trdm Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Witam Wszystkich Jestem zupełnie zielony, ale obiecuję czytać, nie zadawać głupich pytań, skompletuję preparaty i pokażę co wyszło na wołowinie. trafiłem tu z forum o ...kawie dzięki Mariuszowi (marctwain) Janusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Witamy kawosza ! Czekamy na pytania :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Cześć. Fajnie, że jesteś :) W HP mamy maciupeńki forumik kawowy. A ten Szynka co nade mną to pije tylko smakową - whisky. :f Ale zdjęcia robi przyjemne, jak to inżynier Karwowski Stefan mawiał. :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monika_ Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Witamy. I zachęcamy do zadawania pytań w odpowiednich działach ;) A forum kawowe fajne, Mariusz mnie na nie nakierował :u Ale ja tam dopiero raczkuję ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonnes Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Cześć Janusz!!! Detailing + kawa to fajne połączenie - widać to na naszym forum ;) Ja, dzięki Mariuszowi, też stałem się kawoszem-smakoszem :lol: Co prawda, nie dojrzałem jeszcze do prawdziwej kolby ale...... wszystko przede mną. Póki co automat , bom leń ;) Aaaaa.... zapomniałem że to forum o pielęgnacji aut. W tej dziedzinie jestem prawie takim samym amatorem jak w kawie, ale zawsze z chęcią podzielę się wiedzą i doświadczeniami :f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...