Kopytko Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Witam, mam E90 czarny metalic. Chcę troszkę spolerować lakier. Nie maszynowo. Jestem amatorem. Czy w miarę pomoże mi http://allegro.pl/sonax-premium-class-zestaw-do-polerowania-200-941-i2036703738.html i następnie nałożę Coli467 ( taki mam ). Prosiłbym o opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 A nie lepiej UC od Megsa? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopytko Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 UC nie pomogło ręcznie nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeper Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 To i pewnie ten Sonax nic nie pomoże, bo UC to mocny zawodnik... To co bym Ci poradził, to albo dalsza walka ręczna z UC i w miare twardym padem albo skołowanie maszyny i koniec męki. Biorąc pod uwagę oczekiwaną twardość lakieru w BMW to zdecydowanie polecam maszyne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopytko Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Można znajdzie się ktoś z Warszawy / okolic kto by przyjechał do mojego garażu i to zrobił odpłatnie - maszynowo. Jeśli tak to proszę o propozycję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...