SZyBA Posted April 25, 2011 Report Share Posted April 25, 2011 Koledzy mam pytanko ostatnio na początku kwietnia miałem sytuacje wjazd w bramę przerysowane i wgniecione drzwi tylne prawe, błotnik odraz rysy na progu jak również zderzaku. Auto oddane do blacharza/lakiernika. Z ustaleń mają iść nowe drzwi polakierowane błotnik wyklepany i polakierowany jak również polakierowany zderzak i próg. Teraz pytanko auto pod koniec marca było zrobione mycie, glinka, cleaner pb pp odżywka pb wd, wosk pb ex-p i 2 warstwy pb nattys blue. Teraz jak będę na początku maja odbierał od lakiernika jaki powinien być poziom lakieru mam miernik akurat do sprawdzenia? Drugie pytanie po jakim czasie można zrobić etap znów mycie odżywka i wosk dla danych elementów jak i całego auta? Co Wy radzicie bo już od paru dni myślę i ciężko mi to idzie. Czy robić od nowa całe auto czy najpierw te elementy a za tydzień całe auto. Po prostu HELP potrzebuje. Z góry wielkie dzięki :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted April 25, 2011 Report Share Posted April 25, 2011 Na nowych elementach to będzie robione? Bo te klepane, to na pewno będzie mało klepania, dużo szpachli. Co do okresu karencji nowego lakieru, to od razu nałóż wosk i sie nie przejmuj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Posted April 25, 2011 Report Share Posted April 25, 2011 umyj auto po odbiorze, zostaw na dobry miesiąc myjąc co tydzień ;p jak to przystało na pasjonata detailingu :lol: po miesiącu zrób wszystko od nowa jak chcesz:) niech ten lakier się utwardzi odparuje itd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZyBA Posted April 25, 2011 Author Report Share Posted April 25, 2011 Drzwi będą nowe błotnik lekko klepany reszta lakierowana. Znaczy bardziej chodzi mi czy robić na całym aucie czy tylko na elementach i po jakim czasie? Mycie czy glinke dawać czy nie? Odżywka i wosk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted April 25, 2011 Report Share Posted April 25, 2011 Hmm, Jak znam polskich lakierników to chłop się rozpędzi i przepoleruje Tobie pół fury zostawiając piękne hologramy lub ukryje je tymczasowo jakimś mleczkiem nabłyszczającym. Umyjesz 2 razy i się załamiesz. Może być inaczej ale to są sporadyczne przypadki. Nie chcę ciebie wystraszyć i to jeszcze w święta ale pewnie lekka korekta się przyda. Co do działania z lakierem to sprawdź twardość i jak jest ok to możesz śmiało bawić się ze swoim autem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted April 25, 2011 Report Share Posted April 25, 2011 Patryk, umyj dobrze auto po całej naprawie i ocenisz stan lakieru - to już potrafisz na 100% ;) Po inspekcji będziesz wiedział jaki zakres prac detailerskich będzie potrzebny. Szkoda tego otarcia bo Pandzia jest fajna i super utrzymana :u Co do okresu karencji nowego lakieru, to od razu nałóż wosk i sie nie przejmuj.Przemek, nie chcę się spierać, ale na innych forach wspomniano coś o czasie "utwardzenia" nowego lakieru :roll: Gdzie jest prawda - nie wiem :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted April 25, 2011 Report Share Posted April 25, 2011 Będzie się utwardzał, ale czy ma to jakieś znaczenie dla samego woskowania? Chyba nie. Polerka - tak. Zresztą teraz są takie komory z utwardzaniem UV czy IR, że wyjeżdża i jest gotowy. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZyBA Posted April 26, 2011 Author Report Share Posted April 26, 2011 ok no wiem wiem Panda w miare dobry stan staram się dbać o nią. ALe zawsze warto zapytać Speców:) czyli dobre mycie można dać napoczątek odżywkę i wosk na to i będzie good? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted April 30, 2011 Report Share Posted April 30, 2011 Jak pisałem sprawdz czy lakier będzie dobrze spolerowany, bo jak zobaczysz hologramy to szkoda Twojej pracy i wosku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Co Drive Posted July 3, 2011 Report Share Posted July 3, 2011 Szyba ja czekałem dwa miesiące. Jak nie jest malowane w komorze to warto poczekać . Duzo zależy od klaru . Jedne sa bardziej lub mniej podatne na jakies swirly itp. Mnie tesz korciło to odrazu spolerować taka naprawe :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted July 3, 2011 Report Share Posted July 3, 2011 Spokojnie po 2 dniach można już spolerować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZyBA Posted July 3, 2011 Author Report Share Posted July 3, 2011 Malowane było w kabinie :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.