Brt Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Witajcie, Mam na imię Bartek, mieszkam niedaleko Warszawy. Jestem zupełnie zielony w temacie detailingu. Więc pewnie niedługo zaczne was zamęczać pdstawowymi pytaniami w tej dziedzinie. Poza samochodami, jeżdzę też motocyklem i głównie w tej kwesji będę miał do was pytania. Mam nadzieję, że nie zbanujecie mnie od razu :-) Pozdrawiam, Brt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Cześć Bartek ;) Śmiało, każdy z nas kiedyś zaczynał. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRUBEER Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Witaj w Świecie amatorów :D i tak jak Mariusz napisał ale.... każdy z nas poza paroma wyjątkami :twisted: jeszcze się uczy :D poczytaj sobie a jak nie będziesz wiedział pytaj. Witay w Rodzinie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Soprano Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 My banujemy tylko tych, co za dużo gadają, dlatego ja się rzadko odzywam :mrgreen: Witamy w rodzinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monika_ Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Cześć Bartek ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Spoko pytaj ile chcesz a bana nie dostaniesz jak bedziesz grzeczny, powitac w amatorskim swiecie polerowaczy :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...