Skocz do zawartości

Mały ale czysty


SZyBA

Rekomendowane odpowiedzi


Sebba, a Thomasa od zielonego Punto kojarzysz?

Damianesse, on właśnie też ściągał co pół roku zderzaki z auta, by umyć wszystko co pod nimi. I oczywiście nałożyć wosk w tamte miejsca. Za sprężynami z zawieszenia włącznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 8 miesięcy temu...

Wszelka elektronika, styki, wtyki, alternatory, owijasz folią aluminiową. Myjką płuczesz na jak najszerszym strumieniu który jednocześnie staje się najsłabszym pod względem ciśnienia. Podobno benzynowe myć jest większy strach od diesli. Ja raz myłem silnik i więcej się do tego nie zabiorę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jędrek nie strasz ludzi :D

Panowie troszkę statystyk dla potomnych.

Przez kilkanaście lat umyłem ca kilkaset "engine bay"

Pamiętam dokładnie że zdarzył się JEDEN przypadek awarii.

Passat 1.8 odpalił na drugi dzień.

Było też KILKA benzyniaków które miewały "czkawkę" ale po ca godzinie wszystko w normie.

Myjcie,suszcie i cieszcie się czystym motorem.

Jak myć?

To już temat na jakiś poradnik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z tydzień temu użyłem takiego zestawu:

SV Engine (mogę podesłać z 50ml ^_^),

PA Engine Bath Motorreiniger (naprawdę rewelacja - doczyścił wszystko, czego w zeszłym roku BH nie mogłem usunąć),

SV MotorShine (jako dressing - rewelacja!),

pędzelki,

mf,

opryskiwacz ciśnieniowy.

Egzamin zdały na piątkę.. Rezultat (foty tuż po nałożeniu, ciemno było [tylko halo], więc nie widać za dobrze):

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

widzę Fiat Punto II i Panda :D

myję odradzam :) zabezpiecz elektronikę, jak możesz to spryskaj przewody WN silikonem i inne połączenia i bierz się za mycie, silnik pamiętaj ,aby nie był gorący :)

ja robię to w ten sposób,że spłukuję gorącą wodą cały silnik oczywiście nie pod ciśnieniem, następnie jakiś degreaser odczekać trochę i póżniej pędzelek i jazda :) spłukuje ponownie, znowu ciepłą wodą, co mogę wycieram szmatką , następnie na to APC w większym stężeniu,ale bez przesady ;) procedurę powtarzam jak w przypadku degreaser'a :) , na koniec bremse reiniger :) fajni odtłuszcza całość,zmywa pozostałości i momentalnie wszystko się robi suche :) ostatnio po tym etapie wymyłem resztę benzyną ekstrakcyjną,którą jeszcze wilgotną wycierałem czystą szmatką :) efekt super :)

na to wszystko dałem lakier w sprayu do silnika :) wszystko przetrzymało zimę o wiele lepiej niż bez tego lakieru :) teraz czeka mnie tylko zmycie całości łącznie z lakierem ,aby wyczyścić i położyć nową warstwę :) ,ale soli na silniku przez to nie było :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy · zDetailingowani.pl - blog o detailingu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...