Skocz do zawartości


Zdjęcie

Land Rover Freelander - odświeżenie lakieru


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 szynka

szynka
  • Donatorzy
  • 4255 postów
  • LokalizacjaRzeszów
  • Imię:Marcin

Napisano 11 maj 2012 - 14:46

Witam !

Przedstawiam taki szybki projekcik. Auto kumpla od Zielonego Homonta :)

Lakier trochę zniszczony - kilka wgnieceń, głębsze rysy. Maska była kiedyś bardzo zniszczona, nie wiadomo co z nią poprzedni właściciel robił.
Zrobiłem ją w tamtym roku DA+M105/żółty SNB 125mm oraz M205/żółty MS 150mm.
Od tamtej pory auta nie ruszałem....do wczoraj.

Cel na dzisiaj - ma się błyszczeć! czyli szybkie odświeżenie i zabezpieczenie lakieru.


Auto przed:

image.jpg

image.jpg

 

Auto zastałem umyte (w miarę) więc zaczęliśmy od glinkowania. Najpierw maska i przednie plastikowe błotniki....

image.jpg

Resztki po wosku Simoniz, którym po myciu przetarł maskę.... no cóż IPA, APC i myjemy fibrą, suszenie, glinka i jest już ok.

Następnie kumpel obleciał resztę auta a ja się zabrałem do pracy.
Ma być szybko więc AutoBrite Cherry Glaze/ABW czarny 150mm/80mm + SIM180.

Drzwi pasażera przed:

image.jpg

Drzwi pasażera po:

image.jpg

Efekt nie jest spektakularny jak na 50/50 z innych relacji ale nie o to tutaj chodzi ;)

Robiąc słupki w drzwiach przejechałem również uszczelki i oto efekt:

image.jpg
 

image.jpg

pięknie!

Po przeleceniu całego auta czas na woskowanie...

image.jpg

 

 

 

Na opony nałożyłem Diamondbrite Replenish a na plastiki Nielsen SAS

 

image.jpg

ale to i tak zbyteczne bo po deszczu opony jak i nadkola wyglądają jak u "Homonta 2" :)

image.jpg

Tak wyszło:

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

Jak sami widzicie, WOW nie ma, ale naprawdę wygląda ładnie.
On sam chce auto sprzedać i powiedział tak... "No teraz to za ch. go nie sprzedam!" :lol:

Zeszło jakieś 3h w jednego i pół - on zrobił dach, ja resztę.
Auto na noc do garażu, w którym ładnie było czuć zapach gumy balonowej, wiśni oraz Redbulla :lol:

Dzięki za uwagę,
pozdrawiam
s


Wszystko się DA zrobić !


#2 dark_wolf

dark_wolf
  • Użytkownik
  • 614 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 11 maj 2012 - 15:06

Szybko jak na tak spore auto ;)

Nie do końca tylko wyczaiłem - te swirle na ostatnich foto to po pracy czy przed?

kk55.jpg


#3 junior74

junior74
  • Użytkownik
  • 2827 postów
  • LokalizacjaKraków Nowa Huta
  • Imię:Marcin

Napisano 11 maj 2012 - 16:51

A co wy na podkarpaciu macie suchą wodę,że opon nie domywa? :ymparty: Serio projekt OK jak na to co zamierzaliście.Martwi mnie "gieldowy" wygląd Diamonbrite do opon.Czy ktoś odnosi takie wrażenie bo moge być zmęczony i wymyślam?

Wszystkie wloty powietrza
muszą być tak samo ustawione
 


#4 Marcin

Marcin
  • Użytkownik
  • 5787 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz, Pionki

Napisano 11 maj 2012 - 17:51

Martwi mnie "gieldowy" wygląd Diamonbrite do opon


Chodzi Ci o błyszczenie? Z tego co gdzieś wyczytałem to będzie lepiej po nocce albo dwóch jak "wsiąknie" ;)

Swirle są pewnie po. Samochód wyszykowany typowo do sprzedaży...nie każdy ma takie zboczenie jak my żeby przyglądać się swirlom i hologramom :lol:

Szynka fajny i szybki projekcik a zdjęcia od Ciebie jak zwykle super :u

8-} Dziwki, szampan, seks na dziko....to nie dla mnie jeżdżę Tico 8-}


#5 s.martino

s.martino
  • Użytkownik
  • 3807 postów

Napisano 11 maj 2012 - 18:07

Na gielde dobre ;)
UCZYMY SIE Z KRYTYK A NIE Z POCHWAL
Dołączona grafika

#6 maly_marcin

maly_marcin
  • Użytkownik
  • 1394 postów
  • LokalizacjaPabianice

Napisano 11 maj 2012 - 18:15

Odświeżony? - odświeżony.
Świeci się? - świeci się.

Szybka robota Panie, sprzeda się na pewno :mrgreen:
:u
Dołączona grafika

#7 junior74

junior74
  • Użytkownik
  • 2827 postów
  • LokalizacjaKraków Nowa Huta
  • Imię:Marcin

Napisano 11 maj 2012 - 18:18

Tak taki dziwny połysk jakby w ogóle do opony nie łapał.Bo z reklamy Diamonbrite to nalepioki.Ale wniosek z tego,że lepiej kupić coś innego.Po nocce albo dwóch to on może być na felgach i bokach auta jak klient zrobi np.200km.Nie na giełde tylko gięłdowy,bo na giełde to chyba szkoda Diamondbrite bo cie jeszcze op......ą żeś wysmalcował opony. :lol:

Wszystkie wloty powietrza
muszą być tak samo ustawione
 


#8 Marcin

Marcin
  • Użytkownik
  • 5787 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz, Pionki

Napisano 11 maj 2012 - 18:38

Mój ulubiony do opon to Nielsen Brilance i...Turle (nie pamiętam nazwy) ten drugi może i dziwne, ale wytrzymały i bardzo wydajny :u

Dobra nie róbmy OT bo czuję JJ'a oddech na plecach :lol:

8-} Dziwki, szampan, seks na dziko....to nie dla mnie jeżdżę Tico 8-}


#9 fonnes

fonnes
  • Moderator
  • 3657 postów
  • LokalizacjaNad morzem
  • Imię:Mirek

Napisano 11 maj 2012 - 18:46

Odświeżony? - odświeżony.
Świeci się? - świeci się.

Dokładnie.
Taki był cel tej pracy, no i ładnie wyszło :u

#10 dark_wolf

dark_wolf
  • Użytkownik
  • 614 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 11 maj 2012 - 18:47

Odświeżony? - odświeżony.
Świeci się? - świeci się.

Dokładnie.
Taki był cel tej pracy, no i ładnie wyszło :u


Ominąłem tą linijkę z celem pracy - rzeczywiście, cel osiągnięty ;) Mój błąd :)

kk55.jpg


#11 fireman_marcin

fireman_marcin

    Donator

  • Donatorzy
  • 2520 postów
  • LokalizacjaTurek / Poznań
  • Imię:Marcin

Napisano 11 maj 2012 - 19:33

Jest good :u

#12 minetoo

minetoo
  • Użytkownik
  • 6518 postów
  • LokalizacjaWieliczka

Napisano 11 maj 2012 - 20:21

Bardzo dobrze!
I tak na giełdzie będzie najpiękniejszy :u :u

hmmm...

 


#13 szynka

szynka
  • Donatorzy
  • 4255 postów
  • LokalizacjaRzeszów
  • Imię:Marcin

Napisano 11 maj 2012 - 20:34

Dzięki za komentarze :u

Teraz kilka słów wyjaśnień boście się chłopcy mnie rozpędzili :lol:

Auto mył on, a wiadomo jak to myje ktoś inny oprócz Ciebie samego - a wodę mamy mokrą, taką samą jak i u Was :P

DB Replenish - bardzo go lubię. Opony były brudne a nie było czasu aby je myć - a to skoro umyłem koła, to pasuje i karoserie, wneki itd... :)
DBR aplikowałem 3razy na oponę więc efekt jest taki jak na zdjęciu.
Na oponach zimowych w moim aucie wygląd jest bardzo podobny do tego z fotek. Tutaj na oponach leży DB Tyre Dressing,

Dołączona grafika
Dołączona grafika
tutaj nakładałem 1 warstwę.... więcej tutaj: Honda Civic 1997 5D - Wash, Rock&Roll and Wax

Auto jest na sprzedaż od grudnia. Telefonów było 2.
Teraz wyskoczyła mała usterka ale już zrobiona i tak jak pisałem - że go nie sprzedaje.
A odświeżenie nie było na giełdę tylko na komunie syna w tą niedziele ;)

Odświeżony? - odświeżony.
Świeci się? - świeci się.

Dokładnie.
Taki był cel tej pracy, no i ładnie wyszło :u

Jak najbardziej, kumpel bardzo zadowolony i ja jak na taką prace również :u

Pozdrawiam

Wszystko się DA zrobić !


#14 JJ.

JJ.

    Can I help You, Sir?

  • Administrator
  • 8494 postów
  • LokalizacjaBiałystok
  • Imię:Jędrzej

Napisano 13 maj 2012 - 21:26

Jak ja Wam zazdroszczę tych fenomenalnych czasów pracy x_x

Dobra nie róbmy OT bo czuję JJ'a oddech na plecach :lol:

[-x :ymcowboy:
DB Replenish zostawia naturalny, matowy wygląd, tutaj tak wygląda bo:

DBR aplikowałem 3razy na oponę

Proszę nie oczerniać środka, bardzo porządny :)

Bez zdjęć się nie liczy! =;
fot_Palmers_Zona_2931529_zps664bef50.jpg
Cena nie gra roli - najważniejsze aby było jak najtaniej!

facebooklogo_zps9ca82dd4.png

 


#15 Xeper

Xeper

    Donator

  • Donatorzy
  • 819 postów
  • LokalizacjaGrodzisk Maz.

Napisano 13 maj 2012 - 21:45

Szynka, swietna expresowa robota.
Ale Twoj Civic mnie rozbraja :-bd
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych