SNB SWEDEN Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Jakis czas temu wpadla w moje rece pasta polerska 1Z do mocno i srednio zniszczonych lakierow Pacjentow bylo juz kilku, zapach pasty bardzo intesywny chemiczny sama pasta dosc rzadka butelka kiepska miekki plastik szybko traci swoj pierwotny ksztalt, korek oki, latwa i precyzyjna aplikacja na pady, oczywiscie dla mnie same opakowanie malo istotne zawartosc jest wazna ale dla waszych info napisalem wrazenia. Przedstawie wam narazie zdjecia dwoch roznych marek.Saab i MB oba auta w ciemnych kolorach i lakiery dosc mocno zniszczone. Niestety praca ta pasta nie nalezy do najlatwiejszych, bez wzgledu na to jakiego pada uzyjemy pasta nie lubi ciepla nawet w malej ilosci,momentalnie sie zapieka na lakierze a usunicie tego sprawia ogromne problemy, nawet przy uzyciu nowego pada z tlusta pasta D3 usuniecie 1Z to duzy problem, oczywiscie dawkowanie 1Z jest bardzo male,sama pasta zaczyna pylic dosc szybko i to jej kolejny minus :( Bedziemy sie starac dopracowac techike korekty na tej pascie bo to moje nowe zajecie :u i postaram sie informowac na biezaco, jesli faktycznie uda sie wypracowac to efekt korekt jest bardzo zadawalajacy :u Ponizej przedstawiam zdjecia Saab 95 Vectora w bardzo malo spotykanym kolorze, zdjecia zrobione przed korekta i po z halogenem Korekta zostala wykonana na niebieskim padzie Mercedes wiekowe juz auto i bardzo mocno zniszczony lakier korekta na niebieskim padzie Korekta byla rowniez wykonana na dosc swiezym Jaguarze z maszyna cyclo i to bylo chyba najlepsze rozwiazanie poniewaz maszyna cyclo nie daje tyle ciepla podczas korekty co rotacja wiec domyslam sie ze maszyna DA i 1Z to moze byc bardzo dobre rozwiazanie. Na dzien dzisiejszy mozna smialo pisac ze ta pasta nie jest latwa w pracy i nie dla ludzi z malym doswiadczeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanar Opublikowano 16 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Niebieski pad czyli miękki? Póbowałeś temat który ci podrzuciłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Niebieski pad czyli miękki? Póbowałeś temat który ci podrzuciłem?Nie krzysiu nasz niebieski jest twardy mocno twardy bym powiedzial, dostaniesz takie wkrotce na sklep :) Oczywiscie ze temat ze zwilzeniem testowalem ale to tez nie pomaga na zbyt dlugo, dzis podczas pracy z MB zauwazylem kolosalna rozniec poniewaz czesc byla lakierowana i tu pasta zachowala sie perfekcyjnie :u natomiast na orginalnym lakierze znowu to samo. Poniewaz MB ma byc jak lustro stary lakier zostal wyamcana najpierw na S0 z filcem a pozniej korekta na 1Z z niebieska gabka Ponizej kilka zdjec S0+filc ,Flex niebieski pad+1Z i wytarty IPA Efekt po korekcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanar Opublikowano 16 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Może to pasta do lakierów wodnych ;) Slow cut? 800-900obr/min? próbowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Może to pasta do lakierów wodnych ;) Slow cut? 800-900obr/min? próbowałeś?Popatrze jeszcze na fabrycznie nowych dupowozach albo nowszych autach :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator nox Opublikowano 17 Marca 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 nie kojarzę tej pasty jakos to chyba jakaś stara wersja , aktualnie juz takiej nie robią . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.