Skocz do zawartości

[Nowość] maszyna polerska 3M


Rekomendowane odpowiedzi

3M wprowadza do swojej bogatej oferty maszynę polerską

Garść informacji jakie udało mi się na szybko znaleźć

Zdjęcie

Dołączona grafika

Dane techniczne

Dołączona grafika

Filmik promo

http://www.youtube.com/watch?v=YGCGobCNHOs&feature=pyv&ad=4931820643&kw=car%20electric%20polisher

Link do strony

http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/en_EU/EU-ASD/AbrasiveSystems/Products/ElectricTools/Polisher/#

Broszura informacyjna (w tym język polski)

http://catalogue.3m.eu/documents/3893/document.pdf

Kolejna broszura informacyjna

http://solutions.3m.co.uk/3MContentRetrievalAPI/BlobServlet?locale=en_GB&lmd=1270816502000&assetId=1258565309259&assetType=MMM_Image&blobAttribute=ThumbnailImage

Przyznam, że prezentuje się ciekawie, parametry też obiecujące.

Jestem ciekaw pierwszych recenzji oraz tego jaką cenę ustali polski dystrybutor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Sorki za wcinkę.

Znajomy w sklepie ma takie o to urządzenie:

http://www.mirka.com/8240D32F-90B3-4F02 ... C06B.W5Doc

A dokładnie model chyba na 125 mm.

Cena 1400 zł.

Całkiem sympatyczny sprzęt.

Zbieram kasę.

Co do tego 3M, designerska maszyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

ciekawe czy będzie lepsza od idiotoodpornej (czyli dla mnie) DA G220?

Lepsza w czym ? Jedno to DA, druga to rotacja, ciężko tu cokolwiek porównywać.

Dlaczego ciężko? Inaczej pracuje. Efekt ten sam. Pomijam umiejetności i czas korekty. I tyle. ;)

vide: prace JJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetrze, przypali i wogóle. NOX miał niemiłe zdarzenie na lakierze w Hondzie CRV, niestety się okazało, że element był lakierowany przez Very Hi Definition Profi Lakiernik from Kasinka Mała.

Natomiast co do efektów, to dlaczego kolego EVO, maszyna CYCLO, która służy tylko i wyłącznie do wykończeń, finishów etc jest DA?

Poza tym też mi było ciężko, dopóki nie wsadziłem wełniaka z mocna pastą i poleciałem po lakierze. Ale też bez wełniaka na ROTARY było ciężko, więc nie siałbym defektywizmu po forum.

Oczywiście, mi sie łatwo gada, bo mam dwie maszyny w szafie, DA i Rotary, ale częściej używam DA, Rotację biorę tylko w ostrych przypadkach, gdy już wełna na DA sobie nie radzi, oraz gdy mam poziome powierzchnie.

Ale też Abralona nakładam tylko na DA, mimo iż jest do gradacja 4000.

Uważam osobiście iż DA jest dokładniejsza, może nie precyzyjniejsza, ze względu na skok boczny gąbki (trudność w podjazdach pod wystające elementy), ale osobiście wolę DA nakładać wszystko poniżej ostra wełna i ostra pasta oraz ostra pasta i ostry pad.

A już w szczególności SSR1, Schol S40 (w funkcji bardziej cleaner niż finish), Insta Wet Butter Wax, to tylko u mnie na DA leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, mi się wydaje, że zdania zawsze będą podzielone.

I każdy będzie miał swoją własną teorie na to.

Więc może zakończmy debatę nad tym tematem, gdyż ile nas, tyle teorii, a poza tym, nie każdy z nas ma 2 maszyny w jednej szafie, więc nie wypowie sie w odniesieniu do maszyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest łatwo uszkodzić jak się zaczyna? Dużo łatwiej niż DA. O wprawie może powiedzieć nam ktoś, kto robi to od 15 lat, np sebba.

Poza tym każdy robi czym mu pasuje i z czego jest zadowolony, nie ;)

Komuś, kto pierwszy raz bierze do ręki polerkę i ma zamiar się bawić z samochodem tylko swoim lub znajomego, ja polecę DA. Mimo, że jest droższa od rotacji, jako tako przyzwoitej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek, mi akurat się nie udało uszkodzić, znam takich co uszkodzili. I nie uważam, że brakuje im organu między uszami. Jestem amatorem w polerce i daleko mi do poziomu niektórych kolegów na tym forum. I nim pozostanę bo to jest dla mnie zabawa. Co nie znaczy, że nie mam pojęcia i trochę już widziałem. Zresztą jakie są początki sam wiesz, niedawno zaczynałeś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie jedyną przewagą rotacji nad DA jest szybkość pracy. Włączysz obroty, które trzymają stały poziom i cześć. Na DA można osiągnąć takie same efekty, zajmuje to jedynie więcej czasu ;) Pracuję na DA, często jedną ręką, maszyna nie ucieka, prowadzę ją jak chcę a rzekome wibracje wyczuje chyba pański piesek bo ja jakoś nie narzekam :)

Temat rzeka, ile głów, tyle opinii. Powiem tylko, że jak czasem widzę co ludzie robią z autami to aż ciarki mnie przechodzą. I w takich sytuacjach wolałbym widzieć ich z DA w ręku aniżeli z rotacją ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy




×
×
  • Dodaj nową pozycję...