutach Vasco prewash , po około godzinie zabrałem się za mycie , piana itd .Pomimo sporego brudu na lakierze smoła rozpuściła się praktycznie do zera , zostało zaledwie kilka minimalnych kropek, które zebrała glinka , glinkowanie z Tugą jako lubrykantem ;) . Po myciu i dekontaminacji oklejanie i :ad: Ogólnie bardzo przyjemnie wspominam tą pracę , na większości paneli 2 przejazdy cutingiem ściągały 90 % rys , na niektórych musiałem zrobić 3 lub 4 przejazdy . Po cutingu zostawał jedynie niewielki bałagan , który bez większego wysiłku ogarnąłem antihologramem,pasty przemywałem po każdym przejeździe , na koniec mycie czyli Zeus unique + Apc adbl następnie mycie rękawicą szamponem ADBL pro. Wnętrze nie było tak zaniedbane jak zewnątrz auta, colourlock bez najmniejszego problemu oczyścił skóry , podłoga i wycieraczki wymagały jedynie delikatnego prania , całość ogarnąłem w nie więcej niż 6 godzin . Przyszedł czas na powłokę , dressingi itd. Przed powłoką lakier przetarłem 2 x kochem, raz Tac oil , a na koniec Ipą . Efekt końcowy Dziękuję za uwagę
  15. golden0282

    Skoda Octavia VRS 2011

    Witam , w ostatnim tygodniu miałem przyjemność popracować przy skodzie Octavii VRS z 2011 roku , na pierwszy rzut oka auto wyglądało bardzo dobrze jednak właściciel postanowił dać jej coś więcej :) . Praca zajęła mi około 25 godz Użyte środki : Mycie / dekontaminacja Szampon -Presta Suds / ADBL Pro Piana -Zeus Unique Deironizer - ADBL vamire liquid Tar Remover - Vasco prewash ADBL tar remover Środek do opon - Truck Uniqe 1:10 Glinka- Geyon APC - ADBL Suszenie - fluffy / kompresor 50 l Lakier KOCH heavy cut biały NAT , Antihologram / Czerwony NAT Silicone remover Koch, IPA 1:1/ Tac intensive oil cleaner / Williams pre clean Powłoka Williams Dresingi : Plastiki - Aphrodite Unique Opony - Reflect Auto Care Felgi Sonax wheel sealant Wydech : Gtechinq M1 Szyby Gtechniq G5 Wnętrze APC - Dionysus Unique 1:20 Dressingi - Natural look Szyby - ADBL Glass cleaner Skóry - zestaw colourlock strong Auto przyjechało umyte przez właściciela dzień wcześniej. Na pierwszy rzut ADBL tar remover po jakimś czasie vasco prewash , piana mycie ,vampire liquid ,glinkowanie, piana , mycie suszenie, garaż :) Inspekcja i polerowanie Po polerowaniu , porządne mycie , odtłuszczenie lakieru 4 różnymi środkami , dressingi i to co tygryski lubią najbardziej :D Po powłoce przyszedł czas na wnętrze , które poza fotelami wymagało jedynie pożądnego odkurzenia , pseudo skóry potraktowałem colourlockiem . Efekt końcowy Dziękuję za uwagę .
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.