sosgrad Opublikowano 29 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Witam wszystkich bardzo serdecznie jestem laikiem w kwestii tak precyzyjnego detalingu jednakże pragnę bardzo to zmienić. Zajmuję się usuwaniem wgnieceń bez lakierowania i silą rzeczy zmuszony jestem czasami wypolerować jakieś autko. Dotychczas pracowałem na pastach 3m proszę się nieśmiać :) chcę nabyć profesjonalne produkty ale naprawdę niewiem jakie .... czy mogę liczyć na Waszą pomoc???? Pponiżej fotka mojego auta zrobiona tylko i wyłącznie w 3m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citrofan Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 3m ma bardzo dobre pasty nie ma sie co smiac,a tak w ogole to witamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Cześć Piotrze, witamy na forum! Soczysty ten Mercedes :u Pomocy nigdy dość, zapraszam do lektury, trochę tego jest :) Skąd jesteś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Nie sprzęt a technika... Witamy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonnes Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Siemanko!!! :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosgrad Opublikowano 30 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 dziękuję za miłe przywitanie :) jestem ze śląska. Dziś otrzymałem propozycję uczestnictwa w profesjonalnych szkoleniach z zakresu detalingu... jak sądzicie warto płacić za szkolenie od 1000 do 2000? bo takie ceny uzyskałem. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...