Administrator marctwain Posted May 19, 2010 Administrator Report Share Posted May 19, 2010 Wklejam chyba ciekawy link do wątku na DW założonego przez chyba jednego z lepszych w fachu. http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=10656 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 Powiem tak, nie wiedziałem jakie DaveKG weźmie produkty do testu, ale zakładałem ze jak będzie SRP to stawiałem go w czołówce i się nie zawiodłem ;) Bardzo fajny test, szkoda że nie wszystkie fotki się pojawiają pod opisami :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator marctwain Posted May 19, 2010 Author Administrator Report Share Posted May 19, 2010 U mnie wszystkie... :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator marctwain Posted May 24, 2010 Author Administrator Report Share Posted May 24, 2010 Nie będę ściemniał, że trochę racji ma. Ale, żeby samemu się przekonać trzeba spróbować ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekhangel Posted August 5, 2010 Report Share Posted August 5, 2010 Cholera, rezultat ScratchX'a mi się nie wyświetla wraz z paroma innymi zdjęciami, tak jak koledze wyżej. Mógłby ktoś określić, kto widzi zdjęcie, jak zadziałał? Na moim Bimmerze nie daje praktycznie nic, ale usprawiedliwić to można twardością lakieru. Na Land Roverze matki natomiast działa już zdecydowanie lepiej, usuwając wierzchną warstwę rys. Jest dobrze, ale nie bardzo dobrze, bo wszystko nie schodzi. Co głębsze swirlsy (co w sumie dziwne, bo wydawało mi się dotąd, że to najpłytsza kategoria rys) zostają. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lehto Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 Na moim e46 nie widać efektów po ręcznej aplikacji ScratchX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 Lehto, Ekhangel, bo BMW ma twarde lakiery. Niestety, albo mocniejsza pasta, apbo maszyna i mocniejsza pasta. Przykro mi, że was zmartwiłem. I w waszym wydaniu radziłbym od razu iść po rotację. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lehto Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 No to żeś mnie ucieszył :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator JJ. Posted August 6, 2010 Administrator Report Share Posted August 6, 2010 Albo futro, DA i duuużo wolnego czasu.. :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekhangel Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 Ja się nastawiałem z góry na rotacyjną, tylko po prostu ciekawił mnie efekt ScratchX'a u tego gościa, a że akurat to zdjęcie się nie wyświetliło... cóż. Zresztą, wolę mieć twardszy lakier i raz się z nim pomęczyć, ale żeby potem rezultat utrzymywał się dłużej. Bardziej mnie martwi w moim 14-latku grubość lakieru, bo nie wiem, co to auto miało za sobą, a miernika oczywiście nie mam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.