Rise and Shine Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 Szczotki? Tak. Często. Nawet bardzo. Zakupy przesuwane po klapie bagażnika? Były. Wzdłużne rysy od przecierania brudnego auta? A jakże. Tak w skrócie można przedstawić historię obiektu naszych ostatnich starań - Opla Tigry z 2006 roku. Ten wdzięczny, dwumiejscowy kabriolecik przyjechał do nas niemiłosiernie skatowany, zaraz po zakupie. Nowy właściciel chciał, by samochód jego żony prezentował się jak należy :good: Czas pracy - 3 dni. Zakres prac objął korektę lakieru oraz jego zabezpieczenie powłoką kwarcową. Plus RainX na przednią szybę. Stopień korekty oceniamy na okolice 90%. Oplowski lakier, miękki na swój specyficzny sposób, w bardzo wielu miejscach był "wgnieciony" przez głębsze rysy. Ingerowaliśmy więc papierami gradacji 2000 i 2500 w kilkunastu miejscach, niestety, samochód nosił bardzo dotkliwe ślady użytkowania, a grubość powłoki w granicach 100-130 nie pozwala zbytnio "poszaleć" ze ścinaniem lakieru papierem - podstawą jest otrzymać maksimum efektu przy minimum ubytku lakieru. Zawsze staramy się dopasować stopień i agresywność korekty do danego wozu, jego stanu oraz oczekiwań właściciela, nie inaczej było tym razem. Nie sztuką jest "zjechać" cały wóz papierem i bardzo agresywną kombinacją pasta-pad. Zabieg musi być powtarzalny, by w przyszłości odświeżyć ponownie samochód, lub przygotować go do sprzedaży. Celem było wydobycie blasku i odbicia ze strasznie zmatowionej powłoki, oraz zabezpieczenie lakieru i ułatwienie jego pielęgnacji, stąd aplikacja CQuartza. Czy nam się udało? :dontknow: Zapraszamy do zapoznania się z relacją ;) Struktura lakieru po korekcie Myjemy - Autosmart G101 w akcji Bohater wieczoru :good: Panie, Panowie, Opel w nowej, lustrzanej odsłonie 8-) I na koniec, foto na zewnątrz Dziękuję za uwagę i czas poświęcony na przejrzenie relacji, z przyjemnością odpowiem na wszystkie Wasze pytania Rise & Shine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Dla mnie - bomba!!! :D :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJake Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Ładnie wyszło, fajne foto :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar_1981 Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Cudo wyszło :ymdaydream: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Górna półka w PL chłopaki :u :u Co niektóre firmy na śląsku mogły by się od was uczyć 8-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy49 Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Wysoka klasa!!! \:D/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mx_nowicki Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Kurcze ja jednak lubię tego CQuartz'a :P :D świetna robota! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Co tu duzo pisac zakonczenie sezonu piekne :u ,klasa na najwyzszym poziomie jak to moj znajomy wczoraj mi napisal bez stroszenia piorek :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Świetna praca, bardzo podoba mi się wykończenie przy detalach. Lakier to była niezła orka.. Adam, ładne zdjęcia :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 BRAWO ! Co mam więcej pisać :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Pięknie wyszło :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rise and Shine Posted October 14, 2011 Author Report Share Posted October 14, 2011 Dziękujemy Wam wszystkim za tak miłe słowa! Cieszy mnie niezmiernie, że relacje z prac nad samochodami z półki jakby nie patrzeć, dla ludu, cieszą się nie mniejszym, a wręcz większym od wielu relacji z prac nad samochodami ... cóż, tymi których właściciele nie wchodzą do lokalów bez marmurów i skórzanych kanap ;) Bonusik ;) KA32aVNIDcU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 Efekt końcowy jest super :twisted: Przyczepię się do niektórych zdjęć 50/50 pozostały jeszcze miejscami ryski, chyba że nie robiliście renowacji na 100% lub to pozostałości po naprawdę głębokich rysach... Podoba mi się efekt odbicia światła, z podłogą, dobre fotki ;-) Gratuluje fajnej roboty! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rise and Shine Posted October 17, 2011 Author Report Share Posted October 17, 2011 Stopień korekty oceniamy na okolice 90%. ;) W większości to pozostałości po najgrubszych rysach, ewentualnie na pierwszej pięćdziesiątce to zwyczajowo "słabsza" korekta bezpośrednio przy taśmie. Wiadomym jest, że po jej zrobieniu te miejsca są dopracowywane. Na progach zostało mimo wszystko sporo rys (i tak udało nam się je zaskakująco dobrze wyprowadzić), no i ta "nierówna" pięćdziesiątka bez taśmy to był efekt zaraz po futrze, więc potem jeszcze daleka droga do finishu. Dzięki za miłe słowa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.