danon Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Witam wszystkich :mrgreen: w końcu znalazłem czas by się pokazać na forum :) Jestem Daniel, działam coś amatorsko jak każdy :) Pewnie kilka osób z forum skojaży moją osobę ;) a tu mój furacz PYK Pozdrawiam wszytskich :ympeace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Witamy danonie :lol: , mam nadzieje, że miło spedzisz z nami czas. Btw fajne masz auto tylko te felgi jakby małe ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danon Opublikowano 27 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 to 17" a większe nie wejdą chyba ze się nadkola pomodzi :P na zdjeciach z góry takie małe jakieś wyszły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman_marcin Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Czołem :) Felgi nie tyle małe, co wydają się schowane, jakiś dystans by się przydał może. Ładna Ibiza swoją drogą :u Jakieś TDi pod maską? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior74 Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Witam Ja jestem z epoki 13' to się nie wypowiem ale ładne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...