tfelek Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Witajcie Chciałem Wam pokazać drugi w moim wykonaniu projekt Renault Twingo RS Cup :) Tym razem auto znajomego, kolor czarny i jak zaraz zobaczycie, duzo bardziej zniszczony niż mój. Na wstepie chciałem podziękować Pawłowi z MXNowicki za pomoc w ogarnięciu auta :good: Tutaj lista użytych środków : Mycie i koła : -Tenzi Truck -AB Magifoam -IronX -SNB Jetin -APC SG Red Devil -SNB Tar Remover -Prickbort -Duragloss 901 Lakier: -Koch Chemie PowerCut i Schleifepaste -Menzerna 2500 -Urban Shine -SV CF Professional Regular -SV CF Regular -SV Shield Opony,tworzywa etc : -Meguiars Endurance -Koch Chemie Plaststar -Autofinesse Revive -NW "XXX" od MXNowicki -SV Autobahn W takim stanie auto trafiło w nasze ręce : Na początek auto zostało zalane Prickbortem : Następnie mieszanka AB Magifoam i TenziTruck w Glorii : http://img835.imageshack.us/img835/4690/isdsc0450.jpg[/url] IronX w akcji : Auto zostało później umyte za pomocą Duraglossa 901 , wyglinkowane i osuszone. Zdjęlismy również tablice rejestracyjne dla lepszego dostępu do zderzaka : Jak zaraz zobaczycie , zdecydowanie było co robić przy lakierze. Korekta była mocno uciążliwa bo kształty auta wymagaja bardzo dużo uwagi przy polerowaniu ,głównie małymi padami. Błotniki, progi i zderzaki są plasikowe więc nietrudno o wpadkę. Kto lepiej zrobi swoją stronę :D :mrgreen: Pierwsza "50" na masce : Błotnik/drzwi : Dla ułatwienia pracy przy progach, postawiliśmy auto na kobyłkach : Maska przed/po : Przedni zderzak przed/po : Przedni błotnik przed/po : Teraz kolej na dach : Tylni błotnik : Tylna klapa była chyba najbardziej zniszczonym elementem auta : Zdjęliśmy równiez napis z klapy : Tylny zderzak : Trudno dostępne miejsca polerowane były przy pomocy przedłużki : Sporo trudnosci przysporzyły progi, ze względu na swój kształt i stopień zniszczenia : Nie udało się zdjąć wszystkiego, ale jak wiadomo , z plastikowymi elementami lepiej w porę odpuścić, niż szukać lakiernika :mrgreen: Tutaj nie wiem co dwóch asów miało na myśli :dontknow: :kox: Mocno zniszczone były również tylne lampy : Po każdym przjeździe dokonywana była inspekcja : Po skończonym cięciu na aucie znajdowała się tona pyłu z padów i past : Na początek miejsca gdzie była taśma spryskana Tar Removerem : Porcja piany ze szczególnym uwzględnieniem zakamarków i szczelin : Wszystkie szczeliny umyte APC i pędzelkiem : Następnie auto kolejny raz umyte ręcznie : W międzyczasie ogarnęliśmy również dwa komplety felg do Twingo. Zimówki na start, do mycia użyty został Tenzi Truck , Jetin i IronX. Jak widać miały co robić :kox: : Wygląda to odrobine lepiej ;) Teraz kolej na letnie koła : Auto zostało osuszone i gotowe na finish : Ostatniego dnia nałożona została niewidzialna wycieraczka na wszystkie szyby : Plastiki na przednim i tylnym zderzaku potraktowane Kochem Plaststar : Miejsca pod plastikowymi listwami zostały wyczyszczone za pomocą SV CF Regular : Nakładki na drzwiach posmarowane AF Revive : Na opony trafił Meguiars Endurance : Przed woskowaniem auto zostało przetarte dusterem : Wosk : Nówka sztuka :mrgreen: Docieranie... ...pod czujnym administratorskim okiem :D Rzut oka czy wnęki dobrze domyte : Końcówka wydechu zabezpieczona SV Autobahnem : Pora zobaczyć efekt końcowy :) ...i światełka w drugą stronę :kox: : Wytoczyliśmy auto na zewnątrz : To by było na tyle, mam nadzieje że Wam się podobało ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s.martino Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Nice Job :u Kobylki :o Nie za wysoko dressingiem do opon pojechales? Widac po gumie ze znajomy lubi troche poszalec, a dressing sliski :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Świetna robota :u Krok po kroku ;) Powiedz mi czy po finiszu a przed woskowaniem auto było ponownie myte ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfelek Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Auto było myte po po skończeniu ciecia kochem i menzerną 2500 a co z kobyłkami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carire1 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Super wyszło :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s.martino Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Nie boisz sie tak na 4 kobylkach zostawic?? niejedno juz spadlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Super wyszło Pany , myślałem że temat tylko zostanie na białoruskim forum a i tu zawitała :u Wyobrażam sobie ile mieliście pracy z tymi przejściami, progami, zderzakami . :ymapplause: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfelek Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Nie boisz sie tak na 4 kobylkach zostawic?? niejedno juz spadlo A jak może spaść Auto ?? już wam wytłumaczę czemu Auto stoi na 4 kobyłkach a nie na 2 .. Auto jest dość krótkie i sztywne . podkładając pod przód Auta podnośnik i podnosząc Auto podnosi się też tylne koło i w ten sposób zmiana kół czy podstawienie kobyłek odbywa się jak F1 :D . Auto wygląda nie pozornie i każdy mówi że małe Auto więc szybko sie zrobi.. Zapraszam.. Znajdzie sie jeszcze jeden jak nie dwa do roboty :D . Dziękuje za miłe słowa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lehto Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 relacja miód-malina, autko wyszło fantastycznie, brawo :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieg Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Super relacja, Panowie ile czasu trwała praca z autkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfelek Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 czas pracy około 30 godz . :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mx_nowicki Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Uff a ja się cieszę, że oni już to auto skończyli, bo się nikt mną nie zajmował! :cry: tylko Twingo i Twingo =)) A ja jeszcze tutaj pogratuluje całej trójce tego projektu, bo wiem, że łatwo nie było ;) To pisałam ja czyli... no wiecie :lol: aaa BTW: na naszym blogu też jest projekt ;) http://jak.pielegnowacauto.pl/newsy/renault-twingo-ii-rs-projekt-evo-tfelek-pawel-mx-nowicki/ (tak w razie czego piszę ;) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman_marcin Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Wydaje się małe, ale przez kształt zabiera czasu, przyjemnie wyszło :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfelek Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 ! :cry: tylko Twingo i Twingo =)) Wiola Moja Ania od zawsze mówiła twingo i tylko twingo .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mx_nowicki Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Wiola Moja Ania od zawsze mówiła twingo i tylko twingo .... No to chyba akurat dobrze? Nie musisz się tłumaczyć z każdej minuty spędzonej przy aucie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masa140 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Super robota :ymapplause: , auto wygląda jak oblane szkłem :u . BTW a co robicie z wodą po myciu bo nie widzę odpływów na podłodze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermit Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 A jak wrażenia z cięcia pastą Koch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Stig Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Relacja kompleksowa i bardzo profesjonalna. Świetny efekt końcowy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mx_nowicki Opublikowano 29 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 masa140 odpływy były robione przez wcześniejszego najemcę, który nie potrzebował lać tyle wody co my i są bardzo wąskie/prowizoryczne. Dlatego na wiosnę czeka nas kucie :D kermit Koch Power Cut bardzo fajna pasta, chyba najlepszy cutting jaki miałem do tej pory. Nie jest tak "gumowata" i nie ciągnie się tak jak Schiefpaste. Jednocześnie przycina bardzo dobrze, o wiele lepiej niż Fg500. W połączeniu z futerkiem sprawowała się rewelacyjnie. Nie zostawia takiej sieczki jak schliefpaste, czy super cut z presty, ale też nie wykańcza jak fg500. Zobaczymy jeszcze na twardych lakierach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.