JJ. Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 Taki ruch w tym dziale, że strach cokolwiek wstawiać. Wszędzie tylko profesjonaliści. I Jędrzej. :lol: Nic to, koniec gadania. Czarna Mazda Premacy. Stan przed było ciężko uchwycić, ponieważ było bardzo jasno i halogen nie miał siły przebicia.. :roll: W tym miejscu auto dostało lusterkiem oderwanym od innego auta :o Te rysy sięgały aż do podkładu i niestety nie udało mi się ich usunąć.. :cry: Smutne i matowe lusterka: Auto myte na myjni samoobsługowej proszkiem - było czuć bardzo dużą szorstkość podczas mycia i glinkowania. Różna ilość rys na poszczególnych elementach, nie wiem czy auto było polerowane, właściciel również nie wie. Nie ma za wielu zdjęć za co musicie mi wybaczyć. Nie miałem czasu na przełączanie kabli co chwila, ustawianie halogenu i wygibasy z aparatem. W trakcie robione telefonem (czyt. na szybko): Zdjęć po całości nie ma (postaram się jutro) a i poszczególnych elementów nie za wiele. Cholerny czas.. :roll: Ziarno :) Cześć! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 Ech ty spryciarzu, pięknie ;) czupryniasty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 Na tych fotach widac ze wyszlo elegancio, fany kombinezon masz roboczy :D Powiedz jak cie sie pracowalo z lakierem Mazdy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted September 15, 2010 Author Report Share Posted September 15, 2010 Tak jak mówiłeś - japońskie lakiery nie lubią ciepła - przez to mikrorysy i hologramy po wstępnym polerowaniu. Cięcie szło szybko, użyłem Power Up'a + pomarańczowy MS + S03 Scholla, po zmianie na pomarańczową Menzernę która jest twardszą gąbką Polishing od MS cięcie szło jeszcze szybciej. Jeśli chodzi o wykończenie to DA + żółty pad Menzerna + S17 i tu wielkie zaskoczenie - pasta miała tendencję do rolowania chociaż w ogóle nie dociskałem maszyny (pracowała pod własnym ciężarem) stąd też brak wysokiej temperatury. Psiknięcia QD pomogły. Poprostu pad szybko się zapychał. Nie miałem takich problemów z pastami Menzerny. No i różnica w głębi koloru czy widoczności ziarna - no starałem się, ale nie zauważyłem, żeby coś wyciągnęło. Napewno hologramy i mikro rysy zniknęły bo robiłem sporą (9 - słownie: dziewięć) ilość przejść :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 Nono, Nie zapędzaj się tak. Sympatycznie wyszło. Bardzo sympatycznie. Auto też miłe, "prorodzinne"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19Urban94 Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 Dobra robota... Czekamy na zdjęcia "PO"... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 Urban, a nie zauważyłeś, że JJ. ogląda katolicki program "Ziarno" i nie należy mu modlitw przeszkadzać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted September 15, 2010 Author Report Share Posted September 15, 2010 Auto skończone (no, może zostały dressingi i mycie szyb od środka), jutro jak pogoda dopiszę to skończę resztę i wrzucę zdjęcia całości :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 Stan przed było ciężko uchwycić, ponieważ było bardzo jasno i halogen nie miał siły przebicia..Dżeju, ale Ciebie uchwyciło całkiem, całkiem :lol: Gicior robota, widać że Power Up daje radę, choć jak kiedyś wspomniałeś brak stabilizacji to męka pańska ;) Ile kasy Ci brakuje do kupna rotacji 3M, w przeliczeniu na zrobione auta??? :roll: :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted September 16, 2010 Author Report Share Posted September 16, 2010 O braku stabilizacji wspominam ciągle, czyżbym jako amator miał zbyt wielkie wymagania? Ile aut zrobionych widać w projektach :) Jeśli miałbym żyć o wodzie i sucharach to połowę mam. Ale aż takiej presji nie mam, żeby każdy zarobiony grosz zatrzymywać w skarpecie. Będą lepsze czasy, będą fundusze - zakupię 3M'a ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 taki mały OT, to te skarpety też masz fajne;) na jednym zdjęciu widać:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted September 16, 2010 Author Report Share Posted September 16, 2010 Skarpety jak skarpety - czyste, całe, ciepłe.. CCC :D Kurde, nie wiedziałem, że to taka rewia mody kiedy wrzuca się projekt.. Teraz będę pozował tylko w garniaku.. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 jako "Dżendżej i pawilon miłości." powinieneś występować w stroju Dejvida z podpisu:D:D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted September 16, 2010 Author Report Share Posted September 16, 2010 O ile na strój nie wydam za dużo to shar pei'e dadzą mi po kieszeni.. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 JJ., ja myśle, iż mógłbys pozować naked... Wtedy byś miał najlepsze wzięcie, a na forum by same laseczki przylatywały i się logowały. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 Dobra robota, ładnie się "szkli lakier" pomimo nienajlepszego światła do zdjęć widać różnicę perfekcyjnie. Nie miałeś problemów z wykończeniem tego lakieru? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted September 17, 2010 Author Report Share Posted September 17, 2010 Najmniejszego problemu. DA + S17 + FP Menzerna i 9 przejść (4 góra-dół i 5 lewo-prawo). Dzięki za słowa uznania :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.