JJ. Opublikowano 5 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam. Chciałbym się dowiedzieć, czy możliwe byłoby wykonanie w domowym zaciszu stabilizacji obrotów dla budżetowej rotacji? Jestem kompletnie zielony w kwestii elektroniki/elektryki, więc piszę z zapytaniem do Was koledzy (i koleżanko ;) ). Za wszelkie rozsądne myśli dziękuje z góry :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 5 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Chodzi Ci o coś takiego??? http://mirley.firlej.org/regulator_obrotow_silnika_230v Jest to w zasadzie regulator ale i podobno pełni również funkcję stabilizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Tak! Dziękuje Ci dobry człowieku za odzew. Takie coś by mnie interesowało. Dobrze. Wiem jak to się nazywa i wygląda. Teraz poszukam speca który mi to stworzy i zamontuje.. :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 5 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Masz tam do pobrania schemat płytki. Pójdziesz do pierwszego lepszego elektronika który Ci ją wytrawi, sprzeda elementy i polutujesz sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Ok, dzięki bardzo za rady. Jak zdziałam coś w temacie, z pewnością podzielę się z Wami :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...