Jump to content

Zabawa z projektem 603


Tony Soprano

Recommended Posts

Witajcie.

Przedstawie troszkę zdjęć i teorii z zabawy projektem 603.

Celowo tutaj, bo to nie jest jeszcze całkowity projekt.

Do projektu użyto materiały:

1. Scholl S03

2. Deox 2

3. Poorboys SSR1

4. Insta Finish Wet Butter Wax

5. CP Meguiars

6 Pomarańczowy MS

7. Żółty MS

Problemy.

Na początku użyto DAS6, było ok.

Potem poszedłem SIM 180 i zaczeły się robić dziwne swirle po przetarciu MF.

Okazało się, co wyczytałem w archiwalnej Przyjaciółce, iż należy wystudzić lakier.

Natomiast w Majsterkowicz hobbysta wyczytałem technikę, którą zastosowałem.

Najpierw idę Schol S03 na padzie Megsa.

Wycieram pył z auta.

Potem do wytarcia produktu idę Deoxem na pomaranczowym MS.

A potem po przestudzeniu idę SSR1 na żółtym.

Na koniec w celu zabezpieczenia i zlikwidowania olejków poszedłem Instą Finish na czarnym MS

Ok, kilka fotek z procesu:

Aha, maska została podzielona na 5 części.

2,1,2

2 części z prawej strony "kotwicy z listew", 1 część maski na jej dole "od krawędzi do poziomej listwy kotwicy" i 2 części z lewej strony.

Swirle i rysy:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Insta Finish:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites


Dzisiaj była dalsza część projektu 603.

Evo, niestety, ale Twoja teoria, iż rotacja jest lepsza w porównaniu do DA jest nietrafiona.

Na Tatrze się okazało, iż jest bardzo miękki lakier.

Technika korekty:

1. Pomarańczowy MS + Deox2

2. Żółty MS + SSR1 Poobroys.

3. Wszystko na maszynie DA.

Wpadł nox do mnie i jak harpagan, zarzucił na ramię rotację, wsadził pomarańczowego MS + Deox2 i poszedł robić tylną klapę. Pech chciał, iż pod nią jest silnik, który wcześniej chodził, poza tym auto tyłem stało do otwartych drzwi z garażu, przez które świeciło na nie słońce, więc klapa była dość ciepła.

Poleciał rotacją z w/w kombinacją i nic. żadnych efektów.

To zszedł na żółty pad i Deox2 i dalej nic.

Ja sobie wziąłem mojego DA, czarny pad MS + SSR1 i zrobiłem połówkę klapy silnika i nox wymiękł.

Mi zaczęły swirle schodzić.

On poszedł potem na rotacji z tą samą kombinacją (czarny MS + SSR1) na 800 obr/min i dopiero wtedy zaczął osiągać efekty, których normalnie bym nie osiągnął inaczej jak Deox na pomarańczowym MS.

Niestety, Evo, są przypadki, gdzie DA górą, stąd też uważam iż powinno się posiadać obie maszyny gdy się chce poważnie zająć detailingiem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Create New...