masa140 Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Witam wszystkich kochających swoje samochody i kochających dbać o samochody. Jestem początkującym więc proszę o wyrozumiałość. Pozdrawiam :-bd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soll Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Witaj, trza się pochwalić co tam w garażu tak kochasz :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Cześć Witaj, trza się pochwalić co tam w garażu tak kochasz :u I wieczorami pod pierzynką ;)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soll Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Ciiii ten temat atakujemy po 2 dniach :ymdevil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sohers Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 witam :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 I wieczorami pod pierzynką ;)) Ciiii ten temat atakujemy po 2 dniach :ymdevil:no to już się wydało :lol: :lol: 8-} a tak poza tym to siema i napisz może coś więcej o sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior74 Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Witam :D Wrzuć rejon,z którego pochodzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 masa musi być :u witaj wędrowniku- 300 twoja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...