marctwain Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 Dostałem próbkę od Excede. Mam na volvie tych plastików od groma, nie zawsze chce mi się je odświeżać. Są chropiate i bardzo podatne na zabrudzenia. Trudno się je czyści dokładnie (dzisiaj z pomocą przyszły mi: gardena z prewashem). Chciałem go porównać z jakimś innym odświeżaczem plastików. Konsystencją bardzo przypomina Poorboys black trim restorer i FinishKare EBTR (ten ma zabójczo fajny zapach). Wydajność ma podobną ja tamte dwa. Aplikowałem padem z mf. Nie wymaga jakiegoś wielkiego wysiłku, podobnie jak tamte. Zdecydowanie mniej od Black Wow. Na zdjęciach średni dało się uchwycić różnicę - Dionysus jest najmniej błyszczący. Dobrze jest po kilku minutach bardzo delikatnie przetrzeć szmatką MF. Plastiki (te przed nałożeniem) na zdjęciach są czyste, chociaż nie wyglądaj na takie. Taka ich właśnie uroda. Za to po nałożeniu dodają świeżości tej furmance. :f O trwałości nie napiszę z wiadomego powodu. Jutro zrobię jakieś fotki kropelkowania. A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted April 23, 2011 Report Share Posted April 23, 2011 Efekt całkiem, całkiem. Ciekawe jak by wypadł w porównaniu z Nielsenem SAS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted April 23, 2011 Report Share Posted April 23, 2011 Fajne porównanie :u A ja dałem radę zauważyć na 3. i 4. fotce, że VP mniej się błyszczy. Dobre wyjście dla kogoś kto nie lubi tłustego wyglądu. Osobiście lubię takie chropowate plastiki, środek ładnie się wchłania i zawsze widać poprawę, załamania robią się takie soczyste ;) Czekamy na relacje z trwałości obydwu. :ympeace: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek_gti Posted April 23, 2011 Report Share Posted April 23, 2011 Na zdjeciu przedniej częsci auta bardziej podoba mi się FK. Fajne jest to Volvo bo przynajmniej nie masz odprysków na zderzaku od kamieni, no ale potrzebujesz więcej dressingu do plastiku jak wosku do lakieru hehe Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted April 23, 2011 Author Report Share Posted April 23, 2011 Mirek, nie miałem SAS-a. Nie wiem. ;) Plastiki są dobre na odpryski, ale łatwiej lakier utrzymać w czystości. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 26, 2011 Report Share Posted April 26, 2011 Ładnie to wygląda ;) Ale to co mnie najbardziej interesuje to ile to cudo się utrzyma na plastikach? Po ilu myciach mniej więcej schodzi (jakim szamponem), ile dni wytrzyma na słońcu... Jak już będziesz wiedzieć coś więcej na ten temat to daj znać bo zastanawiam się nad kupnem, z tego co mi się wydaje to jest bardzo wydajny i przeciętnej osobie starczy na dłuugo. Ciebie w to oczywiście nie wliczam, bo to pieścidło ma nienormalnie dużo plastiku na sobie :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted April 26, 2011 Author Report Share Posted April 26, 2011 Na razie to widzę, że od soboty nic się nie zmieniło. Stał, troszkę jeździł. Pokropiło ale nie było ulewy. Śladów po wodzie nie ma. Tak na pierwszy rzut oka - wygląda na solidniejszy od FK i PB. Umyjemy, zobaczymy. Napiszę. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted May 4, 2011 Author Report Share Posted May 4, 2011 Tak to wygląda po 12 dniach. Śladów po deszczu i śniegu, który był wczoraj nie ma, ale zdjęcia z kropelkowania - wczoraj. Jutro zrobię zdjęcia, za dnia, żeby bez flasha było. Nie myty od 22 kwietnia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maly_marcin Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Widać daje radę nawet w 'ciężkich' warunkach :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted May 10, 2011 Author Report Share Posted May 10, 2011 To już 18 dni. Auto od tamtej pory umyte dziś pierwszy raz. Wcześniej na plastiki poszedł VP orange pw. Potem myjka, szampon kocha gws. Przed: Po zmyciu VP opw: Po wytarciu FD: Konkluzja: najlepszy jaki miałem do tej pory środek, który sprawdził się na plastikach volvo. Przeszedł deszcze, śnieg, mycie i dalej trzyma wygląd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Co Drive Posted September 29, 2011 Report Share Posted September 29, 2011 Moim zdaniem Trim Glic dobrze trzyma sie na plastikach dokładek zderzaków w VW,Audi,Skoda (porowate) Niestety zupełnie odmiennie jest na gładkich progach i dolnych cześciach zderzaka (ja to nazwe "nagumowane") w mojej e36. Dzisiaj znowu aplikacja. Rano sprawdze czy poranna rosa znowu zrobiła zacieki. Cos czuje ze znów nie da rady. Zastanawiam sie co kupic na te gładkie "nagumowane" tworzywo :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted September 29, 2011 Author Report Share Posted September 29, 2011 Wiesz, on musi trochę okrzepnąć, wygrzać. Rano pewnie będziesz miał zacieki, duża róznica temperatur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted September 29, 2011 Report Share Posted September 29, 2011 Zastanawiam sie co kupic na te gładkie "nagumowane" tworzywoMarcin, chyba takie (mniej więcej) tworzywo mam u siebie na słupkach drzwi w moim ML-u. Auto ma 5 lat i czerń stała się "siwa". Próbowałem kilku środków m.in. głośno okrzyczanego "Black Wow" i jakiegoś Megsa do zewnętrznych plastików. Od ponad roku stosuję Nielsena Super-a-Sheen i jest OK. Środek utrzymuje przyzwoitą czerń przez 1,5-2 miesiące. Jest relatywnie tani, litrowa butla kosztuje trochę ponad 4 dychy i wystarcza na dłuuuugo. Tu widać te słupki, ale przed nałożeniem środka ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Co Drive Posted September 29, 2011 Report Share Posted September 29, 2011 Mirku plastiki na słupkach drzwi i adapter lusterka w beci wyszedł całkiem ok i po kilkukrotnej aplikacji. Nawet adapter lusterka jest fajnie przyczerniony a jest chyba metalowy czego niejestem pewny. Mariusz ja to przed aplikacja to myłem apc (Dimer) którego pewnie tu nikt nie stosuje. Innym razem dwie warstwy , z przecieraniem MF lub bez. Róznie. Tak jak pisałem na porowatych jest bardzo bardzo ok. Dzieki za rade. Pomysle nad sas'em. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted September 29, 2011 Report Share Posted September 29, 2011 Marcin, chyba takie.......Miało być Michał..... sorki :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lehto Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 ja do swojego e46 stosowałem sonaxa extreeme, trochę tłustawy ale miał przyzwoitą trwałość. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.