Jump to content

Flex L 3403 VRG-Flex PE 14-2


Recommended Posts

Wczesniej wspominalem o zakupie nowej maszy rotacyjnej, po kilku krotkich postach na wielu forach wybor padl na Flexa PE14-2 raz rekomendacje innych dwa obycie z marka Flexa i zaufanie do ich produktow.Niestety nie bylo zbyt wiele czasu na bardzo dokladne i dlugie testy, ale male co nie co mozna napisac.Postaram sie dopisywac moje odczucia i wrazenia z pracy ta maszyna.

Dzien 1

Sam wyglad maszyny bardzo ciekawy i wzbudza zaufanie, wagowo minimalna roznica wiec wlasciwie nieodczuwalna,roznica w zakresie obrotow jest spora.

Nalezy wziac pod uwage iz modelelm 3403 VRG pracuje od wielu lat wiec przyzwyczajenie jest bardzo duze.

To co moge powiedziec na teraz ze moim zdaniem na bardzo duzy plus w nowym modelu zasuguje system odprowadzenia ciepla z maszyny jesli porownamy z modelem 3403VRG to jak noc i dzien, to mi sie bardzo podobalo tym bardziej ze pierwsze korekta lakieru zostala wykonana padem o srednicy 150mm i nie bylo problemu z cieplem natomiast poprzedni model mogl wariowac i sam sie wylaczyc z powodu przegrzania.

Niestety to co jest duzym minusem w modelu P14-2 to jego uchwyt czy jak to mozemy nazwac, moim zdaniem nowy model nie jest tak stabilny w pracy i utrzymaniu jak porzednik, stary system z raczka na przodzie maszyny jest duo lepszym rozwiazaniem i zapewnia stabilniejsze prowadzenie maszyny a szczgolnie na poziomych panelach.

Autem testowym jest Peugeot 207 CC w kolorze czarnym ze sredni zniszczonym lakierm i w momecie gdy pracujemy z bokami auta rece mecza sie dosc szybko. Oczywiscie cisza jaka panuej podcasz pracy P14-2 porownac do 3403 ale nalezy wziac pod uwage ze moj 3403 ma karku pare ladnych lat i pare aut zrobil wiec zuzycie jest duze co pewnie ma wplyw na jego glosna prace.

To oczywsice moje prywatne obserwacje i nie nalezy sie sugerowac nimi w 100% gdy bedziecie wybierac maszyne dla siebie, najlepiej zainstalowac taka sama raczke do nowego modelu i bede szczesliwy :D

Dlasze obserwacje postaram sie przekazywac w nadchodzacym czasie

Link to comment
Share on other sites


Seba, ja na niektórych panelach mojego SIM'a również chwytam od góry, ze palce mam przy głowicy (tak jak się chwyta nowa wersję Flexa i uważam iż jest to chwyt maszyny pozwalający na precyzyjne jej prowadzenie.

Owszem, na pionowych panelach rączka jest dużo bardziej wygodna.

Co do ceny, to stary Flex jest mi dużo bardziej bliższy cenowo niż nowy niestety.

Link to comment
Share on other sites

Mysle rowniez ze moje wieloletnie przyzwyczajenie do starszej wersji wplywa na gorszy odbior nowego :( co wstepnie moze byc mylne dlatego posmigam jeszcze troche nowym i obaczymy, aczkolwiek system uchwytu w starym modelu uwazam za duzo lepszy patrzac nawet na czas jaki spedzam dziennie i tygodniowo z maszynam co odbija sie na rekach

Link to comment
Share on other sites

Dzis na jeden samochod przesiadlem sie na starego Flexa i nikt nie jest w stanie mi przetlumaczyc ze ten nowy model ma lepszy uchwyt, prowadzenie tego starego jest tak idelane i perfekcyjne ze za to go kocham ale na lakierze L200 z padem 150 mm gotuje sie jak diabli i to jego minus ,ale rozwiazanie banalne w PL zdolny cielawiek dorobi mi taki uchwyt do nowej jak ta stara i bedzie git

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Create New...