Jump to content

Mazda Premacy


JJ.

Recommended Posts

Taki ruch w tym dziale, że strach cokolwiek wstawiać. Wszędzie tylko profesjonaliści. I Jędrzej. :lol:

Nic to, koniec gadania. Czarna Mazda Premacy. Stan przed było ciężko uchwycić, ponieważ było bardzo jasno i halogen nie miał siły przebicia.. :roll:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

W tym miejscu auto dostało lusterkiem oderwanym od innego auta :o

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Te rysy sięgały aż do podkładu i niestety nie udało mi się ich usunąć.. :cry:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Smutne i matowe lusterka:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Auto myte na myjni samoobsługowej proszkiem - było czuć bardzo dużą szorstkość podczas mycia i glinkowania. Różna ilość rys na poszczególnych elementach, nie wiem czy auto było polerowane, właściciel również nie wie.

Nie ma za wielu zdjęć za co musicie mi wybaczyć. Nie miałem czasu na przełączanie kabli co chwila, ustawianie halogenu i wygibasy z aparatem.

W trakcie robione telefonem (czyt. na szybko):

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Zdjęć po całości nie ma (postaram się jutro) a i poszczególnych elementów nie za wiele. Cholerny czas.. :roll:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Ziarno :)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Cześć! :)

Link to comment
Share on other sites


Tak jak mówiłeś - japońskie lakiery nie lubią ciepła - przez to mikrorysy i hologramy po wstępnym polerowaniu. Cięcie szło szybko, użyłem Power Up'a + pomarańczowy MS + S03 Scholla, po zmianie na pomarańczową Menzernę która jest twardszą gąbką Polishing od MS cięcie szło jeszcze szybciej. Jeśli chodzi o wykończenie to DA + żółty pad Menzerna + S17 i tu wielkie zaskoczenie - pasta miała tendencję do rolowania chociaż w ogóle nie dociskałem maszyny (pracowała pod własnym ciężarem) stąd też brak wysokiej temperatury. Psiknięcia QD pomogły. Poprostu pad szybko się zapychał. Nie miałem takich problemów z pastami Menzerny. No i różnica w głębi koloru czy widoczności ziarna - no starałem się, ale nie zauważyłem, żeby coś wyciągnęło. Napewno hologramy i mikro rysy zniknęły bo robiłem sporą (9 - słownie: dziewięć) ilość przejść :)

Link to comment
Share on other sites

Stan przed było ciężko uchwycić, ponieważ było bardzo jasno i halogen nie miał siły przebicia..

Dżeju, ale Ciebie uchwyciło całkiem, całkiem :lol:

Gicior robota, widać że Power Up daje radę, choć jak kiedyś wspomniałeś brak stabilizacji

to męka pańska ;)

Ile kasy Ci brakuje do kupna rotacji 3M, w przeliczeniu na zrobione auta??? :roll: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

O braku stabilizacji wspominam ciągle, czyżbym jako amator miał zbyt wielkie wymagania?

Ile aut zrobionych widać w projektach :) Jeśli miałbym żyć o wodzie i sucharach to połowę mam. Ale aż takiej presji nie mam, żeby każdy zarobiony grosz zatrzymywać w skarpecie. Będą lepsze czasy, będą fundusze - zakupię 3M'a ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Create New...