SNB SWEDEN Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Wczesniej wspominalem o zakupie nowej maszy rotacyjnej, po kilku krotkich postach na wielu forach wybor padl na Flexa PE14-2 raz rekomendacje innych dwa obycie z marka Flexa i zaufanie do ich produktow.Niestety nie bylo zbyt wiele czasu na bardzo dokladne i dlugie testy, ale male co nie co mozna napisac.Postaram sie dopisywac moje odczucia i wrazenia z pracy ta maszyna. Dzien 1 Sam wyglad maszyny bardzo ciekawy i wzbudza zaufanie, wagowo minimalna roznica wiec wlasciwie nieodczuwalna,roznica w zakresie obrotow jest spora. Nalezy wziac pod uwage iz modelelm 3403 VRG pracuje od wielu lat wiec przyzwyczajenie jest bardzo duze. To co moge powiedziec na teraz ze moim zdaniem na bardzo duzy plus w nowym modelu zasuguje system odprowadzenia ciepla z maszyny jesli porownamy z modelem 3403VRG to jak noc i dzien, to mi sie bardzo podobalo tym bardziej ze pierwsze korekta lakieru zostala wykonana padem o srednicy 150mm i nie bylo problemu z cieplem natomiast poprzedni model mogl wariowac i sam sie wylaczyc z powodu przegrzania. Niestety to co jest duzym minusem w modelu P14-2 to jego uchwyt czy jak to mozemy nazwac, moim zdaniem nowy model nie jest tak stabilny w pracy i utrzymaniu jak porzednik, stary system z raczka na przodzie maszyny jest duo lepszym rozwiazaniem i zapewnia stabilniejsze prowadzenie maszyny a szczgolnie na poziomych panelach. Autem testowym jest Peugeot 207 CC w kolorze czarnym ze sredni zniszczonym lakierm i w momecie gdy pracujemy z bokami auta rece mecza sie dosc szybko. Oczywiscie cisza jaka panuej podcasz pracy P14-2 porownac do 3403 ale nalezy wziac pod uwage ze moj 3403 ma karku pare ladnych lat i pare aut zrobil wiec zuzycie jest duze co pewnie ma wplyw na jego glosna prace. To oczywsice moje prywatne obserwacje i nie nalezy sie sugerowac nimi w 100% gdy bedziecie wybierac maszyne dla siebie, najlepiej zainstalowac taka sama raczke do nowego modelu i bede szczesliwy :D Dlasze obserwacje postaram sie przekazywac w nadchodzacym czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Ile waży takie coś? Cięższe jest od DASa? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 2,1 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Soprano Opublikowano 11 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Sebulba, Bez fot się nie liczy. Ukaż nam to cudo w porównaniu do starszego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Tony Soprano napisał(a): Sebulba, Bez fot się nie liczy. Ukaż nam to cudo w porównaniu do starszego modelu. Stara wersja http://www.flex.info.pl/8558-L-3403-VRG-Polerka-z-regulatorem-predkosci.html Nowa wersja http://www.flex.info.pl/11690-PE-14-2-150-Polerka-rotacyjna.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Soprano Opublikowano 11 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Seba, ja na niektórych panelach mojego SIM'a również chwytam od góry, ze palce mam przy głowicy (tak jak się chwyta nowa wersję Flexa i uważam iż jest to chwyt maszyny pozwalający na precyzyjne jej prowadzenie. Owszem, na pionowych panelach rączka jest dużo bardziej wygodna. Co do ceny, to stary Flex jest mi dużo bardziej bliższy cenowo niż nowy niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Mysle rowniez ze moje wieloletnie przyzwyczajenie do starszej wersji wplywa na gorszy odbior nowego :( co wstepnie moze byc mylne dlatego posmigam jeszcze troche nowym i obaczymy, aczkolwiek system uchwytu w starym modelu uwazam za duzo lepszy patrzac nawet na czas jaki spedzam dziennie i tygodniowo z maszynam co odbija sie na rekach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 15 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Tutaj dam jak znalazłem IPZe4I4xZWE oLE-eGGcwds tylko nie patrzcie na felge w bagaju :lol: znajdź uszkodzony element Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Dzis na jeden samochod przesiadlem sie na starego Flexa i nikt nie jest w stanie mi przetlumaczyc ze ten nowy model ma lepszy uchwyt, prowadzenie tego starego jest tak idelane i perfekcyjne ze za to go kocham ale na lakierze L200 z padem 150 mm gotuje sie jak diabli i to jego minus ,ale rozwiazanie banalne w PL zdolny cielawiek dorobi mi taki uchwyt do nowej jak ta stara i bedzie git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.