SNB SWEDEN Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Wczoraj Wam pisalem, ze to auto moim zdaniem zasluguje ma majwyzsza ocene jesli chodzi o uszkodzenia lakieru, nie widzialem tak idelanie zniszczonego lakieru nie bardzo wiem czy poprzedni wlasiciel chcial zrobic mat czy jak, szczerze powiem ze w mojej praktyce lakarskiej nie widzialem czegos tak wspanialego jestem gotow bylej wlascicilece wyslac kwiaty. Do mycia poszly standardowe srodki ktorymi pracuje zawsze a do korekty Flex z pomaranczowym padem 125mm ipasta S17+,Flex z D3 i miekki pad wykonczeniowy,cyclo z ACP 150 z zoltymi padami,DoDo LP i DoDo PH. rZx5Ablh07E oJSQMFo3m9M Tylnia klapa Prawy blotnik Drzwi Tylni slupek Przedni slupek Czas rozpoczac kilka 50/50 37yZGjHEcR0 FZorCC1DAak 7x5nkdiCIPk Zm66p3B_a-A QcUv0NTDP8Y Lustereczko powiedz ............ To Ja Lampy tylnie tez dopracowane na mat Ale to tez jakos dalo sie zatuszowac Cale auto wyszlo wzglednie dobrz oczywiscie patrzac na stan wyjsciowy 0OnmploYVsM nW_E1gGwcfo DJUdMFS1UyQ Maska jedynie do lakierowania a ogolnie auto ma gigantyczna ilosc uszkodzen, zrobilem to co moim zdaniem bylo mozliwe, to byla ostatnia polerka tego aut ateraz jedynei lakiernik :lol: nie pytajcie ile mikronow zostalo :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar_1981 Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Gdyby nie 50/50 to pomyślałbym że to nie ten samochód :u Pięknie teraz wygląda. Seba szacun ^:)^ O krzesełku nic nie mówię :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Grubo ! Seba powiedz mi ile zostało mikronów i ile było przed ? Robiłeś już to auto kiedyś ? Jeśli tak to ile razy ? Te 50/50 to tylko po S17+ rozumiem ? Ile razy podchodziłeś do panelu z padem i S17+ żeby tak ładnie zeszło ? Brawo, teraz to auto wygląda! Ale te naklejeczki na progach to mogłeś zdjąć :P No i brawo za zmianę wyglądu relacji ! To mi się podoba :u PS. Uwalone nadkole na 3 filmiku od dołu :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted May 18, 2011 Author Report Share Posted May 18, 2011 Brawo, teraz to auto wygląda! Ale te naklejeczki na progach to mogłeś zdjąć :P No i brawo za zmianę wyglądu relacji ! To mi się podoba :u PS. Uwalone nadkole na 3 filmiku od dołu :) Pewnie ze uwalone bo i na drugim myciu nie byl ;) to auto ma tyle niedociagniec ze lepiej bylo nie wstawiac zdjec zara sie Sepy pojawia =)) Naklejki mialy zistac to zostaly :geek: Ile mikronow hmm malo ile zostalo jeszcze mniej :lol: Tak zdjecia 50/50 to jedynie po S17+, lakier roznie sie podawal na korekt niektore panele bez problemu a niektore k..... j.... w d.... z...... m... rece bolaly :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 korekt niektore panele bez problemu a niektore k.Na całym aucie był fabryczny lakier????? Pytam w kontekście różnego poddawania się paneli na korektę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek_gti Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 No projekt spoko,a jak dobrze pamiętam JJ pytał jakiś czas temu jak zrobić macik i tu może pomóc wlaściciel autka :lol: Pewnie autko było regularnie myte delikatną gąbką obszytą papierem 100. Jak na to co było to rewelka!! :u !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted May 18, 2011 Author Report Share Posted May 18, 2011 korekt niektore panele bez problemu a niektore k.Na całym aucie był fabryczny lakier????? Pytam w kontekście różnego poddawania się paneli na korektę. No wlasnie ze byl fabryczny teraz juz go prawie nie ma :lol: , na zdjeciach tego nie widac ale te rysy sa tak idelane ze odnosze wrazenie iz byly robione specjanie, niektore panele sekunda i cacy a niektore trzeba bylo walczyc nie wsponinajac o dachu i tylniej klapie :evil: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xeper Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Niewiarygodne. Nie wiem jak lepiej to okreslic... :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Nie no, czad, prosto czad :shock: :u Jednak można zmieniać kolor fabryczny bez lakierowania :lol: i z powrotem do "fabryki". Szacunek :ymcowboy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maly_marcin Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Seba, Mistrzu nasz :shock: :u Na tylne chlapacze kładłeś coś? Bo coś tak blado na filmiku wyglądają :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted May 19, 2011 Author Report Share Posted May 19, 2011 Seba, Mistrzu nasz :shock: :u Na tylne chlapacze kładłeś coś? Bo coś tak blado na filmiku wyglądają :p Nie mistrzu, jeszcze dzis chyba poprawie tylni zderzak,opony podszybie bo tez wyglada blado i chlapacze :lol:, pozniej odwiezy sie wnetrze po cigarach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 Matko z córką, jestem w szoku, że można tak lakier ściachać. 50/50 niszczą system, jest :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monika_ Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 Flex z D3 i miekki pad wykonczeniowy,cyclo z ACP 150 z zoltymi padamiSebuś, powiedz mi, dlaczego na koniec te dwie kombinacje? Czy D3 na miękkim padzie nie było wystarczającym finishem? W morde, Pani się postarała z tym matem ;) Zajeb..e foty :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRUBEER Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 Seba wyszło genialnie !!!! wczoraj oglądałem fotki z kumplem który uwielbia lancerki zakochał się w tym konkretnym po twoim zabiegu. Brak słów jak samochód może się zmienić z matu w lśniące cudo. Rispekt. :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted May 19, 2011 Author Report Share Posted May 19, 2011 Flex z D3 i miekki pad wykonczeniowy,cyclo z ACP 150 z zoltymi padamiSebuś, powiedz mi, dlaczego na koniec te dwie kombinacje? Czy D3 na miękkim padzie nie było wystarczającym finishem? W morde, Pani się postarała z tym matem ;) Zajeb..e foty :u Dlaczego taka kombinacja juz ci pisze , poniewaz po przejsciu na D3 i umyciu auta mialem niedosyt w niektorych miejscach wiec polecialem cyclo ze 150 tka, co pozniej wygladalo duzo lepiej :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adamek Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 Masakra. Mogę pokusić się o stwierdzenie, że ile już foto-prac nie widziałem tą zapamiętam na długo. Zdjęcia 50/50 są masakrycznie idealne. W sumie na takim samochodzie aż miło się pracuje, bo efekt końcowy powali każdego. Pięknie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted May 19, 2011 Author Report Share Posted May 19, 2011 Masakra. Mogę pokusić się o stwierdzenie, że ile już foto-prac nie widziałem tą zapamiętam na długo. Zdjęcia 50/50 są masakrycznie idealne. W sumie na takim samochodzie aż miło się pracuje, bo efekt końcowy powali każdego. Pięknie! Dzieki wielkie za mily kometarz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.