Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • WuWo

      System partnerski Detailing Club   27.08.2017

      Niezbędne informacje o systemie partnerskim Detailing Club zebrane w jednym miejscu. P: Co to jest system partnerski Detailing Club? O: System został stworzony w celu uporządkowania usług komercyjnych na naszym forum, podzieliliśmy go na dwie grupy: dystrybutorzy oraz sklepy detailingowe studia i myjnie detailingowe P: Jakie są korzyści z dołączenia do systemu partnerskiego? O: Istnieje wiele korzyści wynikających z dołączenia do systemu partnerskiego, zostały przedstawione poniżej z podziałem na poszczególne grupy. Dystrybutorzy i sklepy detailingowe: własny dział na forum – który można prowadzić według własnego uznania, możliwość swobodnego reklamowania swoich usług na forum, kontakt z użytkownikami w swoim dziale oraz poprzez wiadomości PW, możliwość umieszczenia reklamy swoich usług w podpisie na forum, dostęp do ukrytych działów, tylko dla dystrybutorów i sklepów detailingowych oraz studiów i myjni detailingowych, zwiększona skrzynka PW - 500 wiadomości współpraca w mediach społecznościowych i wiele innych korzyści… Studia i myjnie detailingowe: dostęp do działu Show and Shine dla firm usługowych w którym można przedstawić swoje prace detailingowe, możliwość swobodnego reklamowania swoich usług na forum, kontakt z użytkownikami w swoim dziale oraz poprzez wiadomości PW, możliwość umieszczenia reklamy swoich usług w podpisie na forum, dostęp do ukrytych działów, tylko dla dystrybutorów i sklepów detailingowych oraz studiów i myjni detailingowych, zwiększona skrzynka PW - 500 wiadomości współpraca w mediach społecznościowych i wiele innych korzyści… P: Mam firmę, czy muszę zostać partnerem Detailing Club? O: Nie. Należy jednak pamiętać do przestrzeganiu ogólnie przyjętych zasad na forum, nie reklamowania swoich usług w żaden sposób m.in. przez posty, PW, podpis czy logo na zamieszczanych zdjęciach. P: Jaki są koszta zostania partnerem Detailing Club? O: W obecnej chwili zostanie partnerem forum Detailing Club, jest zupełnie darmowe. W przyszłości nie wykluczamy wprowadzenia opłat abonamentowych aby pokryć koszty prowadzenia serwisu. P: Czy każdy użytkownik, może tworzyć tematy w działach partnerskich? O: Nie, możliwość tworzenia tematów posiadają jedynie partnerzy forum. Zwykli użytkownicy forum mogą jedynie odpowiadać w obecnych temat. P: Z kim się skontaktować, aby zostać partnerem forum? O: W celu zostania partnerem forum, prosimy o kontakt na wspolpraca@mrcleaner.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Taki o to silniczek w miare brudny po zimie panowie i panie. Czym najlepiej umyć czy APC megsa da rade czy zastosować coś innego? Co z porkywą filtra plastik a strasznie szybko się brudzi.

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szyba, ale z zewnątrz, czy z wnętrza?

Bo jak z wnętrza, to najlepiej chyba estry metylowe.

A jak z zewnątrz, to myślę, że mocne APC spokojnie da rade, ewentualnie jakiś Degreaser.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szyba, ale z zewnątrz, czy z wnętrza?

Bo jak z wnętrza, to najlepiej chyba estry metylowe.

A jak z zewnątrz, to myślę, że mocne APC spokojnie da rade, ewentualnie jakiś Degreaser.

Z Zewnątrz co by ładnie wyglądało po otworzeniu maski :u

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to APC w mocniejszym rozcięczeniu będzie ok.

A na to jakiś dressing.

A za docinke z wnętrzem, to sorry, ale u konkurencji był taki ony, co to potrafił silnik wyciągnąć, by całą komorę nawoskować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A za docinke z wnętrzem, to sorry, ale u konkurencji był taki ony, co to potrafił silnik wyciągnąć, by całą komorę nawoskować.

No ten watek przegapilem =)) =)) =))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie jest śmieszne bo ja raz cały pas przedni zdjąłem i wszystko co dało się odkręcić prócz silnika i tak samo robiłem :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mam autolandu do silnika.

Robiłem tym silnik w tamtym roku - daje radę, nazywa się chyba SPEC, czy jakoś tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sebba, a Thomasa od zielonego Punto kojarzysz?

Damianesse, on właśnie też ściągał co pół roku zderzaki z auta, by umyć wszystko co pod nimi. I oczywiście nałożyć wosk w tamte miejsca. Za sprężynami z zawieszenia włącznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to był mój pierwszy przeczytany temat w tematyce detailingu i bardzo mi się podobał :u :u :u

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może podłączę się pod temat aby nie zakładać nowego..

Punto II 2003r. Benzyna+LPG

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Taka oto komora.. Miał ktoś już styczność? Bo jakoś boję się tam buszować z ciśnieniówką i czy znacie już "delikatne" miejsca tej komory?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszelka elektronika, styki, wtyki, alternatory, owijasz folią aluminiową. Myjką płuczesz na jak najszerszym strumieniu który jednocześnie staje się najsłabszym pod względem ciśnienia. Podobno benzynowe myć jest większy strach od diesli. Ja raz myłem silnik i więcej się do tego nie zabiorę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jędrek nie strasz ludzi :D

Panowie troszkę statystyk dla potomnych.

Przez kilkanaście lat umyłem ca kilkaset "engine bay"

Pamiętam dokładnie że zdarzył się JEDEN przypadek awarii.

Passat 1.8 odpalił na drugi dzień.

Było też KILKA benzyniaków które miewały "czkawkę" ale po ca godzinie wszystko w normie.

Myjcie,suszcie i cieszcie się czystym motorem.

Jak myć?

To już temat na jakiś poradnik :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z tydzień temu użyłem takiego zestawu:

SV Engine (mogę podesłać z 50ml ^_^),

PA Engine Bath Motorreiniger (naprawdę rewelacja - doczyścił wszystko, czego w zeszłym roku BH nie mogłem usunąć),

SV MotorShine (jako dressing - rewelacja!),

pędzelki,

mf,

opryskiwacz ciśnieniowy.

Egzamin zdały na piątkę.. Rezultat (foty tuż po nałożeniu, ciemno było [tylko halo], więc nie widać za dobrze):

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak myć?

To już temat na jakiś poradnik :D

Piotrze, wiesz co masz zrobić? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

APC, pedzelek, Marolex 12 litrow do plukania.

Mycie na cieplym silniku(nie goracym) i jeszcze nigdy nic zlego zadnego silnika nie spotkalo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotrze, wiesz co masz zrobić?

OK zrozumiałem.

Nie długo ;)

APC, pedzelek,

Czasem to za mało....

Dobra kończę topic i idę myśleć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzę Fiat Punto II i Panda :D

myję odradzam :) zabezpiecz elektronikę, jak możesz to spryskaj przewody WN silikonem i inne połączenia i bierz się za mycie, silnik pamiętaj ,aby nie był gorący :)

ja robię to w ten sposób,że spłukuję gorącą wodą cały silnik oczywiście nie pod ciśnieniem, następnie jakiś degreaser odczekać trochę i póżniej pędzelek i jazda :) spłukuje ponownie, znowu ciepłą wodą, co mogę wycieram szmatką , następnie na to APC w większym stężeniu,ale bez przesady ;) procedurę powtarzam jak w przypadku degreaser'a :) , na koniec bremse reiniger :) fajni odtłuszcza całość,zmywa pozostałości i momentalnie wszystko się robi suche :) ostatnio po tym etapie wymyłem resztę benzyną ekstrakcyjną,którą jeszcze wilgotną wycierałem czystą szmatką :) efekt super :)

na to wszystko dałem lakier w sprayu do silnika :) wszystko przetrzymało zimę o wiele lepiej niż bez tego lakieru :) teraz czeka mnie tylko zmycie całości łącznie z lakierem ,aby wyczyścić i położyć nową warstwę :) ,ale soli na silniku przez to nie było :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotrek przetłumaczysz dziadkowi te znaki :lol:

Ja z epoki gierka jestem i nie kumam :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JJ. - bez przesady, ile to razy jedziesz w deszczu i przez atrapę Ci leje się woda do środka, albo jak nie masz od dołu osłony na silnik to podobna zasada jest :)

Ważne żeby komputer, alternator i akumulator szczelnie owniąć folią, a nic złego się nie stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.