Jump to content

Detailery Poorboysa


kanar
 Share

Recommended Posts

Tak pokrótce:

- Spray & Glos - największy połysk, najłatwiejszy w aplikacji, nadaje sie do pracy z mokrym autem, dobry sheeting zwłaszcza na bocznych szybach

- Quick Detailer Plus - zawiera dodatek carnauby, większa głębia niż w S&G, trochę trudniejszy w aplikacji

- Quick Wax Plus - to juz jest wosk w sprayu, można go nanosić apliaktorem, lub natryskiwac bezposrednio na element i polerowac mikrofibra, daje największe zabezpieczenie i największą głębie.

- Spray & Wipe fajny prdukt do glinki i do podczyszczenia auta zarowno przed jak i po woskowaniu.

Wszytkie mam w swoim arsenale, wszystkich używałem już wielokrotnie. Jak masz jakieś konkretniejsze pytania to pisz.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sam zamówiłem QD+ z Poorboysa, nie jestem zadowolony z tego produktu, trudny do usunięcia, spryskałem powierzchnię oczyściłem mikrofibrą i zostały same smugi, musiałem doczyścić je drugą czystą szmatką...

Zamiast męczyć się z autem i QD+ wolę umyć autko szamponem osuszyć ręcznikiem, nałożyć Natty Wax i wypolerować, dużo szybciej to zrobię i efekt 100razy lepszy :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Za dużo produktu pewnie użyłeś, ile tam napryskałeś? Dwa psiknięcia na maskę wystarczą, jedno na drzwi itp.

Jeden na klapę bagażnika i jedno psiknięcie na mikrofibrę, poza tym oryginalnie strasznie "strzela" tym produktem, myślałem, że będzie jakaś mgiełka a tu nic, prosty mocny strumień środka.

Ja nie polecam tego produktu, lepiej za te pieniądze kupić coś innego

Link to comment
Share on other sites

A możesz ją zakręcić żeby nic nie leciało - w sensie zamknąć?

Tak, już jest ok, wyjąłem załkiem tą nakrętkę, przedmuchałem sprężonym powietrzem, odkręciłem nakrętkę z butelki i przeczyściłem powietrzem ponaciskałem kilka razy w czystej wodzie- już wszystko jest ok

Co nie zmienia faktu, że nadal nie polecam produktu:D

Link to comment
Share on other sites

To znaczy ,że działa i się przesuwa - musisz odkręcić dosłownie o milimetr od pozycji zamkniętej i wtedy masz mgłę.

Teraz jest lepiej, jak odkręcę minimalnie to są jakby 4mgiełki, jak odkręcę więcej to już mogę sobie elegancko dozować strumień przepływu, dzięki i sorry za OT

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Poorboy's Spay&Wipe dla mnie bardzo dobry produkt. Stosuję jako lubrykant do glinki. Producent dopuszcza rozcieńczenie z wodą w stosunku 1:1. Ale moim zdaniem nierozcieńczony daje lepszy poślizg i minimalizuje ryzyko powstawania rys;-)

PB S&W stosuję również po myciu w celu usunięcia smug, plam itp. Po jego zastosowaniu powierzchnia jest idealnie czysta/błyszcząca i gotowa do dalszych działań;-)

Mam galonik tego produktu i jestem hepi end :lol:

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj rano przecierałem auto Spray & Glosem, było koło 10 stopni i było ok, ale produktów z Carnaubą w takim temperaturach nigdy nie próbowałem.

Dzisiaj rano przecierałem auto Spray & Glosem, było koło 10 stopni i było ok, ale produktów z Carnaubą w takim temperaturach nigdy nie próbowałem.

Kiedyś nakładałem GC jak było pomiędzy 10 a 15 C, dało radę ale strasznie się namachałem.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Troszkę odgrzebię temat. Sam używałem trzech spray'ów PB:

1) Spray&Gloss - bardzo go lubię. Genialnie prosty w aplikacji, równie łatwy w polerowaniu. Daje bardzo ładny efekt końcowy.

2) Quick Detailer Plus - tu mam trochę mieszane uczucia. Wymaga większej uwagi niż S&G, zarówno podczas aplikacji jak i polerowania. Łatwo jest przesadzić z ilością produktu i wówczas jest ryzyko, że zostaną smugi. Ale efekt końcowy wynagradza te drobne niedogodności - trzeba po prostu wypracować swoją metodę aplikacji i tyle. Intryguje mnie jednak jak się ma jego skład do składu QD+ od Chemical Guys, który jest o wiele łatwiejszy w użyciu - porównywalnie do S&G.

3) Quick Wax Plus - bardzo fajny produkt. Łatwy w użyciu ale trzeba dać mu chwilę na podeschnięcie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...