sprinter Opublikowano 20 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Siemka dla wszystkich Detailingowców.Mam na imię Wojtek i jestem z okolic Kępna w Wlkp. Po zakupie mojego MK4 blackmetalic zacząłem się interesować detailingiem i chciałbym za pomocą tego forum rozwijać moje zainteresowanie :D Jestem początkujący i dopiero się uczę co jest dobre a co ZUOOO . Do praktyk posiadam mojego golferka i dużo zapału a z czasem chciałbym rozwinąć swoje zainteresowanie i uzyskiwać zadowalające efekty. Jak na razie do praktyk mam moje auto, które chcę doprowadzić do ładu co opisałem w temacie dla newbie'sów :lol: Pozdro 4all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 20 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Witamy w gronie "zboczeńców" na punkcie czystości :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 20 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 No serdecznie witamy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 20 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Witamy, mam nadzieję, że zostaniesz z Nami na dłużej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprinter Opublikowano 20 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Witamy w gronie "zboczeńców" na punkcie czystości :lol: Hehehe już w domu mnie wykrzykują jak siedzę dłużej niż 2h przy aucie i je "dopieszczam" :lol: Mam zamiar trochę się zagłębić w temat detailingu i w sumie dobrze, że idzie zima to doedukuję się, by w praktyce nie mieć braków :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...