marconi Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Witam, Mam na imię Łukasz, mam 33 lata, dwójkę dzieci i dwa peugeoty 306, mieszkam w Piasecznie pod W-wą. Jestem początkujący w tej branży a właściwie zielony. Kolega ostatnio doprowadził mi auto do stanu prawie idealnego i pomyślałem, że warto coś więcej się dowiedzieć na temat detalingu. Na razie mnie czeka przyswojenie dużej ilości wiedzy teoretycznej, później zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Cześć Łukaszu, witamy w zwariowanej rodzince :ymhug: Mam nadzieję, że informacje znajdujące się na forum będą dla Ciebie przydatne i zostaniesz z Nami na dłużej jako aktywny użytkownik :u Mamy tu parę zwyczajów które zdążysz poznać, ja na wstępie powiem o jednym z nich - bez zdjęć się nie liczy - więc czym prędzej wrzucaj zdjęcia wozidełek. Co to za kolega tak odczarował Peżota? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Siema :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior74 Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 :-h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler07 Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Siemaneczko :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carire1 Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 witamy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...