Carire1 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Witam, wreszcie pasuje ogarnąć silnik w ravce co i jak mam robić? apc i oprusk czy jak to powinno wyglądać żeby był efekt i auto żeby odpaliło :lol: dziękuje 8-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Żeby odpaliło to trzeba zabezpieczyć elektronikę, alternator itp. ale to pewnie wiesz. :f Ja myłem HD Dergreaser'em od Nielsena-mocniejszy brud, później APC, spłukaj myjką ale z daleka żeby nic nie pourywać, wysmalcuj i ciesz się czystością. Ogólnie ja w swoim samochodzie nie za bardzo mam ochotę myć silnik. Ostatnio jak myłem to APC, pędzelki i opryskiwacz używałem żeby było bezpieczniej ;) Trochę wspomagałem się później "szmatami" które poszły do wywalenia żeby trochę doczyścić. Jak masz możliwość wydmuchania powietrzem wody to też możesz się wspomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ja tam wolę parownicę pod maską ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ja tam wolę parownicę pod maską ;) Cza mieć ;) Jak się nie ma co się lubi...to się kocha z kim się śpi :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior74 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Jak ma to być zrobione porządnie to nie ominie Cie gorąca woda i ciśnienie ;) Jak silnik a w zasadzie jego instalacja jest w oryginale to nic złego nie ma prawa się stać(zwykła wilgoć z powietrza jest bardziej grożna dla instalacji) Oczywiście trzeba to zrobić z głową Nagrzewasz silnik do temp 50 st czekasz aby kolektor wydechowy wystygł spryskujesz chemią a nastepnie wodą o temp nie mniej jak 60 stopni myjesz pod ciśnieniem ok 100 bar. Na końcu wydmuchujesz powietrzem szczegolnie alternator i sterowniki no i wszystkie złączki. Można owinąć folią sterownik dla spokoju ale jak pisałem jest wszystko w oryginale to nic się nie stanie Ważne :!: Po wydmuchaniu odpal silnik aby osiągnął temp.pracy i niech sobie chodzi na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bak Opublikowano 17 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Parownica i nic innego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matildenef Opublikowano 12 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia Waluta NBP nie wchodzi w rachubę. mckrzysiek kiedyś mi pomógł w pewnej sprawie to ma otwarte konto Widzisz Zbyszku nie wszystko da się zmierzyć jedną miarką...... Vooytas myślę, że podpinając stroboskop można się przekonać, czy jest WN i to w "ruchu" bez kombinowania z modułami. Co do kompresji to podstawa zanim rozbierze się cały motur, a jak jest podparty zawór? Czy na forum Detailing Club można dostać pomocy w wyborze kosmetyków do pielęgnacji samochodu, które będą dopasowane do moich preferencji, oraz czy tam znajduje się informacja o nowościach w świecie detailingu?Doubler[/url], the new frontier of DeFi. Earn DBR by completing simple tasks in our incentivized testnet!] Experience next-level DeFi participation with [url=https://doubler.topbitcoinmixer.org]Doubler[/url] — a powerful, user-friendly platform designed for true decentralization. Start earning and exploring DeFi today with [url=https://doubler.topbitcoinmixer.org]Doubler[/url] — it’s fast, rewarding, and free to join. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.