Skocz do zawartości

Pytania newbie'sów ;)


LoOkas

Rekomendowane odpowiedzi


jutro kolejne podejście ;)

futro zostaje, bo nic mocniejszego nie mam(y) :P

ja punktowo papierem spróbowałem w miejscu czy dwóch ... ale żeby to wyprowadzić potem - musiałem się najeździć przez kilka przejazdów a auto ma masę tego (na zewnątrz były tylko swirle które przykryły wszystko)

ooo takie:

Dołączona grafika

podpowiedzcie proszę jak najlepiej dobrać się w pobliżu przetłoczeń na boku auta - wydawało mi się, że atakowałem je odpowiednio, jednak jak widać na zdjęciu w moim poście #599 tego wątku - coś tam zostało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bialy flexi+fg500 rozprowadz 900 potem 1200 jak zaczniesz widziec "smugi" podnies do 1600 i pracuj tak, nie przejmuj sie zenitem to pozniej wyprostujesz. Nie dociskaj mocno maja pracowac scierniki a nie ty ;) Jakos futra i fg500 nigdy mi nie daly dobrych wynikow.Sprawdzaj czasem teperature bo bialy to bardzo twardy, przynajmniej tak mysle bo nie uzywalem flexi tylko menzerne a podobno to te same...

Nie kabinuj z pastami padami itp, bo tylko wydasz kase a problemu nie rozwiarzesz. Nie jest to pierwsze BMW z ktorym sa problemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie cleaner typu :

VP Achilles Prep (czyli lekko ścierny) jeśli nadkładać maszynowo to na jakim padzie i jeśli mogę zapytać to jak długo go "smarować" po lakierze?

Czy mimo wszystko lepiej lekko ręcznie przetrzeć i potem wosk?

A taki AF Rejuvenate który jest czystym cleanerem też na czarnym padzie? jakie obroty w przypadku Silverline Silvermoon?

Dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do nakładających SRP maszynowo: nakładacie tak jak pastę czyli rozprowadzenie a później wypracowanie na kawałku panela czy lekko nasiąkniętym padem lecicie po kolei element? I czy ewentualnie czyste cleanery nakłada się podobnie? SRP ostatnio coś nie chciało ze mną współpracować. I mam 50 ml cleanera R222 toteż nie chciałbym go zmarnować poprzez niewłaściwą aplikację. A jeszcze z nim nie pracowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozprowadź ale nie dopuść do zaschnięcia

No właśnie ostatnio nie mogłem tak zrobić mimo że autko w cieniu (z resztą Subaru brata Seciora, o którym już coś na pewno wiesz ;) ) Nie pozostaje nic innego jak próbować, próbować, próbować. Dzięki miszczu ^:)^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 2 pytania dotyczące marki Audi:

1. Emblematy na tylnej klapie są przyklejone przy pomocy cienkiej taśmy dwustronnej na piance? Bez 'bolców'? Zdejmuje je podgrzewając suszarką do włosów i odcinając nicią dentystyczną?

2. Lusterka które występują w chromie - czym to ugryźć żeby odświeżyć? To alu pokryte bezbarwnym czy jakoś obrabiane alu bez niczego? Ktoś, coś? Pomóżcie panowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie poleccie jakiś dobry i niedrogi AIO, ostatnio zakupiłem VP Achillesa (mimo iż posidam AF Rejuvenate) i tych dwóch będę raczej używał na swoje auto przed woskiem, a AIO to tak na szybko jak ktoś wpadnie auto umyć.

Kusi mnie AIO AF Tripple (bardzo podobają mi się inne ich produkty) ale tak cenowo i objętościowo to VP AIO Speed Polish lub Autobrite Cherry Glaze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...