Gość Opublikowano 26 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Jak w temacie, witam. W sprawach detailingu jestem zupełnym amatorem, jednak sama tematyka zawsze była mi bliska. Odkąd mam samochód zawsze zależało mi, żeby w środku, pod maską i na zewnątrz wyglądał możliwie "jak z salonu". Mam nadzieję, że dzięki forum będę mógł podnieśc poziom mojego projektu citroena AX, którym niebawem się pochwalę. Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monika_ Opublikowano 26 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Witaj Maciek ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 26 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Cześć ;) Witamy ciepło ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 26 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Witam Citro maniaka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 26 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Witamy witamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonnes Opublikowano 26 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Cześć Maciek!!! W sprawach detailingu jestem zupełnym amatoremMy tu same amatory :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lehto Opublikowano 26 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Witam i mam madzieję, że samochód będzie jednak wyglądał lepiej niż z salonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...