Skocz do zawartości

Pomoc przy zakupie całego zestawu do polerki + Reszty :)


Adamek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! B-)

Drodzy koledzy chciałem prosić was o pomoc w zakupie pierwszego mojego "zestawu" do polerowania lakieru!

Generalnie na ten temat coś już wiem ale wolę zaciągnąć fachowej porady.

Może na początek zaczniemy od polerki. Jak już będę miał jakąś wybraną to przejdziemy do padów, past itp.

Zaznaczam, że jestem nowicjuszem w polerowaniu maszynowym!

Poważnym problemem u mnie jest wybór polerki, nie umiem się zdecydować czy wybrać rotację czy DA?

Mam wybrane trzy sztuki i chciałbym coś z nich wybrać dla siebie:

1. Polerka Kestrel Sim 180

http://www.mrcleaner.pl/kestrel-sim-180 ... p1097.html

2. Polerka Siverline 1200W

http://allegro.pl/polerka-silverline-si ... 48247.html

3. Polerka Kestrel Das6

http://www.mrcleaner.pl/kestrel-deltayo ... p1048.html

Jak myślicie co dla nowicjusza będzie odpowiednie? Rotacja czy DA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Adam ja zaczynałem na DA i przy niej pozostałem. Dla mnie do użytku sporadycznego jest wystarczająca. DA się zrobić kompletna korektę, taka zrobiłem, a JJ zrobił niejedną :u Poza tym do nakładania politury, wosku czy sealanta też jest w porządku. Zawodowcy wybiorą rotację. Szybciej się z nią pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Jeżeli zestaw ma być dla użytku prywatnego (coś na poziomie 2-3 renowacji rocznie)

to polecam

Maszyna typu DA np Kestrel Das-6

Ponieważ maszyna jest dużo bezpieczniejsza pdoczas pracy

Obroty orbitalne polączone z rotacyjnymi są duzo delikatniejsze dla lakieru , sama charakterystyka działania tego urządzenia jest idealna dla osobty która nie ma dużego doświadczenia w detailingu pozwala na spokojną prace na luzie bez obawy że się popsuje coś na lakierze.