Ekhangel Posted October 2, 2010 Report Share Posted October 2, 2010 Kołpaki myje się środkami do plastików, czy felg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19Urban94 Posted October 2, 2010 Report Share Posted October 2, 2010 Umyj je APC + pędzelek i spłucz... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekhangel Posted October 2, 2010 Author Report Share Posted October 2, 2010 W sumie to nawet nie chce mi się ich myć, bo na dniach schodzą. Tak tylko się zastanawiam... Zresztą, nie mam jeszcze żadnego AIO, ale coś tam by się znalazło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrU Posted October 2, 2010 Report Share Posted October 2, 2010 Umyj je APC + pędzelek i spłucz... :)Ja też kołpaki myłem Apc nilsena i pędzelek, ładnie schodzi brud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekhangel Posted October 2, 2010 Author Report Share Posted October 2, 2010 A co, masz w arsenale jakieś "kołpak detailery"? W sumie dopóki mi tego syfu nie założyli na auto, nawet nie myślałem, co robią ludzie z kołpakami. Oczywiście bez urazy dla wszelkich posiadaczy tego wynalazku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMagnes Posted October 2, 2010 Report Share Posted October 2, 2010 W sumie to nawet nie chce mi się ich myć, bo na dniach schodzą. Tak tylko się zastanawiam... Zresztą, nie mam jeszcze żadnego AIO, ale coś tam by się znalazło.Ale co ma AIO do kołpaków? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekhangel Posted October 2, 2010 Author Report Share Posted October 2, 2010 Dobra, sprawa rozwiązana, my bad, skasujmy swoje posty, bo piszemy trochę za szybko, hehe. Nie nadążam z edycją postów. EDIT: Aha, da się usunąć tylko ostatni post. No, nieważne - wiemy, o co chodzi. Zastanawiało mnie po prostu, jak ma się kiczowaty kołpakowy plastik do agresywnych środków do alufelg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted October 3, 2010 Report Share Posted October 3, 2010 Zastanawiało mnie po prostu, jak ma się kiczowaty kołpakowy plastik do agresywnych środków do alufelg. Zapewne zależy od kiczu - chiński czy z innego regionu świata :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekhangel Posted October 3, 2010 Author Report Share Posted October 3, 2010 No tak, Tajwański plastik podobno lepiej radzi sobie ze środkami żrącymi - EOT. Kołpaki są dobre w jednym - koniec z pyłem hamulcowym! Złe są w całej reszcie kwestii... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Myślę, że nie ma znaczenia z jakiego kraju. Surowiec ten sam - ABS. Różne jakości - a to zależy od formy wtryskowej. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Ekhangel, Kupujesz chrom w spraju, wykorzystujesz na kołpak i już masz świerze auto w wiersji :"Wieś tańczy i spiewa". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekhangel Posted October 4, 2010 Author Report Share Posted October 4, 2010 I do tego K2 Tempo co tydzień, trzeba dbać o swoje beemwu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Wheel Sealant PB na kołpakach i dwa dni jazdy w jakby tu powiedzieć..wilgotnych warunkach By drobny71 at 2011-03-01 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Wygląda fajnie czyli czysto :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar_1981 Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Zgadzam się że wygląda czysto. Efekt psuje tylko opona. Nałóż coś na nią i będzie git :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Widać na oponie jak z ramion podczas jazdy ucieka brudna woda.. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 No właśnie! Opona była zrobiona na tip top, położony dresing PB i za każdym razem po ok 2 dniach jazdy w mało higienicznych warunkach mam takie wzorki na oponie :ymsmug: Pozostaje co jakiś czas przekręcać kołpak o 3cm żeby oponka równo pokryła się spływającym brudem :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar_1981 Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 To kołpak z tego co pamietam ma wycięcie na wentyl...czyli wentyl też musial byś przesuwać :lol: Aż dziwne że tak Ci to wyszło. W poprzednich samochodach jakoś nie doświadczyłem takiego czegoś :? Nie znam sie za bardzo ale może źle spłukana chemia jeszcze spływa gdy dostanie wody/wilgoci? Dziwne zjawisko jak dla mnie :-?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 Ja też się z tym nigdy nie spotkałem,co do nakładania produktów i przygotowania powierzchni to wszystko wedle sztuki.Porównując na "zimno" poprzednie prace to tylko w tym przypadku kształt(tutaj kołpaka) jest tak ekstremalnie wypukły,na zdjęciu tak tego nie widać więc może dlatego? Fizyka to rzecz święta i ma swoje prawa tylko ja z fizy miałem tróję więc to tylko przypuszczenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 Te ślady to, według mnie, kołpak tak odprowadza i już. Czasem tak jest. Wystarczy trochę dziadostwa chemicznego i już odznacza się na oponie. Bo jest zrobiona i dlatego taki wzór. Nie kładź dressingu i zobacz jak będzie. Może woda inaczej "pójdzie". :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.