DaV Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Sorry za double posta. Mam takie pytanie:który z tych aplikatorów (czy jak to się zwie) polecili byście do aplikowania Nielsen Nap Low Foam. Ten: http://www.autokosmetyki.pl/kwazar_merk ... ab31206b6e Czy ten: http://www.autokosmetyki.pl/kwazar_venu ... ab31206b6e I jeszcze jedno pytanie:Czy Nielsen Cyclone oraz Finesse można aplikować tym? http://www.autokosmetyki.pl/kwazar_merk ... ab31206b6e czy lepiej tym 2L opryskiem?.Myślę tutaj o czyszczeniu plastików wewnętrznych oraz jakis wnęk.Był bym bardzo wdzięczny za odpowiedz bo naprawde nie wiem co kupić :(.Jeżeli żaden z tych się nie nadaje to prosił bym o podesłanie mi linka z waszymi propozycjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Ja używam zwykłego spryskiwacza (spust po płynie do mycia szyb, litrowa butelka po wodzie demineralizowanej) i NLF robi robotę. Chodzi o naniesienie chemii poprostu. Te pierwsze Kwazary, litrowe, które pokazałeś będą dobre ponieważ posiadają regulację strumienia na końcówce. Jeśli chodzi o czyszczenie APC w środku to reguła jest ta sama, weź 3 takie same spryskiwacze i już ;) :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Chyba marolexy są tańsze, i do tej pory żaden mnie nie zawiódł. Kanar Krzysiek ma w ofercie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Jeśli chodzi o czyszczenie APC w środku to reguła jest ta sama, weź 3 takie same spryskiwacze i jużTak też chyba zrobię :D Dzięki wam za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Robale mam do was pytanie, dzis dostalem Saab-a 9-5 kurde no tyle asfaltu na nim ze szok szpachelka skrobac mozna czy w PL tez tak mocno osiada podczas zimy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Jak pojedziesz po jakimś świeżym... Ja tak nigdy nie miałem, omijam w miare mozliwości ale widziałem sporo takich. Nafta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Jak pojedziesz po jakimś świeżym... Ja tak nigdy nie miałem, omijam w miare mozliwości ale widziałem sporo takich. Nafta.Raczej swiezego asfaltu tu nie klada zima :) mysle ze to spowodowane tym ze smigaja na oponach kolcowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Jak sprowadziłem samochód to był czyściutki ale po jednym miesiącu "ciepłym" miałem samochód również cały w kropkach i glinka poszła w ruch. Niestety nieraz drogowcy wpuszczają na drogi które nie powinny nawet nosić nazwy dróg i wygląda to jak wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman_marcin Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Ale jak dziury lepią to zawsze coś spadnie na auto jak się przejedzie po takim świeżym, a siłą rzeczy muszą lepić bo do wiosny to wszyscy byśmy chyba jeździli jak na off-roadzie, już teraz mega dziurska są :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Macie może link do jakiegos dobrego filmu instruktażowego jak polerować auto,bądz wytłumaczcie mi w tym temacie.Czytałem juz troche ale dalej mam pare wątpliwości: 1)Jak rozprowadzic paste po lakierze 2)Jak szybko przesówac polerke po lakierze 3)Czy np po polerowaniu padem średnim http://www.mrcleaner.pl/scholl-srednia- ... p1031.html moge użyć takiego wafla http://www.mrcleaner.pl/scholl-waflowa- ... p1032.html z tą samą pastą.Czy jedna pasta=jeden pad 4)Planował bym polerowanie metodą Zenitu (czyli od najmniejszych do największych obrotów i następnie znowu do najmniejszych obr)czy ta metoda minimalizuje powstawanie hologramów? 5)Kiedy mam przejśc na wyższe obroty? i jakie sa objawy wypracowanej pasty?. 6)Zwilżać pad przed pracą? Sorry,że ostatnio was tak męcze pytaniami :p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 http://www.detailer.pl czytaleś ? :) tutaj masz filmik np polerowania rotacja http://www.youtube.com/user/Perfectdeta ... CTqYZnLoRA A jak nie to pisz do JJ i sie ustawcie na :ymparty: :ymparty: :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Czytałem na tej stronce o polerowaniu i przyznam, że bardzo mi to pomogło w jako takim ogarnięciu.Dzięki za linki :mrgreen:.A dla JJ to chyba po feriach zlece robote beemki e36 kolegi :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Macie może link do jakiegos dobrego filmu instruktażowego jak polerować auto,bądz wytłumaczcie mi w tym temacie.Czytałem juz troche ale dalej mam pare wątpliwości: 1)Jak rozprowadzic paste po lakierze Na 1szym biegu rozprowadź pastę po powierzchni na której będziesz pracował i potem już do roboty 2)Jak szybko przesówac polerke po lakierze To najlepiej zobrazują filmik które Ci podałem wyżej 3)Czy np po polerowaniu padem średnim http://www.mrcleaner.pl/scholl-srednia- ... p1031.html moge użyć takiego wafla http://www.mrcleaner.pl/scholl-waflowa- ... p1032.html z tą samą pastą.Czy jedna pasta=jeden pad Tak się przyjmuje - ze jak ostro tniesz lakier to pastaX/gabkaX, polerowanie pasta Y/gabka Y, wykończenie pasta Z/gabkaZ. Ale też możesz np przejechać pad wykończeniowy + pasta średnio ścierna (np. S17+czarny wafel) 4)Planował bym polerowanie metodą Zenitu (czyli od najmniejszych do największych obrotów i następnie znowu do najmniejszych obr)czy ta metoda minimalizuje powstawanie hologramów? Tutaj zacytuje kolege PRO z tego tematu: viewtopic.php?f=16&t=491 "Po pierwsze, czyść pady polerskie co każdy element, nie musi być na mokro, wystarczy szczoteczką wykruszyć zaschniętą pastę. Po drugie, staraj się wykonywać jak najmniej zmian kierunku ruchu, czyli wprowadź np. system pracy, w którym wykonujesz na panelu najpierw przejazdy lewo-prawo a potem góra-dół. Po trzecie, pilnuj, żeby nigdy nie było za dużo pasty polerskiej, przy polerowaniu powinieneś zawsze mieć jej minimalną ilość do starcia z powierzchni. Po czwarte, utrzymuj pad zawsze maksymalnie płasko, każde postawienie go pod kątem będzie powodowało nierówne ścinanie lakieru. Po piąte, nacisk do polerki dokładaj na początku pracy, kiedy cząsteczki są duże i mocno ścinają, potem odpuszczaj nacisk i zwiększaj obroty." 5)Kiedy mam przejśc na wyższe obroty? i jakie sa objawy wypracowanej pasty?. Rozprowadzasz paste (1) potem dajesz 2 kilka przejazdów, potem 3 itd. Jeżeli będziesz robił metodą Zenitu to na detailer.pl masz podane przykladowe prędkości i ilości przejazdów. Wypracowana pasta tak wygląda: Zobacz sobie ten link, tutaj masz prace na DA ale zobaczysz ocb: http://paintcarendetailing.com/ip.html 6)Zwilżać pad przed pracą? nic się nie stanie jak psikniesz 1-2czysta wodą na pada, ale nie za dużo bo Ci sie pasta z wodą rozbryka jak świnia po deszczu :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Wielkie dzięki, naprawde mi pomogłeś :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Wielkie dzięki, naprawde mi pomogłeś :uDo reszty dojdziesz sam poniewaz nie ma reguly ile pasty na konkretny lakier, kazdy zachowuje sie inaczej, inaczej przyjmuje pasty,cleanery,woski itd.Jeden lakier swietnie poradzi sobie z cieplem natomiast kolejny bedzie powodowal rolkowanie pasty, ale cala sztuka zeby bylo gladko i sie swiecilo :D trzymam kciuki :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Wielkie dzięki, naprawde mi pomogłeś :uNie ma za co :) Aha, tylko się nie zniechęć jak będziesz robił E36, bo lakier do miękkich nie należy :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 No co ty ja sam tego nie będe robił :D.Napisałem, że po feriach zlece to dla JJ.A i jeszcze jedno pytanie:Na czarnego wafla daje się paste czy jeździ sie nim po swierzo wypolerowanej powierzchni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 No co ty ja sam tego nie będe robił :D.Napisałem, że po feriach zlece to dla JJ.Leń :lol: A i jeszcze jedno pytanie:Na czarnego wafla daje się paste czy jeździ sie nim po swierzo wypolerowanej powierzchni?No pewnie że sie daje paste ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Leń :lol:Jaki leń :lol: ta beta potrzebuje niezłej korekty bo jest po przejściach juz troche :P.Mnie to przerasta.Naszczęscie mam na wiosce w garażu zepsutego od 2000r citroena co sobie stoi bez użytku więc bede miał na czym trenować :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 No co ty ja sam tego nie będe robił :D.Napisałem, że po feriach zlece to dla JJ.Oj tak, tak, tak, dajcie mi coś pomasować! @-) \:D/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Jeszcze jedno lamerskie pytanie :P Czy po skonczonym procesie polerowania konieczne jest naniesienie politury?.Czy można zamiast niej nałożyc wosk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Nie ma obowiązku kładzenia politury ;) Trzeba umyć auto, można przetrzeć IPA i lecimy z woskiem. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonnes Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 No to Dżeju już zaciera łapki :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Kolejne newbiesowe pytanie:Ile pasty polerskiej zużywacie na auto średniej wielkości (np.Golf)? i jak poznać, że pad polerski nie nadaje sie do dalszej pracy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Możesz sobie policzyć: 2-3 kropeczki pasty wielkości zielonego groszku na obszar 40x40cm (zakładając jedno podejście na obszar jedną pastą). Później, gdy pad jest nasączony pastą wystarczy używanie QD aby wyciągać wszystko z gąbki. Moim zdaniem nie idzie dużo, buteleczką Menzerny 250ml można zrobić przynajmniej 2-3 auta (może więcej). jak poznać, że pad polerski nie nadaje sie do dalszej pracy?Ale w jakim sensie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.