quadrifoglio990 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Witam!! Nazywam się Kamil. Jestem z Puław, teraz studiuję w Rzeszowie i tam mieszkam. Pozdrowienia dla wszystkich!! :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman_marcin Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Witamy na forum :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Widzę że wielki exodus trwa :lol: Cieszę się że i Ciebie tu widzę :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadrifoglio990 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Dopiero się dowiedziałem o istnieniu tego forum więc jest okazja do wymiany informacji :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Witamy na forum ! :u O, ktoś z Rzeszowa wreszcie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadrifoglio990 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Może się uda zebrać ludzi z 3 for i wreszcie jakiś spot zorganizować bo jak na razie z KA ciężko było :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonnes Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Cześć Kamil, Miło że do nas dołączyłeś :-bd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly_marcin Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Siema :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...