Skocz do zawartości

Audi A3 I by SNB Gdynia


Arturo

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wszystkim!

Wrzucam ostatni projekt Marcina ponieważ ma ostatnio sporo spraw na głowie i nie za bardzo czas na siedzenie na necie.

Pacjentem było A3, którego główną dolegliwością były dość mocne wżery po ptasich odchodach. Właściciel próbował spolerować wżery lecz niestety nie przyniosło to porządanego rezultatu i był już prawie skłonny oddać auto do lakiernika. Na szczęścięście udało się zachować oryginalny lakier i przywrócić A3-ce godny wygląd :)

Do korekty użyto: D1 na pomarańczowym MS, D2 na żółtym waflu MS i ACP 150 na cyclo. Na koniec poszedł Finish Kare Hi Temp. Wiem że prace nad A3-ką zajeły dobre półtora dnia i kosztowały Marcina dużo cierpliwości, myślę że później dopisze kilka słów od siebie. Jak zwykle nie było czasu na zdjęcia więc wrzucam to co udało się pstryknąć w przerwach jak stygł Flex :D Dodatkowo, po zimie odsłoniliśmy świetlik w dachu i mamy więcej światła dziennego co utrudnia ujęcia 50/50 :? Nie ma jak półmrok i świetlówka/halogen ;)

A wyglądało to tak:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Po umyciu można było ocenić stan lakieru i zacząć szukać odpowiedniej kombinacji która pozwoli pozbyć się "tatuaży" ;-)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Lakier sam w sobie miał sporo rys i innych śladów. Na dachu były jakieś soki z drzew czy wylana chemia :roll:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

No to do pracy!

Kilka zdjęć 50/50

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

A tak się Audi prezentowało po skończonej pracy

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

I przy świetle dziennym

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

End of story ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Hej wszystkim!

Fakt, ordery kosztowały mnie sporo czasu, ucierpiała na tym fotorelacja... W dodatku tak długo nie usuwane na stałe uszkodziły strukturę lakieru- widać to tylko pod światło pod odpowiednim kątem, minimalnie inaczej załamuje się tam światło, pod dłonią nie jest wyczuwalna różnica.

Standardowo mam takie pytanie :): macie jakiś sposób na usunięcie tych "plam" / "zacieków" na plastikach, na tym zdjęciu ?

Dołączona grafika

Hmm, to fotka dachu i kawałka ramy/słupka nad drzwiami, jedynym elementem plastikowym jest tam wąziutka listewka szerokości max 1cm biegnąca wzdłuż auta przy krawędzi dachu ale to raczej nie o to chodziło, szczerze to nie wiem który element masz na myśli ;)

Udzieliłem właścicielowi nowej "instrukcji użytkowania" auta, mam nadzieję żel zechce zastosuje się do moich wskazówek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, to fotka dachu i kawałka ramy/słupka nad drzwiami, jedynym elementem plastikowym jest tam wąziutka listewka szerokości max 1cm biegnąca wzdłuż auta przy krawędzi dachu ale to raczej nie o to chodziło, szczerze to nie wiem który element masz na myśli ;)

A to nie jest plastik ? Bo wydaje mi się ze jest :) O te plamy mi chodzi na tych listwach:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ok, już wiem o które elementy Tobie chodziło-pracuję na takim internecie że jak go w d*** nie kopne to mi strony za nic w życiu nie załaduje i jak odpisywałem to zdjęcie nie było otwarte do końca... Tak, to są uszczelki z dość twardej gumy. na to aplikuje SAS Nielsena albo, z tym że znacznie rzadziej, Adam’s Polishes Super V.R.T. Czasem element wymaga powtórnej aplikacji środka, czasem wystarczy raz ale nie "przelecieć na szybko" tylko powoli i mocno wcierać w materiał. Za zwyczaj pomaga ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ok, już wiem o które elementy Tobie chodziło-pracuję na takim internecie że jak go w d*** nie kopne to mi strony za nic w życiu nie załaduje i jak odpisywałem to zdjęcie nie było otwarte do końca... Tak, to są uszczelki z dość twardej gumy. na to aplikuje SAS Nielsena albo, z tym że znacznie rzadziej, Adam’s Polishes Super V.R.T. Czasem element wymaga powtórnej aplikacji środka, czasem wystarczy raz ale nie "przelecieć na szybko" tylko powoli i mocno wcierać w materiał. Za zwyczaj pomaga ;)

NO, o to mi chodziło - Dzięki Marcin :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...