100P Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Witam. Jestem początkującym detailerem a raczej jego namiastką ;) Obecnie skompletowałem sobie zestaw do swojego samochodu w ciemnym lakierze tj. Citroen C3 Picasso . Wcześniej na innych autach stosowałem raczej środki AIO oraz "szampony z woskiem" dostępne na każdej stacji benzynowej, które "wtedy" dawały mi zadowalający wygląd. Niestety teraz mi to nie wystarcza i idę o krok dalej. Swoją przygodę zaczynam od ponizszego zestawu. 1. 2x wiadro 12L z wkładem grit guard2. Rękawica do mycia Carpro WOOL WASH MITT.3. Gąbka obszyta mikrofibrą do mycia zderzaków oraz dolnych partii samochodu4. Szczotka do mycia felg5. ręcznik do osuszania po myciu PROFI POLISH WASSER MAGNET6. 4x mikrofibra GTECHNIQ MF1 MICROFIBRE BUFF CLOTH 40X40 do wycierania wosku, glaze'a, ip-y.7. 1x mikrofibra COBRA Gold Plush Jr. Microfiber8. 4x aplikator do wosku oraz glaze'a- bilt hamber soft foam.z chemii:1. dodo juice born to be mild2. IPA3. glaze- poorboys world black hole4. Wosk Pete's 535. Quick detailer- Zymol Field glaze.6. Iron X.7. Mac prickbort-8. Bilt hamber soft clay bar Wszelkie wypowiedzi i sugestie mile widziane. Obecnie zestaw został powiekszony o kilka akcesorii oraz dodatkową chemię o której wkrótce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior74 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Myjke masz.i coś do zmiękczenia brudu ulicznego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
100P Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 karcher jest a pianownicy na razie nie mam ;) może w niedalekiej przyszłości ;) na dzień dzisiejszy musi wystarczyć gąbka z mikrofibry i dobry prewash Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...