Skocz do zawartości

fireman_marcin

Donatorzy
  • Zawartość

    2632
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana fireman_marcin w dniu 4 Listopad 2015

Użytkownicy przyznają fireman_marcin punkty reputacji!

Reputacja

7

2 obserwujących

O fireman_marcin

  • Tytuł
    Donator
  • Urodziny 10.11.1990

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Turek / Poznań
  • Imię
    Marcin
  • Auto
    Peugeot 406

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. fireman_marcin

    VW GOLF MK4 R32 2002

    R32, już coraz mniej ich zostało. Zwykły metalik? Bo chyba za mało ziarna na LC9Z? W tym czasie nieźle wyszło :-bd
  2. fireman_marcin

    VW POLO GT 1991

    Kawał fajnej pracy, no i czerwony lakier, który doprowadzony, po prostu gniecie :D
  3. fireman_marcin

    Wosk czy powłoka na swoje auto

    Co tu będę długo pisał. +1 do wypowiedzi Piotrka :u
  4. fireman_marcin

    Dach cabrio

    Koch Chemie Cabriodach Versiegelung.
  5. fireman_marcin

    szampon do mycia

    Od siebie mogę polecić: Duragloss #901, Chemical Guys Mr. Pink, Presta Sudzz Car Wash, Unique Poseidon, Polytop Autoshampoo. Kolejność przypadkowa, każdy inaczej pachnie, każdy dobrze się pieni, domywa i jest bezpieczny dla wosku.
  6. fireman_marcin

    szampon do mycia

    Określ jeszcze budżet i czy chcesz od razu jakiś galon czy 5l czy coś mniejszego?
  7. fireman_marcin

    Max Protect

    Biały lakier nie zrobi Ci się szary, ciemny. Jeżeli masz biały bez żadnego ziarna to po prostu zrobi się taki jakbyś oblał go szkłem, A jeśli masz jakąś perłę białą, to wtedy bardzo fajnie zostanie ona uwydatniona i podkreślona.
  8. fireman_marcin

    Arsenalik Goldena

    Świetnie to wygląda :u
  9. fireman_marcin

    Polytop Aqua Verde – sposób na water spoty!

    Mała butelka 500ml to coś ok. 40-45zł, ale są większe i wyjdzie taniej tylko trzeba pytać Karola z Polytopa (http://polytop.pl/kontakt/) :) Sam ocet też ponoć daje radę ale punktowo, a całe auto nim smarować nie próbowałem :P
  10. Sezon w pełni, słońce coraz dłużej gości na niebie, a temperatury coraz bardziej szybują w wyższe wartości. Nie zawsze mamy możliwość czekać do późnego wieczora na ochłodzenie, żeby umyć auto, a nawet myjąc w cieniu przy upałach narażamy swój lakier na powstanie water spotów. Czym są water spoty? To ślady po zaschniętej twardej wodzie. Im woda twardsza tym ślad jest trudniejszy do usunięcia. Każdy szanujący się detailer po myciu auto wyciera i stosuje qucik detailer, ale niestety każdemu może się zdarzyć, że gdzieś woda trochę zaschnie bo szybko odparuje, a qucik detailer nie jest sobie w stanie poradzić. Co wtedy? Wtedy Polytop Aqua Verde! Pierwszy mój kontakt z tym produktem to psik psik i poczułem dość wyraźny zapach octu. Wiem wiem, część z Was porzuci w tym momencie czytanie, no bo jak to zabawa w detailing i produkt, który brzydko pachnie? No cóż, istnieją również takie produkty, jak duża część deironizerów, która świetnie spełnia swoją funkcję, ale niekoniecznie uatrakcyjnia pracę ładnym zapachem. Poza zapachem, więcej wad nie stwierdziłem. Produkt naprawdę fajnie radzi sobie z zaschniętymi śladami po niedotartej wodzie czy typowymi water spotami. Oczywiście produkt nie usunie nam „mega” wżerów i starych śladów. Czy usuwa woski, powłoki? Gtechniq Crystal Serum, C1, EXO, Sonax BSD, Soft99 Fusso Coat nie poczuły się urażone i kropelkowały dalej śmiało. Jak używamy? Psik na lakier i przecieramy w jedną, w drugą stronę i gotowe. Na szybach radzi sobie równie dobrze co na lakierze. Czas przejść od słów do czynów: Przed, widać wyraźnie zaschnięte ślady po twardej wodzie. Podsumowanie? Bardzo fajny produkt, który ratuje w sytuacji gdy qucik detailer nie daje radę, a nie mamy czasu użyć czegoś ściernego typu cleaner czy finish. Pozostawia ładną, czystą powierzchnie bez smug i śladów po wodzie. Nie zmienia wyglądu lakieru.
  11. fireman_marcin

    Mitsubishi pajero

    Przy takim macie to od razu widać różnicę :u
  12. fireman_marcin

    Ford Focus ST

    Kawał fajnej roboty :)
  13. fireman_marcin

    Ford Focus - Max Protect UNC-R

    Jak szybko ścierałem? Jak najszybciej, czyli nałożysz i od razu ścierasz nie ma co na czekać. Teraz nowa wersja jest i ma poprawiony czas odparowywania, że masz trochę więcej czasu, nie wiem jak było wcześniej ale teraz jest ok. Maska dzielona na 6 razy, w zależności jak tam przetłoczenia idą, drzwi na 3-4, wszystko zależy od elementu i auta :) Czy na zakładkach? Hmm no właśnie to mnie zastanawia bo na Focusie mi na masce została ciemniejsza linia, a robiłem mały panel. Co ciekawe w słońcu jej nie widziałem dopiero w cieniu wyszła, ale zostawiłem to z ciekawości czy coś się zmieni przez 2tyg czy nie, bo teraz będę w weekend w domu to umyje foke i zobaczę czy jest poprawa a jak nie to nałożę na maskę ponownie. Nic nie wygrzewamy, najlepiej 24h żeby przestał w garażu i tyle. Jak za szybko wody nie zobaczy to wszystko będzie grało.
  14. fireman_marcin

    Ford Focus - Max Protect UNC-R

    Dzięki :) Jak? Nakłada się lekko tępawo, bo to taka gęsta ciecz, która trochę odrobinę opornie się rozprowadza w pierwszych ruchach, a później już swobodnie. Ścieranie, też lekko tępe, ale fajnie bo nie rozciąga się tak bardzo, że wjedziesz na połowę drugiego elementu :P, tak jak już Szakal napisał jedna fibra pierwsze przetarcie, druga dotarcie i jak ktoś chce to trzecia na finalne, ja robiłem na dwóch i było ok. Dzisiaj kładliśmy na czarne bmw i tak jak przyciemnia ta powłoka to chyba nowy lider mi się wysuwa pod tym względem, niedługo więcej na blogu opisze i pokażę jakieś fotki :D. A odświeżenie to ostatnio lubiane połączenie czyli duże elementy FLEX VRG, małe DAS6 i do tego flexi prowool + Mothers Heavy Duty Rubbing :)
  15. fireman_marcin

    Ford Focus - Max Protect UNC-R

    Czołem Brygado! Szwagier trochę się naczekał więc trzeba było zrobić szybką weekendową akcję czyli dobre dwuetapowe odświeżenie lakieru i powłoka. Wybór padł na MaxProtect UNC-R bo od dawna byłem ciekaw tej powłoki no i mam. Aplikacja bez większych trudności (miałem 16-18*C), lakier bardzo ściemniał (Szwagier też zauważył :D ), więcej o powłoce powiem jak umyje auto i zobaczę jak się zachowuje :) Tylko zdjęcia przed i po, ale nie było wiele czasu, a auto miało normalne klasyczne swirle, no i chciałem coś wrzucić ze swojego podwórka:D . Lakier przyjemny w obróbce, łatwo oddawał rysy, a i nie rysował się od złego dotyku, więc robota przyjemna i szybka :) Powłoka nałożona na lakier, plastiki i lampy przód i tył. Mam zdjęcie przebiegu, będę obserwował. Na nadkola i felgi przyjdzie czas bo 2,5dnia to za mało na wszystko...
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.