SNB SWEDEN Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Teraz po Mambie Bialego to wstyd zdjecia wkladac :) ale tam, w zeszlym tygodniu zadzwonil do nas starszy pan po 70 tce wlasciciel Camry z 98 roku(160,000km) przez telefon mowil ze auto w dobrym stanie i wlasciciwie mozna sie zgodzic.Oczywiscie jeszcze nie jest gootowe :lol: Auto dostalem swiezo umyte a w bagazniku rekawica do mycia, dobrej marki szampon itd fiu fiu. Lakier orginalny i wymaga korekty pasta S10+futro pelno cienkich rysek na calym samochodzie maska myta w jednym miejscu druciakiem itp Kilka zdjec niestety na tym jasnym kolorze ciezko cos pokazac. Dach wyglada tak w niektorych miejscach Czesc maski Blotnik Tylnia klapa 50/50 Tylnie drzwi staralem sie ujac jakas roznice Tak wyglada po korekcie ze swiatlem halogenowym Dach polizalem i wyszlo takowo I moje trzy ulubione zdjecia wspomniany druciak na masce Jutro walcze dalej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejZ Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Czyzby ktos maske z garnkiem emaliowanym pomylil ?? :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted July 19, 2010 Author Report Share Posted July 19, 2010 Będziecie też robić wnętrze?Mowiac uczciwue tam specjalnie nie ma co robic jedynie odkurzyc troszke wymyc gumowe dywaniki,Andrzej Oni jakos tu k....a tak maja, slady po ptasich kupkacha namietnie tym jada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRUBEER Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Sebcio masz już pomysła co na koniec nałożysz ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted July 19, 2010 Author Report Share Posted July 19, 2010 Sebcio masz już pomysła co na koniec nałożysz ??Zymek wedle zyczenia starszego Pana :) bede teraz w Polandi to chyba podjade do Swissoli se cos fundne 8-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted July 20, 2010 Author Report Share Posted July 20, 2010 Dzis dokonczylem reszte pracy i jakos tym razem Zymöl nakladal sie duzo lepiej w porownaniu do innych aut i tam samo bylo z jego wycieraniem. Slady po druciaku prawie znikly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
biały Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 ślicznie wyszło :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 Extra ziarno na tym 2 zdjęciu od dołu. Zymol pasuje do takich kolorów ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejZ Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 No piknie Panie piknie :P :D starszy Pan poznal auto ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRUBEER Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 No Panie Sebastianie pięknie, pięknie 7 fotosik mój ulubiony :D bardzo się mnie to podobuje :P Seba czyli wniosek jeden ze bez względu na korektę na każdym lakierku "muchozol" będzie się inaczej zachowywał ciekawi mnie to czy będzie różnica w zachowaniu "muchozola" na lakierach tej samej stajni np. grupa Vag'a ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 Sebba, widac, że z Ciebie Hi Profi Amateur. Nieżle. A ziarenko mniam mniam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted July 21, 2010 Author Report Share Posted July 21, 2010 Sebba, widac, że z Ciebie Hi Profi Amateur. Nieżle. A ziarenko mniam mniam. Dziekuje Przemku staram sie i Tomaszek doslal mi pare szt "Przyjaciolki" czytam czytam i czytam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 Słyszałem też, że wiele się można nauczyć z czasopisma "Majsterkowicz" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrU Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 Sebba, widac, że z Ciebie Hi Profi Amateur. Nieżle. A ziarenko mniam mniam. Dziekuje Przemku staram sie i Tomaszek doslal mi pare szt "Przyjaciolki" czytam czytam i czytamo co chodzi z tą przyjaciółką:>? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 takie to są z nich podśmiechujki ;) edit: patrz niżej :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRUBEER Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 o co chodzi z tą przyjaciółką:>? chodzi o to ze tam jest dział "Porady" :D :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejZ Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 o co chodzi z tą przyjaciółką:>? chodzi o to ze tam jest dział "Porady" :D :twisted: kulinarne :P :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrU Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 o co chodzi z tą przyjaciółką:>? chodzi o to ze tam jest dział "Porady" :D :twisted: kulinarne :P :P no własnie, kulinarne:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted July 21, 2010 Author Report Share Posted July 21, 2010 Tu wcisne pare fotos bo juz mi sie nie chce nowego tematu zakladac w 1 nr "Przyjaciolki" wyczytalem jak robic utlenione czerwone lakiery. Pani Eustacha z Grojca polecila paste Scholla S17 i niebieski pad - no i powiem chyab kobita cos tam wie bo auto jakos tak zmienilo kolor :lol: Teoretycznie w dowodzie rejestracyjnym napisano Czerwony hmmm Auto wiele lat temu lakierowane wiec poziom utlenienia zroznicowany Poczatek wypocin-futro i S10 i dupa blada lakier jakos tak miernie sie usmiechal Wiec siegnalem rad zawartych w czasopismie i wyszlo .................................(wolnosc slowa) W rezultacie moje wypocin w dzisiejszy upalny dzien wyszly tak Na koniec byl DoDo PH a pozniej Zymöl Tytanium tak zobaczyc co wyjdzie, ze na tym forum juz pare osob mnie zna troszke wiecej to wie ze bywam delikatnie zakrecony i pewnie sie zastanawiacie czemu tylko zdjecia przodu, hihi tylu nie ma co fotografowac bo zdeformowany auto do zlomowania naprawa zbyt droga to se pomyslalem ze biedak zasluzyl ostatnie namaszczenie i kolorowsze pozegnanie po wielu latach pracy :ugeek: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrU Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 Super wyciągnołeś głębie tego czerwonego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRUBEER Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 HEHEHEHE Sebcio tak jak gadaliśmy przez fona mam nadzieje ze blask oślepi pana co rackiem będzie wkładał diamencika do zgniatarki... a tak na serio metamorfoza po prostu bajka :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejZ Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 Nie no zajebiste sa te porady z Przyjaciolki :D Seba zaje robota jak zawsze !!!! :D :D Ciekawi mnie tylko jak zrobiles ta przegrodke we wlocie powietrza na masce ?? :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted July 22, 2010 Report Share Posted July 22, 2010 Co do pasty s17 to uważam, że jest to b.uniwersalna pasta. Zbiera porządnie, dobierając gąbkę można na nie zakończyć. Udało mi się z takiego właśnie matowego pomarańcza na Caddy z 97' wyciągnąć kolor. Bardzo lubię 17. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted July 22, 2010 Report Share Posted July 22, 2010 Seba, ....... brak mi slow ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted July 22, 2010 Report Share Posted July 22, 2010 Ja już nawet nie komentuje.. :shock: :o ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.