Kazjul Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Witam wszystkich forumowiczów. Mam na imię Łukasz i mieszkam w Białymstoku. W temacie detailingu jestem zdecydowanie amatorem ale wiem, że jest to zajęcie któremu chciałbym poświęcić jak najwięcej wolnego czasu. Pasja ta nie jest u mnie w tak zaawansowanym stadium, jak u niektórych zawodowców, ale i tak już rodzina dziwnie na mnie patrzy ;) Mam nadzieje iż dzięki waszym poradom uda mi się poprawić wygląd mojego auta tj. Subaru Forester. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior74 Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Witam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carire1 Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 siemanko :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Siema. Forester :-bd Mam nadzieję że pierwsza generacja bo najbardziej mi się podoba, ale nowszymi też bym nie pogardził \m/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zybercik Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Siema, siema! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 6 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Witamy na forum ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 7 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Białystok rośnie w siłę :u Witamy! Zapraszam na spoty :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...