Skocz do zawartości

Pierwszy zestaw pod wosk i dressing


Dante

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jako, że jestem amatorem i dostałem porządnej zajawki na detaling chciał bym w tym temacie przedstawić wam swoją propozycje zestawu do mycia i dressingu. W większości pozycji podaję dwa lub więcej kosmetyków do waszej oceny patrz łamanie (/), który będzie lepszy, ewentualnie wezmę pod uwagę wasze sugestie na temat innego wyboru.

 

Poniżej przedstawiam także swój schemat mycia i mój tok rozumowania odnośnie przygotowania auta do woskowania i dressingów.

 

Pianownica: Epoca Top Tec Foamer   już zakupiona, do użytku domowego powinna starczyć a długa lanca ładnie wejdzie pod nadkola.

 

Piana:   VALETPRO pH NEUTRAL SNOW FOAM  zakupiona 1l

 

Rękawica: MEGUIARS MICROFIBER WASH MITT  / FLEXIPADS MERINO SUPER SOFT LAMBSKIN WASH THUMB MITT

 

Szampon:  Meguiars Gold Class Car Wash Shampoo & Conditioner

 

APC: SHINY GARAGE PINK APC / ValetPRO Classic Interior Cleaner APC / Nielsen APC Cyclone

 

Czyszczenie felg: Tenzi Prix/Alux

 

Poczernienie opon: ValetPRO Classic Tyre Dressing  / Meguiars Endurance Tire Gel 

 

Plastiki zewnętrzne dressing: Shiny Garage Buff Up Exterior / POORBOY'S TRIM RESTORER tutaj zależy mi na ochronie plastików przed blaknięciem

 

Mycie szyb: TENZI TOP GLASS/Sonax

 

Usuwanie smoły przed woskiem na karoserii: NIELSEN TAR & GLUE REMOVER / Prickbort MAC 124

 

Glinka: VALETPRO YELLOW POLY CLAY

 

Politura/cleaner: POORBOY'S WORLD BLACK HOLE SHOW GLAZE / POORBOY'S WORLD PROFESSIONAL POLISH

                             meguiars ultimate polish / Meguiars Deep Crystal Polish   w tej kwestii jedno do wyboru aby fajnie odświeżyć lakier, skłaniam się ku lekkiej ścieralności aby wygładzić drobne ryski

 

IPA 

Wosk: Soft99 Fusso Coat 12 months / Colli 476  tutaj Colli na zimę zalecany?