Skocz do zawartości

Pomoc przy zakupie całego zestawu do polerki + Reszty :)


Adamek

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba troszku na bandzie pojechales Deox w takiej samej cenie jak 3M?

3M kosztuje okolo 100 i > a Deoxy na naszym sklepie 80 zl za 1L chyba ze gdzies mozna 3M taniej dostac?

Napisałem ceny porównywalne, widziałem gdzieś 3Ma za 85-90zł poszczególne korki. Muszę ten sklep odnaleźć.

A co 3M jest lepsze od Deox?

NA to pytanie ci nie odp poniewaz 3M nie uzywam od lata a Deoxa sprzedaje wiec nie bede obiektywny w tej kwesti :) jedyne co moge powiedziec ze wczesniej na 3M nie osiagalem lepszych rezultatow niz dzisiaj :u

Tobie moze podpasowac Deox a drugiemu 3M, musisz sam przejsc droge prob i bledow sam zobaczysz z czasem co jest dla Ciebie lepsze, kazdy jest indywidualny ja lubie pasty tluste innie suche jak S3+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

mogłeś widzieć- ale system na rękę bo stary system jest tańszy trochę od nowego ale i tak koło 120 stoją.

To były raczej z tego nowego systemu. Te korki różnego koloru.

Dobra więc widzę to tak:

1. Polerka Kestrel Das-6 - 449zł

2. Deox1 - Gruboziarnista pasta polerska. Usuwa rysy, zadrapania oraz ślady obróbki ściernej - 80zł

3. Deox2 - Średnioziarnista pasta polerska służy do polerki właściwej - 80zł

4. Deox3 - Drobnoziarnista pasta polerska wykończeniowa na wysoki połysk - 80zł

Czy Dexo1 przyda mi się czy raczej ją odpuścić?

W komplecie z polerką jest Tarcza , kołpak polerski 150mm. Czy on mi wystarczy?

Teraz temat padów. Monster Shine.

Jakie kolory. Ile sztuk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz o pastach Deox - Poczytałem trochę o tym w internecie, są trzy rodzaje.

Co jest lepsze Deox czy 3M? Nie ukrywam, że od początku jakoś nastawiałem się na produkty 3M (Pady+Pasty)

Co jest lepsze? Ciężko stwierdzić, sam na początku byłem bardziej przychylny do ich systemu, ale znalazłem tańsze pasty które robią robotę i robią to dobrze i nie muszę już eksperymentować z 3M.

A co myślisz o pastach firmy Scholl?

Posiadam pasty Scholla, różnią się od Deoxa aczkolwiek również są przyjemne. Pasty gruboziarniste są bardziej suche i potrzebują umiejętnego posługiwania i dawkowania ich ilości. Pomocne przy obróbce jest regularne spryskiwanie pada QD albo wodą aby utrzymać wilgoć na odpowiednim poziomie. Pasta S17 to świetna pasta gdyż posiada wysoki gloss rate a jej ścieralność zależy od pada z jakim będziemy pracować. Jest bardziej mokra od gruboziarnistych (S03, S02, S01, S0). Pasta wykończeniowa (S40) służąca również jako cleaner przed woskiem to kolejny produkt który zbiera pochlebne opinie. Jeśli nie przesadzasz z ilością i wypracowujesz produkt do końca, odwdzięcza Ci się pięknym finiszem.

Dobra więc widzę to tak:

1. Polerka Kestrel Das-6 - 449zł

2. Deox1 - Gruboziarnista pasta polerska. Usuwa rysy, zadrapania oraz ślady obróbki ściernej - 80zł

3. Deox2 - Średnioziarnista pasta polerska służy do polerki właściwej - 80zł

4. Deox3 - Drobnoziarnista pasta polerska wykończeniowa na wysoki połysk - 80zł

Czy Dexo1 przyda mi się czy raczej ją odpuścić?

Nie odpuszczaj deoxa1, może Ci się przydać do naprawdę ostrego cięcia. Przy DA lepiej mieć w arsenale naprawdę gruby kaliber :)

Pogadaj z Sebastianem, myślę, że nie będzie problemu jeśli sprzeda Ci 500ml opakowania za odpowiednią cenę. Jeśli Ci nie podejdą to będzie mała strata a taka ilość pasty wystarczy do zrobienia swoich aut i liźnięcia aut znajomych ;)

W komplecie z polerką jest Tarcza , kołpak polerski 150mm. Czy on mi wystarczy?

Teraz temat padów. Monster Shine.

Jakie kolory. Ile sztuk?

W zestawie z polerką powinien być kołpak 125mm (5") ażeby pady MS go pokrywały. Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale pady MS są ciut przyduże na 5" ale chyba za małe na 6". Nie wiem jak w MrCleanerze, ale ja w UK dostałem 5" i 6" do zestawu. Oprócz tego przyda Ci się mały BP o średnicy 3,5" na gwint 5/16 aby z łatwością dojść w zakamarki.

Pady. Hmm..

Ja bym kupił tyle (do oblecenia jednego auta, wariant z zapasem):

2x futro (albo MS albo SNB, osobiście nie polecam Scholla),

2x cutting (biały, 150mm)

2x polishing (pomarańczowy, 150mm),

2x lite polishing (żółty, 150mm) LUB 2x finishing (czarny gładki, 150mm).

Oprócz tego minimum jeden każdego rodzaju w rozmiarze 75mm.

Przy takiej ilości gąbek proponuje Ci zapoznanie się z ofertą ABW. Może wyjść naprawdę taniej i niekoniecznie gorzej jakościowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie wiedziałem, że tych padów aż tyle potrzeba #:-s Myślałem max o 3! Każdy jeden do jednej pasty /:)

Pasty firmy Deox bardzo pylą? Nimi się pracuje z dodatkiem wody?

W specyfikacji na MR Cleaner pisze, że w komplecie z polerką jest kołpak polerski 150mm:

http://www.mrcleaner.pl/kestrel-deltayo ... p1048.html

Z tego wynika, że musiałbym zakupić jeszcze kołpak 125mm?

Na mój rozum to sprawa ma się tak?

1. Deox1 - Cutting (Biały, 150mm)

2. Deox2 - Polishing (Pomarańczowy, 150mm)

3. Deox3 - Futro lub (Czarny, 150mm)

Z tego co wyczytałem to pad żółty jest podobny do pomarańczowego? Czarnego i futra nie umiem znaleźć...

Do czego służą pady waflowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 pady to ciut za mało, ja używam 2 pady jednego rodzaju na całe auto, połowę robię jednym, połowę drugim. A jeśli któryś upadnie i się zabrudzi? Zostajesz z niczym.

Deoxy są oleiste więc praktycznie nie pylą (2 i 3). Deox1 jest ostrą pastą i mniej nawilżoną, może delikatnie pylić, ale to niewielkie ilości.

Generalnie gdy pad jest przesiąknięty pastą używa się wody bądź QD (pojedynczych psiknięć) aby wyciągać z gąbki nagromadzoną pastę. Oczywiście nie jest to koniecznie, pasty te pracują doskonale bez dodatku wody.

Porozmawiaj z MrCleanerem i dowiedz się, czy jest możliwość zamiany tych BP. Ewentualnie później sprawdzę jak leży 6" BP na gąbce MS.

Kombinacja pad-gąbka jest trochę inna, ale to narazie temat na inną rozmowę. Za dużo pisania a mi zaraz prąd zabiorą ;)

Czarna gąbka jest na stanie razem z resztą:

http://mrcleaner.pl/monster-shine-pad-p ... p1308.html

Gąbki waflowe są delikatniejsze od gładkich, oprócz tego charakteryzują się mniejszym nagrzewaniem powierzchni.

Dobrze jest nakładać nimi różne politury, cleanery, woski ale również wykańczać na wysoki błysk ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, więc tak wygląda pad MS:

Dołączona grafika

A tak wygląda 6" BP na nim:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Moim zdaniem BP jest za duży, może uszkodzić lakier przy dojeżdżaniu do krawędzi stycznej z innym elementem (np. przy klamce, listwie).

Tak natomiast wygląda 5" BP:

Dołączona grafika

I tu jest w porządku, ocieramy o sąsiadujące elementy gąbką a nie BP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Dokładnie , jak JJ to pięknie ukazał :) Gąbka zawsze powinna być szersza niż tarcza mocująca , swoją droga sam rzep na gąbce MS ma 135mm.

Tarcza 125mm

Standard gąbek : 150mm

Tarcza 75mm

Standard gąbek 80mm

zawsze można to dopasowac ale ogólnie nie powinno się używać gąbek równych z BP a już napewno większego BP od gąbki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zakupiłem taki oto zestaw na początek:

Maszyna:

Kestrel Das-6

Pasty:

Scholl Concepts S17+

Scholl Concepts S40

Pady:

Scholl - Twarda gąbka polerska "Błękitna" x2

Scholl - Średnia gąbka polerska "Pomarańczowa" x2

Monster Shine - Wykańczający "Czarny" x1

Po umyciu i dokładnym wyglinkowaniu samochodu (Meguiar's Smooth Surface Clay Kit) Przystąpiłem to pierwszego w moim życiu polerowania lakieru.

Najpierw zapodałem niebieski pad z pastą Scholl S17+ Rozprowadziłem pastę na biegu nr 1, przejechałam kilkanaście razy element na biegu nr 3 z lekki naciskiem na maszynę oraz powtórzyłem to na biegu nr 6 lecz już bez dociskania maszyny. Po wytarciu pasty delikatną szmatką, w rękę zabrałem pomarańczowy pad z pastą Scholl S40 i powtórzyłem czynności jakie wykonałem na paście Scholl S17+

Na zakończenie ręcznie nałożyłem na lakier wosk (Meguiar's Gold Class Carnauba) i czarnym, wykończającym padem zakończyłem polerowanie.

Wyszło tak (2 poglądowe zdjęcia):

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Na przodzie miałem sporo kropek farby, glinka nie zdołała tego ściągnąć a polerka sobie z tym poradziła. Generalnie wyszło fajnie lecz obawiam się, że coś robię nie tak. Jednak na aparacie nie umiałem tego uchwycić ale na żywo widzę jeszcze sporo rysek które zostały. Boję się trochę więcej dociskać maszynę na paście Scholl S17+ aby nie porobić sobie hologramów na lakierze. Może to właśnie błąd?

A może robię coś w złej kolejności? A może pastę polerską zastosować inną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adamek lakiery z grupy VAG sa twarde i dosc ciezkie w obrobce aczkolwiek mozna sobie pozwolic na dosc mocna korekte wiec spokojnie mozesz dociaskac maszyne tymbardziej ze masz DAS-a wiec bez problemu , jesli powstana hologramy to sam napisales ze masz pad wykonczeniowy i paste S40 wiec nie bedziesz mial problemow zeby to sciagnac i wyprowadzic ladnie lakier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze kilka takich laickich (lecz nurtujących mnie) pytań:

1. Ile pasty powinienem dawać na Pady? Dużo czy raczej mało?

2. Czy gdy kończę pracę pastą S17+ i zaczynam S40 to muszę poprzednią dokładnie wytrzeć z lakieru?

3. Jak już kończę pastą S40 na gotowo i chcę nałożyć wosk to lepiej to zrobić ręcznie (nałożyć) i wypastować polerką (ściągnąć)? Czy odwrotnie? A może wszystko ręcznie?

4. Polerować lepiej całą powierzchnią pada czy pod lekkim kątem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, obejrzyj sobie te filmy.

(1 z 3)

1. Ile pasty powinienem dawać na Pady? Dużo czy raczej mało?

Nałóż +/- tyle na świeży pad:

Dołączona grafika

Potem dokładaj 2-3krople wielkości 2gr.

2. Czy gdy kończę pracę pastą S17+ i zaczynam S40 to muszę poprzednią dokładnie wytrzeć z lakieru?

Tak.

3. Jak już kończę pastą S40 na gotowo i chcę nałożyć wosk to lepiej to zrobić ręcznie (nałożyć) i wypastować polerką (ściągnąć)? Czy odwrotnie? A może wszystko ręcznie?

Przyjemniej chyba będzie nałożyć go ręcznie i tak samo go wytrzeć.

4. Polerować lepiej całą powierzchnią pada czy pod lekkim kątem?

Zawsze całą powierzchnią pada.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy




×
×
  • Dodaj nową pozycję...