Skocz do zawartości

Przywitać!


Yoda Master

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry!

Od razy zaznaczam, że tak "zielonego" człowieka w detailingu jeszcze na tym Forum nie było :)

Ale nie od razu Kraków zbudowano. Spodobała mi się idea detailingu i to co dzięki temu można uzyskać w wyglądzie auta. Poza tym dbanie o samochód i podróżowanie takim cudem daje niesamowicie dobre poczucie.

Na początek nauka, nauka i raz jeszcze nauka. W związku z tym przepraszam z góry jeśli palnę jakieś głupstwo lub zadam pytanie, po którym część z Was opluje monitor lub spadnie z krzesła.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Hej!

Jestem z Wrocławia. Cały czas czytam i muszę powiedzieć, że trochę jest tego materiału. Jeżdżę srebrnym Seatem Alteą.

Jak pisałem w pierwszym poście jestem zupełnie "zielony" w temacie. W związku z tym chciałbym skompletować sobie zestaw początkowy. Czytałem na forum dla świeżaków o zestawach ale liczba propozycji nie pozwala racjonalnie podjąć decyzji :)

W związku z tym moja prośba. Skompletujcie mi coś do początków przygody z detailingiem. No, może zagalopowałem się ale chodzi mi o prawdziwe początki. Jestem tuż po uświadomieniu sobie, że mycie auta szamponem z marketu nie jest fajne.

Może jest ktoś z Wrocławia lub bliskiej okolicy, kto pokaże, doradzi i przekaże kilka porad podczas dbania o auto.

Chciałbym kupić coś do umycia auta, zadbania o lakier i koła oraz coś do środka.

Dysponuję miejscem i myjką ciśnieniową i jestem tam co 2 tygodnie.

Chciałbym zabezpieczyć samochód przed zimą.

Wiem, że zapytacie o budżet. Nie jest jakiś wielki, niedawno wydałem cała kasę na furkę.

Poradźcie, doradźcie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie