SNB SWEDEN Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Kupilem to z ciekawosci bo doswiadczenia z takowymi all in one nie mam, w opisie na sklepie nie ma nic o uzyciu maszynowym ale warto bylo przetestowac Pacjent to Skoda Yeti panel testowy to tylni szeroki slupek z plastiku Uzyta maszyna to Flex z waflowym czarnym padem Praca byla bardzo latwa bez problemow i wiekszoc rys zeszla bez specjalnie mocnej ingerencji,bardzo wydajny czyli ekonomiczny na zwyklym lakierze nadaje bardzo fajna gladkosc i glebie koloru nie bylo tez problemu z usunieciem drobnych rysek :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Seba, ze zdjęć bardzo ładnie wyszło :) Powiedz, przecierałeś IPA ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Seba, ze zdjęć bardzo ładnie wyszło :) Powiedz, przecierałeś IPA ? Tak oczywiscie, na to nalozylem Navi wax :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Tak oczywiscie, na to nalozylem Navi wax :)No i jak po IPA ? usunęło ile, wypełniło itd ? :) masz fotki przed IPA i po IPA ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Zdjec przed IPA i po nie zrobilem faktycznie bylo by oki,cos tam wypelnilo ale naprawde malo bynajmniej moim zdaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.