SNB SWEDEN Opublikowano 4 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 To stary projekt i pewnie wiekszosc go zna z drugiego forum ale jakos miernie tu z kolorami wiec ta zolta buda moze troche rozjasni forum :D Niestety jestem kiepskim fotografem ale mam nadzieje ze cosik da sie zobaczyc na fotach Zaczelo sie od mycia Pozniej byla mala korekta lakieru na pastach SchollConcepts Niestety ale mam mala ilosc zdjec przed korekta lakieru :( Ale koniec calkiem mozliwy Wtedy to sie mowilo"mam klasyke motoryzacji w garazu" :mrgreen: Jeszcze raz sorry za jakosc zdjec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 4 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 E tam zdjęcia. Kurde to naprawdę ekstra kolor po zrobieniu na błysk ;) Taki zabawkowy. Przed robotą wyglądał marnie, całościowo. Ale "po" chce się na nie patrzeć, niekoniecznie jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shifty Opublikowano 4 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Zółty jest git :-) Porsche, ferrari i inne w żółtym albo czerwonym, takie kolory są zdecydowanie fajniejsze na naszych szarych ulicach. Cieszę się, że dodałeś ten projekt, Evo zawsze poprawia mi humor ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 5 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Gratulacje fajny żółtek 8-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19Urban94 Opublikowano 7 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Jak zwykle PROFI robota.! :) Tak nawiasem mówiąc to super autko... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...