Polit Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Witam, z racji, że mój aparat robi dość kiepskie zdjęcia, z kilkudziesięciu zrobionych fotek tylko kilka nadaje się do publikacji. Dlatego daję dwa auta w jednej galerii - ich wspólny czynnik to masakryczny stan :lol: W obu przypadkach auta miały zostać przygotowane do sprzedaży. W Peugeot'cie zrobione było glinkowanie, mycie silnika i kompleksowe przygotowanie wnętrza, czyli odkurzanie, pranie tapicerki i podsufitki itd W Daewoo zrobiłem korekcję lakieru. Do pracy użyłem pomarańczowy pad Scholla i S3, niebieski pad Scholla i Deox2, czarny pad Farecli i Deox3. Potem oczyściłem lakier DJ LP i nałożyłem DJ PH. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator marctwain Posted September 25, 2010 Administrator Report Share Posted September 25, 2010 No rzeczywiście aparacik do d. :lol: Ale lakier wyciągnięty bardzo ładnie. Jak się na Nubirze pracowało? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polit Posted September 25, 2010 Author Report Share Posted September 25, 2010 No rzeczywiście aparacik do d. :lol: Od dłuższego czasu szykuję się do zakupu lustrzanki, ale ciągle wyskakuje coś pilniejszego ;) Ale lakier wyciągnięty bardzo ładnie. Jak się na Nubirze pracowało? Dzięki. Praca przy takim aucie to czysta przyjemność. Lakier jest tak miękki, że bez większego wysiłku można usunąć nawet bardzo grube rysy. No i stres trochę mniejszy niż przy pracy nad autem za pół miliona :lol: Najprzyjemniejszy jest odbiór auta przez właściciela, jego zadowolenie na twarzy i świadomość, że przez kilka godzin zwiększyło się wartość auta prawie dwukrotnie ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZyBA Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Bardzo ładny Peżocik poluje na takiego 2,0 HDI i na 16 albo 17" :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mecholl Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Super robota, a nubira świeci się jak psu ........ :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekhangel Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Kolejne cwaniaki, które jeżdżą bezlitośnie uwalonymi autami, dopóki nie zdecydują się na sprzedaż... Ale korekcja pięknie ci wyszła. Jak ta podsufitka mogła być tak ubrudzona? Właściciel chyba jeździł w aucie do góry nogami (kołami), przecież na suficie się nic nie robi... Zauważyłem, że z dressingiem wychodzisz prawie na połowę opony - nie jest to niebezpieczne w późniejszej jeździe? Czym pierzesz tapicerkę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polit Posted September 25, 2010 Author Report Share Posted September 25, 2010 Jak ta podsufitka mogła być tak u(nie używamy!)a? Właściciel chyba jeździł w aucie do góry nogami (kołami), przecież na suficie się nic nie robi... Całe wnętrze to jeden wielki śmietnik. Przyciski na desce rozdzielczej tak się lepiły, że nie odskakiwały po wciśnięciu :shock: Zauważyłem, że z dressingiem wychodzisz prawie na połowę opony - nie jest to niebezpieczne w późniejszej jeździe? To złudzenie, dressing nakładam zawsze tylko na pierwszy, zewnętrzny pas bieżnika. Czym pierzesz tapicerkę? Karcher Puzzi 200 + proszek Karcherowski, potem ponowne pranie czystą wodą. Po wyschnięciu wykańczam ręcznie opryskiwaczem z Nielsenowskim Nap Low Foam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 w większości peugotów 307 dzieje się tak z podsufitką jeżeli nie dba sie o ogrzybianie klimy, w firmowym jest to samo, jazda 10h w tym samochodzie to da dni chorowania, pozdro;) ładnie ładnie;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRUBEER Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 Nie źle jak na Amatora :D :P na prawdę mega zrobiłeś tą nubirke :) nie wiem co ty chcesz od tego aparatu zaj.........ście oddaje całą Twoją pracę :) dla mnie Bomba Karcher Puzzi 200 + proszek Karcherowski, potem ponowne pranie czystą wodą. Po wyschnięciu wykańczam ręcznie opryskiwaczem z Nielsenowskim Nap Low Foam. A czemu tak ?? sam NLF nie wystarcza ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator JJ. Posted September 29, 2010 Administrator Report Share Posted September 29, 2010 Jak poradziłeś sobie z tą podsufitką? Nie było większych problemów? Również zamieszczałem tutaj wątek o identycznie wyglądającej podsufitce w Peugeocie ale nie miałem okazji się do niej dorwać.. :roll: A Nubira wygląda obłędnie.. :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator _Monika_ Posted September 29, 2010 Moderator Report Share Posted September 29, 2010 Masakryczny lakier na tej Nubirze. I już sobie wyobrażam minę właściciela przy odbieraniu auta 8-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polit Posted September 29, 2010 Author Report Share Posted September 29, 2010 A czemu tak ?? sam NLF nie wystarcza ??? Mam 10 kg proszku Karchera, więc muszę go jakoś wykorzystać :lol: Jak poradziłeś sobie z tą podsufitką? Nie było większych problemów? Również zamieszczałem tutaj wątek o identycznie wyglądającej podsufitce w Peugeocie ale nie miałem okazji się do niej dorwać.. :roll: Podsufitki zawsze czyszczę roztworem 1/3 NLF. Opryskuję fragment 30x30 cm i po 15 sekundach przecieram suchą mikrofibrą. A Nubira wygląda obłędnie.. :shock: Dzięki. Masakryczny lakier na tej Nubirze. I już sobie wyobrażam minę właściciela przy odbieraniu auta 8-) Oba auta były szykowane do sprzedaży. Przy odbiorze właściciel Nubiry stwierdził, że zostawia auto dla siebie ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.