Jump to content

Auto-Balm


SNB SWEDEN
 Share

Recommended Posts

moze ktos z Was gdzies czytal na innych forach itp jak dlugo Auto-Balm ma lezec na lakierze po aplikacji testwoalem wiele opcji i te posrednie sa totalna porazka, ale np po 3-5 min jak sie go sciagnie jest piekny szklisty wyglad lakieru ale nie wiem czy to tak dobrze 3-5 min to bardzo krotko a dzis testowalem na srebrnym lakierze i wychdzi fajnie :)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Są woski, które trzeba ściągać bardzo szybko po aplikacji. Mam taki jeden, japoński. Efekty, trwałość bardzo dobra. A polerowanie praktycznie od razu po połowie elementu. Dosłownie po 2min. Zymol Carbon też w sumie szybko się poleruje, po 6-8 minutach (w przewidzianej temperaturze). Więc może i ten tak ma. ;)

I proponuję przeniesienie do Zabezpieczeń ;) tam chyba bardziej pasuje. ;)

Link to comment
Share on other sites

Są woski, które trzeba ściągać bardzo szybko po aplikacji. Mam taki jeden, japoński. Efekty, trwałość bardzo dobra. A polerowanie praktycznie od razu po połowie elementu. Dosłownie po 2min. Zymol Carbon też w sumie szybko się poleruje, po 6-8 minutach (w przewidzianej temperaturze). Więc może i ten tak ma. ;)

I proponuję przeniesienie do Zabezpieczeń ;) tam chyba bardziej pasuje. ;)

Ale ja juz potrzebuje pomocy wiec pisze Tu :lol: jutro musze srebrnego skonczyc wiec info szukam
Link to comment
Share on other sites

BH AB ma leżeć krótko bo jak długo poleży to ciężko go polerować. Najlepiej robić jeden panel i odrazu polerować.

Tak wlasnie robilem na srebrnym nakladalem na jeden element tyle ze zmienilem aplkíkator i odrazu sciagalem MF, uwazam ze jest git fajny szklisty wyglad srebrnicy, coraz bardziej lubie ten srodek :D
Link to comment
Share on other sites

specjalista nie jestem, wiec sie raczej nie powinien wypowiadac ;)

ale z opisu producenta, ma zabezpieczenie antykorozyjne, i z tego co czytałem to jedyny o takim działaniu srodek na rynku.

Wiec mysle ze jako ostatnia warstwa sie sprawdzi, niestety nie miałem tego na testy, z tego typu produktów miałem tylko SRP, ale on sam w sobie niestety nie jest trwały jako ostatnia wartstwa, na aucie mamy zostawiłem tylko dwie warstwy srp to po miesiacu juz słabo kropelkowało.

Link to comment
Share on other sites

specjalista nie jestem, wiec sie raczej nie powinien wypowiadac ;)

ale z opisu producenta, ma zabezpieczenie antykorozyjne, i z tego co czytałem to jedyny o takim działaniu srodek na rynku.

Wiec mysle ze jako ostatnia warstwa sie sprawdzi, niestety nie miałem tego na testy, z tego typu produktów miałem tylko SRP, ale on sam w sobie niestety nie jest trwały jako ostatnia wartstwa, na aucie mamy zostawiłem tylko dwie warstwy srp to po miesiacu juz słabo kropelkowało.

Ja tez nie jestem specjalista jesli chodzi o ten produkt, ogolnie ciezko sie nim pracuje ale jak sie juz uda efekt jest ciekawy, wydaje sie ze najlepiej sie prezentuje na felgach :lol: Niestety ale jakos nie moge dojsc do porozumienia w 100% z tym produktem.
Link to comment
Share on other sites

a nakładasz na to cos jeszcze czy AB jest ostatnia warstwa ??

AB bylo jako ostatnia warstwa, a masz jakis dobry patencik zebe bylo jeszcze lepiej?

Żeby było lepiej trzeba nałożyć jeszcze jedną albo 2 warstwy :mrgreen:

Toc tak zrobilem i te nastepne warstwy moze troszke lepiej podchodzily ale wole inne srodki :mrgreen:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...