myszakr Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Witam wszystkich zapaleńców Teraz pora na mój samochód, pewnie niektórzy znają, kojarzą nawet po zdjęciach, ale dobra Seat Ibiza wersja 6K po FL z roku 2000. Autko jest ze mną już od 2009 roku a tak naprawdę od 2010 wpadłem w nałóg zwany detaillingiem. Generalnie lubię jak auto rzuca się w oczy, wyróżnia się z tłumu, dlatego też taki śmieszny kolor, zawieszenie, felga i kilka innych detali które nadają charakteru. Ale jednak to co ważne, to nienaganny stan , zawsze czysty lakier, czarne plastiki i opony. Po zimie auto trochę dostało w dupę - tak to jest bez garażu i codzienne trasy do firmy i z powrotem . Dlatego nie mogłem tego tak zostawić i zacząłem działać. Dużo pomógł kolega z wieliczki (tak ten znany kolega ) który udostępnił mi na czas korekty miejsce i sprzęt bo to jest zawsze największym problemem i tu dla niego wielkie słowa uznania. Tutaj tylko informacja, żeby nie było wątpliwości, pomoc nie miała charakteru komercyjnego, jedynie mała wlepka na aucie których i tak nie brakuje na aucie. No dobra, to może lista produktów które zostały użyte. :arrow: Felgi - VALETPRO BLUE GEL WHEEL CLEANER - VALETPRO Bilberry wheel cleaner - VALETPRO CITRUS TAR & GLUE REMOVER - WOLF'S CHEMICALS NANO WHEEL CLEANER - Glinka VALETPRO - MEGUIARS Ultimate Compound - Finish Kare 1000P Hi-Temp Paste Wax - MEGUIARS Endurance High Gloss - ValetPRO Traditional Tyre Dressing :arrow: Środek - Valet PRO Interior APC - MEGUIARS NATURAL SHINE PROTECTANT - AUTOGLYM VINYL & RUBBER CARE - Preston do tapicerki :arrow: Mycie i przygotowanie lakieru - Rise&Shine Big Apple - MEGUIARS Microfiber Wash Mitt - FLEXIPADS Merino Super Soft Lambskin Wash Mitt - AUTOBRITE MAGI FOAM - VALETPRO pH Neutral Snow Foam - Gloria FM10 - MEGUIARS Last Touch - MEGUIARS QUIK DETAILER - MEGUIARS Trim Detailer - Glinka VALETPRO - VALETPRO CITRUS TAR & GLUE REMOVER - MEGUIARS Glass Cleaner - MEGUIARS APC - AUTOGLYM CAR GLASS POLISH :arrow: Korekra lakieru, lamp - Menzerna FG500 - Menzerna FG2500 - Menzerna FG3000 - PADY 3M - IPA :arrow: Zabezpieczenie lakieru/cleanery - Duragloss Track Claw Racing Polish - Zymol HD Cleanse - Zymol Glasur - Finish Kare 1000P Hi-Temp Paste Wax :arrow: Inne - Ręczyniki do wycierania - MF - aplikatory gąbkowe i z MF - szczotki - pędzelki - karcher z pianownicą - i inne dodatki I to chyba będzie na tyle, pewnie i tak o czymś zapomniałem.... Pacjent Maj 2011 Wiosna 2012 No dobra to zaczynamy, Tradycyjnie już chyba zacznę od felg. To jest generalnie nowy zakup, dlatego po zimie zamiast białe zrobiły się czarne... Bez obaw poradzimy sobie z tym. W sumie sam prosiłem żeby nic nie robił z nimi - bo sam sobie je doprowadze do stanu :) Felgi zostały spryskane WOLF'S CHEMICALS NANO WHEEL CLEANER , coś tam puściło ale nie dużo bo metalicznych nalotów nie było. IRONX pewnie by krwawił, ale on nawet na oczyszczonej powierzchni krwawi, poprostu reaguje z powietrzem. Jak widać zostało trochę smoły, asfaltu. Bez obaw, poradzimy sobie i z tym. Generalnie smoła, asfalt i nalot z klocków to zmora białych felg. Wszystko wiadać. Na czarnym ten brudn się głupi na tle lakieru. A mnie nic tak nie wkurza jak brudne felgi. Na pomoc przyszedł ValetPRO oraz jego produkt Citrus Tar and Glue Remover Jak widać, działa błyskawicznie - to zdjęcie jest po kilku sekundach o tego jak go rozpyliłem. Już po problemie, białe jest białe. Zygmunt Chajzer byłby dumny z efektu :mrgreen: Kilka ruchów UC w połączeniu z aligatorem 3color w kilku miejscach w celu pozbycia się wad na lakierze, potem IPA żeby się pozbyć pozostałości pasty. Ufff dobrze że czasy kiedy takim połączeniem chciałem robić korektę samochodu już minęły. A na sam koniec zabezpieczamy całe felgi i nakładamy środek na opony. Ten środek to tylko po to żeby felgi przetrzymały ten okres, docelowo będzie Endurance od Megsa, lubie ten efekt mokrej opony ;) Jeszcze modny ostanio film poklatkowy z kilku fotek. MKdYonGz3VI No i felgi z oponami mamy gotowe. Trafiły w workach do garażu na przeczekanie, jak tylko trafią do mnie dystanse to trafią na auto. Dystanse na przód oraz tył 15 i 20mm, bo auta nie może być takie jak każde inne dlatego trochę szerzej. Teraz, albo raczej kilka dni później bo trzeba iść do pracy i zarobić na następne produkty, przyszła pora na odkurzanie środka, akurat tu zdjęć nie ma dużo - brak chętnych do pomocy a samemu gorzej zwłaszcza że pogoda albo raczej upał dał mi bardzo w kość. W sumie fotele w tym aucie to jest 5min pracy - generalnie raz na czas może na wytargać i dokładnie odkurzyć ;) Czyścimy szczegóły I jeszcze dokładniej... a tak wygląda jeden z patyczków.... No już wiem dlaczego sie mówi: Samochód to "skarbonka" bez dna Jeszcze trochę nabłyszczania i zabezpieczania.... Na sam koniec zapch, oczywiście California Scents tym razem Santa Barbara Berry Środek wstępnie gotowy, tak naprawdę siedzenia trzeba wyprać a nie bawić się w półśrodki, brakło sprzętu - ale będe działać w tym temacie Kilka fotek z prac nad nadkolami, niestesty apart albo raczje jego baterie w trakcie powiedziały papaaa... Wynik prezentowany po 20km jakie przejechałem Nadkole trochę brudne Użyłem aktywnej piany i VALETPRO Bilberry wheel cleaner A na sam koniec wynik, nie ściągłem ponownie koła no i ibiza przejechała 20 km .... W sumie słabo to wyszło, ale efekt jest - nic tak nie psuje czystego auta jak brdune felgi i nadkola No dobra, dopiero teraz zaczyna się cała zabawa, dzięki mojemu koledze z Wieliczki który udostępnił mi miejsce, trochę sprzętu i co najważniejsze swój ceny czas udało się wspólnymi siłami zrobić korektę lakieru. Moc jest z nami Szkoda gadania, zaczynamy. Ibiza przyjechała na garaż czysta, wywoskowana, ale jak mogło być inaczej, przez ostatni okres była myta dokładnie co 24h, bezdodyk LOTOS Wieliczka ( tak tak ten sam gdzie się spotykamy, zawsze dwoje dwa wiadra i cały sprzęt). Ale korekta bez oczyszczania lakieru ?! No way :mrgreen: Na sam początek została potraktowana citrus tar and glue remover, ale to było o 6 rano i nie udało mi się wypić jeszcze kawy = wynik aparat zamiast na statywie, odpoczywał sobie w torbie. Dlatego relacje zaczynamy od pionowania oraz mycia gąbką z MF, notabene której tu nie widać. Instrukcja - jak by ktoś nie wiedział jak należy myć samochód, w sumie wlepek trochę na aucie jest - jakoś w tym roku przyszło mi do głowy oklejenie, każdy mówi że to było ale 2 lata temu fajne - grunt że auto sie wyróżnia na drodze a widok osób które próbują odczytac się też ciekawi ;) czyli Hand Wash Only i generalnie to nie prasować i PH7 :mrgreen: Osuszanie lakieru Tu już kultowy ręcznik - mój ulubiony;) Lakier już suchy, a ja się zorientowałem że trochę za szybko - bo trzeba by jeszcze wyglinkować, na 100% coś tam zostało..... Mówi się że poco QD do glinki, ale jednak poślizg dużo lepszy i glinka nie moknie tak szybko jak na wodzie z szamponem. Z jakiegoś powodu te dwa produkty są często w jednej grupie w sklepach on-line ;) Jeszcze tylko oklejamy auto - rutynowa czynność, ja pasty na plastikach nie lubię więc wyjścia nie było ;) Co by się "stay.grean" nie przytarło jak by padn wyskoczył 8-) Autko gotowe do zabawy :) Chwila odpoczynku, w ramach relaksu zabrałem się za tablice i ramki.... Korekty nie robiłem - bo jeszcze mi numery zejdą i będzie problem. W sumie z przodu częściej tej tablicy nie ma, raczej w bagażniku lub za szybą. Jak dla mnie ładniej, paliwa kraść nie będe i na fotoradary z tą motorownią trudno się załpać - dlatego trochę inacze niż wszyscy ;) Następna wypita kawa i zabieramy się do walki z lakierem.... Właśnie kilka słów o lakierze, jak koledzy usłyszeli że będę robić korektę to każdy się pukał w czoło - bo ja mam idealny lakier, bo dojadę do gołej blachy itp itd ... blablabla Ja i tak wiedziałem swoje, i na zdjęciach widać że są przypadki gdzie nie było tak różowo..... Wiadomo, choroba detalingowa mnie dopadła Ale na pomoc przyszła ta trójka graczy. Gotowi ? Zaczynamy ..... Jeszcze tylko inspekcja lakieru. IPA + Brinkmann dual xenon I ocena na "5" A tak naprawdę to wiem że to nie jest 100%, ale nie ma sensu targać niektórych rys zwłaszcza że są blisko rantów albo naprawdę głebokie - lepiej mieć korektę 90% i spokojną głowe - zwłaszcza że zawsze coś się złapie w trakcie sezonu ;) Szybka piłka, zabawa z lampami z tył które też trochę przeżyły w swoim życiu. Przednich nie ruszaliśmy - są praktycznie nowe bo wymieniałem z H4 na H7 żeby coś widzieć ;) Przyszła chwila na mycie po korekcie z której stanu jestem zadowolony. Tu na pomoc przyszła nam Gloria FM10 z odpowiednim produktem w środku ;) Potem szampon którego nazwy nie pamiętam - próbka którą kiedyś dostałem + rękawica Megsa. Docelowo na codzień używać będe szamponu Big Apple od Rise&Shine - bardzo dobry produkt według mnie oraz rękawicy FLEXIPADS Merino Super Soft Lambskin Wash Mitt. O dwóch wiadrach i seperatorze już nie musze pisać, to już wyuczone ;) Oraz na sam koniec - osuszanie nowym egzemplarzem ręcznika. Auto suche, czyste i gładkie jak nigdy = trzeba to zabezpieczyć. Tu z pomocą przyszedł jak ja to mówie, zielony smok, czyli DURAGLOSS TRACK CLAW Ścierany bardzo dobrymi według mnei fibrami od Danielsa - nawet pakowane są tak ładnie że zrobiłem im zdjęcie:) Koniec na dziś, jeszcze tylko efekt po w słońcu... Film po tygodniu: vwo237G5teQ tak zachowuje się ten środek na zakurzonym lakierze który stał cały czas na polu, po jednym dużym deszczu... Pewnie teraz kilka osób pomyśli że to koniec, dużo zdjęć ale gdzie detale ? gdzie cleaner ? wosk na samo IPA ? szalony :mrgreen: no to już mówię - jeszcze trochę kręcenia scrollem w dół będzie :) Auto tydzień po korekcie sobie stało tylko po to żeby znowu wjechać do garażu i dokończyć dzieła. Po drodze zostało trochę pokręcone gwintem bo na zimę auto strasznie wysoko stało. OK, to lecimy z tematem dalej :hura: Wjazd na hale, dość problematyczny .... ale jakoś się udało, jedyna strata ? miał być film ale wszystkie baterie z kamery wpadły mi do zlewu wody... Ten widok chyba straszy każdego kto wie coś więcej o kosmetyce aut, nawet tych co myją tylko na bezdotyku z hydrowoskiem :mrgreen:, takie tam mycie po korekcie lakieru Obeszło się bez włączania generatora swirli .... Zgodnie z zasadą - nie tylko sex może być bezpieczny w ruch poszła Gloria FM10 i cały osad drogowy został potraktowany pianą. oraz pędzelkowanie detali pędzelkiem od ValetPRO + 50 do lansu za czarny kolor :mrgreen: a następnie mycie, tu też trzeba uważać dlatego zestaw wiadro + seperator i nie używana jeszcze rękawica która myje bardzo fajnie, jest bardzo przyjemna, ale i tak gryzie mnie to że nie dorzuciłem 30 zł na car-pro. W tyle jeszcze walka z felgami, biały ma to do siebie że wszystko na nim widać, ale Nielsen non acidic aluminium cleaner sobie z tym poradził... Szampon kiler dla wosku, ale TrackClaw się broni i piana spływa z nawet środka płaskiego dachu szybciej niż my zrobiliśmy zdjecie. Jeszcze tylko dokładne opukiwanie. Osuszanie z podwojoną mocną ! No dobra, teraz pora na deser.... Czyli Zymöl HD-Cleanse oraz Zymöl Glasur Jeszcze pod garażem zrobione zostały plastiki o oponki. oraz szyby, które zostały potratkowane AUTOGLYM CAR GLASS POLISH - bardzo przyjemny środek, już druga buteleczka u mnie Autko w ten sam dzień pojechało na targi TuningShow Kraków. Zostałem zaproszony, dlatego skorzystałem z okazji i pokazałem się z swoim samochodem. Tam winda i całe auto w górze, spokojnie przejechałem sobie nadkola i dokładnie opony. Szyby zrobione glass clenaerem, jeszcze UC na 3kolorach siadł na przednie lampy bo o tym zapomnaiłem, ale tam bez tragedi - robię to co dwa miesiące. Zdjęcia zrobione przez SHOWa. żródło i kilka fotek przed tym jak masa ludzi wpadła do hali ...... Lakier przyciągał, było dużo pytań, czsami typu "Co pan stosuje że jest taki efekt na 12 letnim samochodzie", według mnie jeszcze trzeba dużo edukować ludzi, mnie to bardzo cieszyło że ktoś zauważył efekt pracy. Ale z drugiej strony martwi mnie poziom wiedzy ludzi którzy wystawiają swoje samochody, może 10 aut na >100 miało zadbany lakier. Ale impreza na tak - było fajnie :fotka: Na miłe zakończenie, mam dla was kropelki od Glasura. Widok ludzi którzy widzą kogoś kto robi zdjęcia w deszczu wody na dachu - bezcenne P o l e c a m z o b a c z y ć oraz 4 minuty z odpychaniem wody przez Glasura z fajnym kawałkiem w tle ddyZo22-7Is to jest po 4 dniach od aplikacji, po deszczowym dniu. Przejechane 250km. Oraz kropelki z bezdotyku, program 4 które pojawiły się nie tylko na lakierze.... oraz cały samochód w kroplach. nimi zakończę relacje Czas zabawy z autem trudno określić. Mogę powiedzieć że spokojnie 2 całe dni by się zebrały przy aucie, czyli jakieś 48-50 godzin Dziękuj że doczytaliście do końca całą relacje, trochę zdjęć było do przeglądnięcia. Na 100% będą jeszcze aktualizacje, bo komora silnika jest nie zrobiona no i może coś nakręce jeszcze ciekawego :) Pozdrawiam, Mysza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 bardzo obszerna relacja az palec bolal ze scrolowania :lol: a na powaznie fajnie zrobione auto i widac ze ktos o nie dba i to bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 \m/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Dobry człowieku, popraw linki z YT aby wyświetlały się poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszakr Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Dobry człowieku, popraw linki z YT aby wyświetlały się poprawnie. Już jest ok, sory zawsze zapominam że jest inaczej ;) Swoją drogą mam nadzieje że ten ostani się spodoba ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly_marcin Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Dobra robota chłopaki :u I ogólnie za******y jest ten kolorek :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 no bardzo fajnie odżyło autko, gratki a coś ty tu robił z nożyczkami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszakr Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 a coś ty tu robił z nożyczkami? znalazłem je gdzieś pod siedzeniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman_marcin Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Dobrze żaba wyszła :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_wolf Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Tzw megaralacja :D Sporo pracy, zarówno przy zdjęciach, aucie, jak i samej relacji - świetnie wyszło :) Relacja taka 'wielowątkowa', fajnie, ogląda się dużo lepiej niż 150 zdjęć 50/50 korekty. Podoba mi się. Krople także świetne, ale te na plastikach lepsze niż po Glasurze ;) Dwa pytania - nie zostają Ci mazy po CGP? Ja za każdym razem, czy na zimno czy na ciepło, klne na ten produkt bo zostają mazy i wcale nie czyści mi dobrze :evil: Drugie takie bardziej z relacją i tym co się wokół dzieje, nie zasłaniasz tablic do internetu? W sumie widzę że taki nowy trend, że się nie zamazuje już... To jak to jest? :) Super pozytywnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zybercik Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Ta ibi jest gitesowa - przez kolorek głównie a teraz to już w ogóle :) Co w niej jest 'zmodzone' oprócz pięknego stanu, koła, gleby i świateł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprinter Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Sebastian i Piotrek robota pikna, teraz jest taka zieleń jaka powinna być :u :u :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s.martino Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Nice Job :u Ciekawe to ze "ironx krwawi bo z powietrzem reakcja zachodzi"...ciekawe ile w tym prawdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skladak Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Dużo pomógł kolega z wieliczki (tak ten znany kolega ) który udostępnił mi na czas korekty miejsce i sprzęt bo to jest zawsze największym problemem i tu dla niego wielkie słowa uznania. Sprzęt, miejsce, praca ---> mega kozacka :p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 ciekawe ile w tym prawdyA jak ja to potwierdzę to uwierzysz? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 ciekawe ile w tym prawdyA jak ja to potwierdzę to uwierzysz? ;)Martino słusznie zauważył, ja bym się z tym nie do końca zgodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszakr Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Więce tak: 1. Dużo zmodzone nie jest, nie jestem fanem dokładek spojlerów i ledów.... Koło, gleba, dystanse przód i tył, gril, usunięte wszystkie oznaczenia, wycieraczka z tył też wyleciała. 2. Po CGP nie zostają mi mazy, ale trzeba dobrze wypracować ten produkt. Generalnie zaraz trafi 4nano na szybę - bardzo dobry produkt - i jeszcze trochę go po roku na szybie przedniej jest. 3. Tablice ? Auto znane na forach i już nie raz trafiały się tablice w necie. A na codzień przedniej nie ma więc po tabliachach nie zawsze się pozna :mrgreen: 4. "Ciekawe to ze "ironx krwawi bo z powietrzem reakcja zachodzi"...ciekawe ile w tym prawdy" - taka prawda :) 5. "Sprzęt, miejsce, praca ---> " to zasługa super mocy wodza "minetoooo" - ukłony w twoją stronę Co do zymola, ostani filmik wszystko wyjaśnia - dla mnie nr 1 -nic mi tak nie odpychało wody, FK DJ #16 czy TrackClaw - no nic... nawet RaceGlaze który ma podobną cene jak by nie patrzeć;) Ale spoko koko loko - to nie koniec prac nad autem teraz zabieram się za produkcje filmową może - bo do zrobienia trochę jest jeszcze - silnik przykładowo JJ, wedłu mnie tak jest z tym IRONX - zrób sobie korekrtę na czymś, nawet papierami i daj ironx - będzie krawił. Oczywiście ja nie mówie że jest zły - bo to genialny środek ale sam fakt krawienia to bardziej marketing. Ale zobacze środek od SNB - zapowiada się ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 JJ, wedłu mnie tak jest z tym IRONX - zrób sobie korekrtę na czymś, nawet papierami i daj ironx - będzie krawił. Oczywiście ja nie mówie że jest zły - bo to genialny środek ale sam fakt krawienia to bardziej marketing. A jak to jest z felgami? Pryskam na całą, wstępnie oczyszczoną, dlaczego nie krwawi mi wszędzie tam gdzie prysnąłem tylko w miejscach gdzie widać zapieczony brud? :-? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszakr Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 JJ, kwestia własnych doświadczeń, ale mam na to zawsze sposób - zrobi się test i tu go wrzuce - bo nie ma co w temacie dochodzić czy działą czy nie - albo raczej jak działa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 opon węższych nie zakłądasz? baloony lekkie :-B relacja git- zakładki kolorowe mi się podobają- takei wyróżniające-lusterek listew w kolor też pewnie nie chcesz? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 W takim razie czekamy Seba :u :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszakr Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 opon węższych nie zakłądasz? baloony lekkie 195/40/16 to i tak nie za duża guma .... wyróżniające-lusterek listew w kolor też pewnie nie chcesz? właśnie specjalne czarne jest, nie podoba mi się w kolor. Jedynie dolne dokładki ale to progi od cupry musial bym wlozyć na bok żeby linię auta zatrzymać, a progi od cupry = brak możliwości przejazdu przez progi zwalniające, już teraz prześlizguje się przez nie. minetoo wracał ze mną z tuning show, sam był swiadkiem jak zjedzałem do stacji benzynowej gdzie był mały uskok :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 a felga 7j ma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s.martino Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Cos z tym ironx jest, bo sie tak od czasu juz zastanawiam, dlaczego inne firmy nie maja takich wynikow. W koncu to chemia zadne czary. Wazmy na przyklag taki decon gel od wolf's czy purple rain od autobrite, skladniki takie same a krwiawa bo 10-15min...ciekawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio3 Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 teraz zabieram się za produkcje filmową możesam bedziesz krecil? ehh nagralbym cos dobrego :D ale nie te okolice :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.