M4ciek Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Damian, na najwyższych biegach, tzn.? ile rpm? z tym psikaniem QD na pada to się wczoraj sprawdzało świetnie, ale przy DASie, z rotacją nie próbowałem (rozumiem że też chodzi o to by "uruchomić" podeschniętą pastę?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 jeżeli nie to połóż się na tej polerce Bo pojadę do Ciebie i wybiję Ci z głowy takie głupoty :f [-x ;) Jak nie idzie normalnie to futro, jak nie to papierki.... Nic na siłę, jest opcja że to już max tego lakieru choć pewnie jeszcze nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4ciek Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 jutro kolejne podejście ;) futro zostaje, bo nic mocniejszego nie mam(y) :P ja punktowo papierem spróbowałem w miejscu czy dwóch ... ale żeby to wyprowadzić potem - musiałem się najeździć przez kilka przejazdów a auto ma masę tego (na zewnątrz były tylko swirle które przykryły wszystko) ooo takie: podpowiedzcie proszę jak najlepiej dobrać się w pobliżu przetłoczeń na boku auta - wydawało mi się, że atakowałem je odpowiednio, jednak jak widać na zdjęciu w moim poście #599 tego wątku - coś tam zostało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Sprawdzał ktoś czy da się do Glorii FM10 dopasować zbiornik od innego opryskiwacza (o większej pojemności) plug&play? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Tak Kwazar jest plug&play z Glorią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 podjechać pod 1,8k nawet do 2 czasami - chociaż chłopaki mnie pojada ale u mnie ostry pad plus zielony- pomaga- a z kładzeniem na polerkę to na lajcie napisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4ciek Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 w dyspozytorni z najtwardszych zawodników mam FG500 i Scholla S03 Gold, próbkę PB SSR3 a także Megsowy UC (ale to do DASa) z padów białe flexi, biały honey urbana, biały urban zwykły oraz na jutro ma być dostarczony scholl niebieski ... no i futra są :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s.martino Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Bialy flexi+fg500 rozprowadz 900 potem 1200 jak zaczniesz widziec "smugi" podnies do 1600 i pracuj tak, nie przejmuj sie zenitem to pozniej wyprostujesz. Nie dociskaj mocno maja pracowac scierniki a nie ty ;) Jakos futra i fg500 nigdy mi nie daly dobrych wynikow.Sprawdzaj czasem teperature bo bialy to bardzo twardy, przynajmniej tak mysle bo nie uzywalem flexi tylko menzerne a podobno to te same... Nie kabinuj z pastami padami itp, bo tylko wydasz kase a problemu nie rozwiarzesz. Nie jest to pierwsze BMW z ktorym sa problemy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Panowie cleaner typu : VP Achilles Prep (czyli lekko ścierny) jeśli nadkładać maszynowo to na jakim padzie i jeśli mogę zapytać to jak długo go "smarować" po lakierze? Czy mimo wszystko lepiej lekko ręcznie przetrzeć i potem wosk? A taki AF Rejuvenate który jest czystym cleanerem też na czarnym padzie? jakie obroty w przypadku Silverline Silvermoon? Dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Maciek, ja bym Ci radził jeszcze pracować 'kantem' pada. Lakier się nagrzeje, będzie syf w postaci holo ale być może coś się ruszy :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Pytanie do nakładających SRP maszynowo: nakładacie tak jak pastę czyli rozprowadzenie a później wypracowanie na kawałku panela czy lekko nasiąkniętym padem lecicie po kolei element? I czy ewentualnie czyste cleanery nakłada się podobnie? SRP ostatnio coś nie chciało ze mną współpracować. I mam 50 ml cleanera R222 toteż nie chciałbym go zmarnować poprzez niewłaściwą aplikację. A jeszcze z nim nie pracowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 SRP na podniszczony lakier padem polishing (ale nie flexi!!) po elemencie do zaniku i zetrzeć fibrą. Przykryć woskiem hybrydowym i cieszyć się ładnym lakierem bez korygowania. Uważaj na plastiki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Ale rozprowadzać go jak pastę po elemencie i później przejazdy? Czy robić przejazdy nasączonym padem jak mi się podoba? A zwykłe cleanery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Rozprowadź ale nie dopuść do zaschnięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Rozprowadź ale nie dopuść do zaschnięciaNo właśnie ostatnio nie mogłem tak zrobić mimo że autko w cieniu (z resztą Subaru brata Seciora, o którym już coś na pewno wiesz ;) ) Nie pozostaje nic innego jak próbować, próbować, próbować. Dzięki miszczu ^:)^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Małe powierzchnie i nie za szybko... Tak mi się zdawało że gdzieś na fotkach Cię widziałem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_wolf Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Czy jest sens nakładać AG Car Glass Polish maszynowo? Czyli że po korekcie oczyścić miękkiego pada z pasty finiszowej i nałożyć sobie CGP i jechać... Czy może lepiej twardy pad? Albo w ogóle ręcznie? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Nie pamiętam czy on jest ścierny ale jeśli jest to maszyna i pad polishing do zaniku :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 3 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Mam 2 pytania dotyczące marki Audi: 1. Emblematy na tylnej klapie są przyklejone przy pomocy cienkiej taśmy dwustronnej na piance? Bez 'bolców'? Zdejmuje je podgrzewając suszarką do włosów i odcinając nicią dentystyczną? 2. Lusterka które występują w chromie - czym to ugryźć żeby odświeżyć? To alu pokryte bezbarwnym czy jakoś obrabiane alu bez niczego? Ktoś, coś? Pomóżcie panowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 3 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 robilem 2 audi i na klapie jest przyklejana na taśmie- lusterka -hmm robiłem wczoraj audi z chromami- i są satynowe bez klaru- grill ma ala alu i tutaj pasta manzerna sobie poradzila dobrze- chociaż lepszy byłby mothers albo megs alu polish Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Panowie poleccie jakiś dobry i niedrogi AIO, ostatnio zakupiłem VP Achillesa (mimo iż posidam AF Rejuvenate) i tych dwóch będę raczej używał na swoje auto przed woskiem, a AIO to tak na szybko jak ktoś wpadnie auto umyć. Kusi mnie AIO AF Tripple (bardzo podobają mi się inne ich produkty) ale tak cenowo i objętościowo to VP AIO Speed Polish lub Autobrite Cherry Glaze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4ciek Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 ten ostatni :-B do tego piknie pachnie ;)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Dzięki, nie mogę doczytać się czy można go rotacją rozprowadzać czy tylko ręcznie? Zapach ładny no to fajnie bo kwestia zapachu ostatnio odgrywa dużą rolę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Cherry na rotacji i możesz być lekko zadziwiony...pozytywnie of koz :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 900rpm nie będzie za dużo bo na silverlinie którego mam nie da rady zjechać niżej a czytając o innych AIO to raczej wypadałoby zejść na 600rpm. Dam radę :) oczywiście w przypadku AB Cherry też tylko pad finishing (czarny, lub żółty Flexipads)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.