Skocz do zawartości

Glinka Temachem i kilka pytań


mar_1981

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Dopiero zaczynam przygodę z detailingiem i zaczynam zbierać sobie materiały. Wczoraj przysłano mi polerkę. Dziś przyszła glinka.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

I odnośnie glinki mam kilka pytań.

1. W aukcji z której kupiłem glinkę jest napisane że stosuje się ją podobno tylko z wodą - prawda?

2. Jak przechowywać glinkę?

Co do polerowania auta to powiedzcie mi jak mocno przyciskać albo wogóle nie przyciskać polerki podczas polerowania? Mam zamiar zamówić w weekend pastę Schol'a S17, Colli 845 i kilka padów. Polerka Power Up taka"

http://allegro.pl/item1166135527_polerk ... _gwar.html

Pewnie w tym roku nie dam rady zebrać tylu materiałów ile bym chciał ale jak kupię podstawy to chciałbym spróbować chociaż jeden element spróbować zrobić.

P.S. Tak na marginesie to chyba przydała by się kategoria na forum pt. jestem laikiem proszę o pomoc, bo nieraz aż głupio pytać o duperele :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dla spokoju użyj wody. Bilt Hamber miękki idzie nawet z qd i PB s&w. Więc dawaj z wodą, możesz dodać kapke szamponu. A Jest na razie wątek w Testach-Pytania newbiesów. ;)

Dociskać możesz, trzeba obserwować. Nie znasz grubości lakieru. ja też miernika nie mam. Zależy od obrotów, pada, pasty. Próbuj. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest glinka Bilt Hamber. Nie wiem jaka to glinka ale jeśli jest napisane, żeby używać wody to używaj wody. Były już przypadki, że glinka spuchła i była do wyrzucenia bo ktoś zamiast wody używał wody z szamponem właśnie do glinek od Temachem.

A swoją drogą trzeba było kupić glinkę Bilt Hamber :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach